Eulerlaan - Dordrecht

Tasmanian Devil

MF veteraan
24 jan 2003
1.270
0
Dordrecht
Las van het weekend dat er een motorrijder gelanceerd is op de nieuwe verkeersdrempel op de Eulerlaan in Dordrecht. Deze lagen ook ongemarkeerd ed. Als de motorrijder een MF'er is en hulp nodig heeft (als getuige) bij een aansprakelijkheidsstelling. Stuur dan even een mailtje. Ik ben bang dat mijn koekblik ook schade heeft opgelopen door die drempels.

Drempels waren (nog) niet voorzien van markeringen ed
 
Klopt dat ze lastig zichtbaar waren... :(

[me]Ook Fastcruiser knalde tegen zo'n heuvel die pal na een bocht lag en (nog) niet gemarkeerd was (maar hield hem wel overeind)... heel dordrecht-zuid is ineens volgegooid met die heuvels op de meest bizarre plekken :r [/me]
 
Te triest voor woorden toch? Dat er zo ontzettend NIET nagedacht kan worden...
 
Laatst bewerkt:
Yep...heb mijn Mille er bijna op loss gereden.... Later op een ander punt met mijn vriendin weer zo'n ongemarkeerd ding (halve meter voor een zebrapad!), nu met de auto en i.v.m. het zebrapad met een slakkegang... Wel de auto opnieuw moeten laten uitlijnen!

Als er bekend is wie er gelanceerd is: mail maar op RSV_Rev@hotmail.com..... Hoe meer getuigen, hoe beter.
 
kheb het gehoord ja...ik woon er vlakbij...als je in het donker er rijdt en je weet nog niet dat ze er liggen zonder die markering dan ken het aardig gevaarlijk worden...dat zie je maar weer...
 
Las van het weekend dat er een motorrijder gelanceerd is op de nieuwe verkeersdrempel op de Eulerlaan in Dordrecht. Deze lagen ook ongemarkeerd ed. Als de motorrijder een MF'er is en hulp nodig heeft (als getuige) bij een aansprakelijkheidsstelling. Stuur dan even een mailtje. Ik ben bang dat mijn koekblik ook schade heeft opgelopen door die drempels.

Drempels waren (nog) niet voorzien van markeringen ed

Heb ze laatst nog net kunnen ontwijken! Nu zijn ze gelukkig gemarkeerd maar die tering dingen zijn echt levens gevaarlijk. In het donker waren ze echt NIET te zien en ze zijn ook heel onhandig geplaatst. Eentje ligt zelfs half over het fietspad |(
 
komen jullie ook allemaal uit dordt dan? ;( :r
Nee :P

Maar ik baal wel dat m'n leuke route (paar leuke bochten) nu verknald is. Op zich kan ik er tussendoor (wel smal sons) maar je moet teveel rekening houden met koekblikkers die precies hetzelfde willen.

Markeringen zijn trouwens afgelopen donderdag/vrijdag aangebracht geloof ik.
 
...maar van Dordt richting Papendrecht is nog steeds ERG bar! ...en ja, kom uit Dordt (maar woon tegenwoordig voornamelijk in Papendrecht).
Idd leuk stuk om te kijken hoe ver je vering door kan slaan :(

Andere kant is opnieuw geasfalteerd, bulten zijn nu afgerond maar net zo hoog gebleven... goede investering hoor :X
 
komen jullie ook allemaal uit dordt dan? ;( :r

Yep hier ook weer een.
Het zijn idd klote heuvels, ik had laatst m'n golf weggebracht voor onderhoud>>>1200,00 euries schade aan het onderstel. Eindelijk gerepareerd, rijd ik terug, wat denk je??? kattekebeng,kloens,beng,pats,schraap. Kon ik weer terug om hem uit te laten lijnen :(
 
Nog een Dordtenaar die dus ziek is van die K**drempels. Ook de Stadspolderring ligt er vol mee op verschrikkelijke plaatsen. Gemeente heeft er dus niet over nagedacht en die krengen letterlijk neergepleurd.

Die op de Noordendijk richting centrum voor de school ligt net heuvelaf, die zie je echt pas op het allerlaatste moment. Gezien de remsporen zal ook daar wel iemand schade hebben opgelopen.

Ook ik wil wel getuigen over de ongelooflijke onhandigheid van die onzin.
 
Terug
Bovenaan Onderaan