Euro Cup (ZAC) / vrij rijden bij RSZ

Ray rijdt pas het 3e jaar op het circuit dacht ik en hij rijdt wel echt hard, daar is weinig over te zeggen. Hij rijdt nu indd voor pearl gebben, naast finn de bruin.
 
Laatst bewerkt:
Ray is een man met een hoop praatjes en lawaai😅, maar dit is pas z’n 3e jaar op het circuit en rijdt wel echt hard, daar is weinig over te zeggen. Hij rijdt nu indd voor pearl gebben, naast finn de bruin.
Dat dus.
Zeker niet langzaam maar nog wel het 1 en ander te leren.

Beetje dat ik (geloof) Sander Oosterhof aansprak dat zo strak in de eerste bocht bij RSZ niet nodig is. Ik schrik er niet zozeer van maar andersom had ik niet zo strak gereden als hij bij mij op dat moment deed.
 
Dat dus.
Zeker niet langzaam maar nog wel het 1 en ander te leren.

Beetje dat ik (geloof) Sander Oosterhof aansprak dat zo strak in de eerste bocht bij RSZ niet nodig is. Ik schrik er niet zozeer van maar andersom had ik niet zo strak gereden als hij bij mij op dat moment deed.
Is t racen Roy of is het toeren ?? :)
Al begrijp ik wel wat jij/zij ermee bedoelen maar dan moeten ze zulke jongens niet toelaten ;)

Wat ik er van gehoord en gezien heb is Ray idd erg aanwezig zowel in het echt als op social media etc. Maatje van mij is bevriend met hem en zegt dat je hem even moet leren kennen of hem gewoon moet negeren, volgens mij geldt dat voor iedereen maargoed
 
Je kan wel zien dat iedereen die hier wat over een ander te zeggen heeft achter diegene finisht.. 😛
En dan hebben we ook nog jannes cruiming 😂😂
 
Nah over het algemeen vind ik dat er bij RSZ erg netjes gereden word. Maar gastrijders hebben vaak een andere insteek door de races die ze in hun eigen klasse rijden. Sterker nog, ik heb volgens mij geen herinnering aan akkefietjes van vaste rijders?
 
Onder het motto van durf te vragen... O-)

Aanstaande maandag rij ik sinds lange tijd weer eens op Zandvoort. En tegenwoordig ook met een AIM gps datalogger. Zou iemand van hier gps data van een mooi rondje van Zandvoort willen delen? Vind het wel leuk en leerzaam deze dan maandag naast mijn eigen rondjes te kunnen leggen. :YO-)
 
1651153906598.png


Alleen geen idee of jij mijn GPS data kan lezen, ik heb geen AIM.
Zo te zien:
RCNX, KML (goole maps), GPX, NMEA, MS Excel file kan ik er van maken?
 
Vraagje: welke paddocks services staat er dit jaar bij de ZAC Races?
Voor de banden en ander klein spul wat je eventueel niet mee hebt genomen.
Ik weet dat 5 jaar geleden toen ik stopten RR motorsport en de belg dave(banden) er altijd waren.
 
Ik zal hem hier ook even spammen, omdat ik normaal natuurlijk ZAC rij :+

Afgelopen zaterdag een dagje meegereden in de Sport1000 klasse in het IDC. Ja, ik weet het niet echt mijn klasse normaal gezien, maar ik wilde nog wat dingen testen en zag het meer als een testdagje dus.
Dus met ouwe bandjes die kant op gegaan en uiteindelijk een hele leuke race gereden! Ik moest er op het laatst nog echt even voor gaan zitten*D
De uiteindelijke racetijd was nagenoeg gelijk aan die van de ProSport1000, dus volgende keer ( als die er komt ) schrijven we ons daar op in.
Eerste indruk van het IDC:

De pluspunten: professionele organisatie, mensen met hele mooie spullen, direct vanuit de pitbox de baan op, en meer volk aanwezig. In de top vd superbike/ supersport klasse gaat het echt wel heel erg hard.

Minpunten: Lange wachttijden ( 2x 15 minuten kwalificeren en dan een race... ), en uiteindelijk geen prijsje voor gastrijders:+ Bij RSZ gaat dat heel anders, daar wordt je gewoon meegerekend in het klassement en mag je dus ook mee naar het podium ( zie: Sander Brons, Ferry v Rijn en Yolanda v Westrenen in de Prosport1000 afgelopen keer ).

Anyway, we hebben getest wat we moesten en zijn klaar voor 22 mei!
 
Ik zal hem hier ook even spammen, omdat ik normaal natuurlijk ZAC rij :+

Afgelopen zaterdag een dagje meegereden in de Sport1000 klasse in het IDC. Ja, ik weet het niet echt mijn klasse normaal gezien, maar ik wilde nog wat dingen testen en zag het meer als een testdagje dus.
Dus met ouwe bandjes die kant op gegaan en uiteindelijk een hele leuke race gereden! Ik moest er op het laatst nog echt even voor gaan zitten*D
De uiteindelijke racetijd was nagenoeg gelijk aan die van de ProSport1000, dus volgende keer ( als die er komt ) schrijven we ons daar op in.
Eerste indruk van het IDC:

De pluspunten: professionele organisatie, mensen met hele mooie spullen, direct vanuit de pitbox de baan op, en meer volk aanwezig. In de top vd superbike/ supersport klasse gaat het echt wel heel erg hard.

Minpunten: Lange wachttijden ( 2x 15 minuten kwalificeren en dan een race... ), en uiteindelijk geen prijsje voor gastrijders:+ Bij RSZ gaat dat heel anders, daar wordt je gewoon meegerekend in het klassement en mag je dus ook mee naar het podium ( zie: Sander Brons, Ferry v Rijn en Yolanda v Westrenen in de Prosport1000 afgelopen keer ).

Anyway, we hebben getest wat we moesten en zijn klaar voor 22 mei!
Wilde het niet in het IDC topic posten ivm mogelijke tenen.

Belangrijkste minpunt vind ik de kalender van IDC. Tig keer Assen, Oschersleben en Nurnburgring en weer Assen.
RSZ heeft ook wel veel Assen, maar wel telkens afgewisseld met cpz, Croix en de mini endurance waardoor je veel meer afwisseling hebt.

Nurnburgring rij ik met IDC mee, ben benieuwd.
 
Wilde het niet in het IDC topic posten ivm mogelijke tenen.

Belangrijkste minpunt vind ik de kalender van IDC. Tig keer Assen, Oschersleben en Nurnburgring en weer Assen.
RSZ heeft ook wel veel Assen, maar wel telkens afgewisseld met cpz, Croix en de mini endurance waardoor je veel meer afwisseling hebt.

Nurnburgring rij ik met IDC mee, ben benieuwd.
En het verschil in rijtijd is echt heel groot. Ik was er om 07:00 en om 17:00 moest ik pas racen. In de tussentijd heb ik 14 rondjes gereden incl. in en outlaps... #duurtlang
 
Terug
Bovenaan Onderaan