Euro Cup (ZAC) / vrij rijden bij RSZ

Ik ben er vorig jaar ten onrechte afgehaald voor geluid. Denk niet dat ik zo'n situatie nog een keertje opzoek, kans is dus klein dat ik er bij ben. wel zonde want is een fijne baan
 
Krijg je als je gaat vrijrijden bij RSZ, ook een paar dagen van tevoren een mail met het programma en een inschrijfformulier?
 
Ok,half 9 inschrijven/keuren voor vrijrijden. Ga wel lekker vroeg erheen, dan zie ik verder wel. Zal wel dik in de file komen op de terugweg vrees ik. Is er al weer benzine te koop op CPZ?
 
Ok,half 9 inschrijven/keuren voor vrijrijden. Ga wel lekker vroeg erheen, dan zie ik verder wel. Zal wel dik in de file komen op de terugweg vrees ik. Is er al weer benzine te koop op CPZ?

Mwoah, was vorige week ook met 2u15 weer thuis. Wel wat vertraging maar viel mee.

Benzine durf ik niet te zeggen.
 
Hier ook maar even delen:

Geef Elvira een nieuwe start
VriendenTT wil graag jullie aandacht voor het volgende. Elvira Hensums, de 'Race chick' in het fluo groen, is 14 mei van dit jaar tijdens haar hobby/passie op Circuit Park Zandvoort fors onderuit gegaan. Ze is hard in een bandenstapel terechtgekomen en dat heeft haar leven ingrijpend veranderd. In het ziekenhuis is de diagnose gesteld: “twee gebroken ruggenwervels, beschadigd ruggenmerg, twee beschadigde nekwervels en een klaplong”. Ze is direct succesvol geopereerd, maar breuk van haar ruggenwervel heeft veel schade aangericht: een dwarslaesie. Elvira heeft vanaf haar middel naar beneden geen gevoel meer en of haar gevoel ooit nog terug komt weet niemand. De kans op volledig herstel wordt negatief ingeschat.

Veel geld nodig
Door deze gebeurtenis is er veel geld nodig om haar leven weer leefbaar te maken. Denk hierbij aan aanpassingen in en om de woning, een rolstoelauto en als banketbakster/patissier van beroep, een voor haar werkbare keuken om weer van te genieten. De kleine dingen die voor ons zo normaal zijn, zullen voor Elvira een grote uitdaging worden. De familie van Elvira wil haar op alle mogelijke manieren helpen en gunt haar en haar partner Martijn een financieel zorgeloze nieuwe start van hun aangepaste zorgeloze leven. Met jullie hulp kan de familie dit realiseren. Willen jullie als VriendenTT Elvira (zie haar portret onder) en Martijn steunen door middel van een donatie? Kijk dan verder op Geef Elvira een nieuwe start. | Doneeractie.nl
 
Laatst bewerkt:
Nog steeds dezelfde als altijd ;)

Need4Speed fotografie (facebook)
Circuitpics
En heb Circuitfotografie ook weer langs de baan gezien.
En wellicht Richard van Zaanen weer?
 
Nog steeds dezelfde als altijd ;)

Need4Speed fotografie (facebook)
Circuitpics
En heb Circuitfotografie ook weer langs de baan gezien.
En wellicht Richard van Zaanen weer?

Marcel fotografeerde voor Ad Kieviet die nu huis fotograaf van de ZAC is, maar door een blessure even niet zelf kan fotograferen
 
Ja man, motor (en jij?) zijn ver gekomen in de grindbak. Geen succesvol begin voor je.

Verder alles oke? Motor weer oplappen?

Ja voornamelijk optische schade aan de motor op het eerste oog. Binnenkort weer opknappen. Jij nog adresje van een spuiter?

Ik zelf voornamelijk beetje blauw en stijf. Zal wel over zijn met paar dagen :)

Was ook beetje rare crash. Meteen bij aanremmen was ik hem ploef kwijt.

Hopelijk binnenkort er weer bij. Volgende race helaas niet ivm andere verplichtingen.
 
Ja voornamelijk optische schade aan de motor op het eerste oog. Binnenkort weer opknappen. Jij nog adresje van een spuiter?

Ik zelf voornamelijk beetje blauw en stijf. Zal wel over zijn met paar dagen :)

Was ook beetje rare crash. Meteen bij aanremmen was ik hem ploef kwijt.

Hopelijk binnenkort er weer bij. Volgende race helaas niet ivm andere verplichtingen.

Ja gozer die de mijne nu 2x heeft gedaan, was er gisteren ook bij. Spuiter van beroep en doet beetje bijklussen. Weet alleen niet of hij tijd heeft. Even app-en naar Marcel: 06 25073433

Ja zag het spoor op het asfalt staan daarom vond ik het zo gek dat hij nog zover gekomen is.

Nou succes iig, hopelijk tot binnenkort!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan