Euro Cup (ZAC) / vrij rijden bij RSZ

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.376
35.791
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
2018 was een jaar met een nieuw naampje voor het beestje, leek mij een prima reden voor een nieuw topic.

Voor meer info, boekingen, tijdschema's, reglementen enz:
www.rszmotorsport.nl
Helm regels: NK ZAC / Vrij rijden bij de RSZ

😎 De fotograven (niet altijd allemaal aanwezig)
Need4Speed Fotografie: https://nl-nl.facebook.com/Need4SpeedFotografie/
Wegrace Info: www.wegraceinfo.nl
Richard van Zaanen: Zoek hem op FB op.
HenkenHenk TT brothers: Hoogstens op Assen, zoek ze op FB op.

21 AL3-7753 (Groot).JPG


19AT-7891-006 (Groot).jpg
 
Laatst bewerkt:
30 april en 11 juni erbij.
Paar maatjes van mij doen 30 april cursus en krijgen een gratis racedag op Assen daardoor, dus waarschijnlijk rijd ik 16 juli ook mee door hun :+
 
Laatst bewerkt:
Wie o Wie heeft er voor de zondag en maandag nog 2 plekjes vrij in een pitbox?
 
Nou... werk aan de winkel hier.

Wss dynamo defect, heb gisteren wel geteld 3 “vliegende” rondes gehad van 2:04 omdat er te weinig spanning was om fatsoenlijk te lopen.

Donderdagavond checken/vervangen, vrijdag feest, zaterdag afronden en zooi inladen, zondag 9:30 naar Assen en hopelijk sessie 3-4-5 zonder problemen vrij rijden.
 
Beste rijders,

Het is zover: het eerste ZAC-weekend van 2018 staat voor de deur en wij kijken er enorm naar uit jullie allemaal weer te zien en er een mooi evenement van te maken.

Hier de praktische informatie. Voor sommigen geldt alleen 29 april, voor anderen alleen 30 april en voor ook een aantal beide data.

TIJDSCHEMA'S
Helemaal onderaan bijgevoegd.

AANKOMST 28 APRIL
Overdag is er een event op het circuit, dus jullie kunnen vanaf 1830-1900 uur de paddock op.

AANKOMST 29 APRIL
Aangezien wij er de hele dag al zijn, kun je ook de hele dag al aankomen.

PITBOXEN
Zoals gebruikelijk beheert Melvin van der Haven ’s avonds en ’s ochtends vroeg de pitboxsleutels. Hij staat zelf in en bij box 6 en daar vind je hem. Vriendelijk verzoek hem niet na 22.30 wakker te maken.

Neem het geld voor de box contant en gepast mee: € 100 borg en € 95 huur (gaat in verschillende envelopjes).

Als je geen pitbox huurt, graag even kijken waar je parkeert. De ruimte voor pitboxen die zijn verhuurd, zijn het meest logisch voor degenen in die pitbox.

LICENTIEPASJES
Als je een MON jaarlicentie hebt besteld, dan hebben wij de pasjes bij ons om uit te delen.

BELANGRIJKE INFO
Log in als gebruiker —> kies ‘Bewerk mijn gegevens —> vul het formulier in met naam/adres/mobiel/motor en… de vragen over medische info, allergieën en - heel belangrijk - telefoonnummer voor noodgevallen.

BANDENSERVICE
Er is een bandenservice aanwezig: Daro Motorshop, van onze ZAC-rijder Dave Rogge. En er is ook RR Motorsport bij wie je voor allerlei technische ondersteuning terechtkunt.

Met sportieve groet,

Christiane Admiraal
Wedstrijdsecretariaat




Emmaplein 139 | 5211 VZ ’s-Hertogenbosch | Tel. +31 622 791 721 | info@rszmotorsport.nl | www.rszmotorsport.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan