Euro Cup (ZAC) / vrij rijden bij RSZ

Maar qua prijs is het gewoon een race voor 1 rijder dus ben idd benieuwd.
Ik vind het leuk! Misschien soort van wie rijd de meeste rondes in die 50min?
 
Maar qua prijs is het gewoon een race voor 1 rijder dus ben idd benieuwd.
Ik vind het leuk! Misschien soort van wie rijd de meeste rondes in die 50min?
wel leuk inderdaad 1 lange race, maar langer dan tussen de 40-45 minuten hou ik niet vol op 1 tank dus benieuwd hoe de aankleding van de wedstrijd is👌 die wil ik wel meepakken denk ik
 
  • Leuk
Waarderingen: jbt
Ook interessant:
7A429F4F-5FF1-41F2-B013-2209CEA9DEF7.jpeg
1FC514D4-CEBF-46A1-A8B6-8FA22B22202F.jpeg
 
Bij een race van 10 rondjes zijn er 25 minuten gereserveerd.
Denk dat het een race word van iets van 20 rondjes, denk dat dit nog wel te doen moet zijn op 1 tank :9
 
Ik vermoed sowieso 1 verplichte stop. Misschien dat ze wel zeggen je moet 2x 5min pitstop maken?

Bij een race van 10 rondjes zijn er 25 minuten gereserveerd.
Denk dat het een race word van iets van 20 rondjes, denk dat dit nog wel te doen moet zijn op 1 tank :9
20 rondjes is voor de meerderheid niet haalbaar, met de 5 uur deed ik 2 stints van16 rondjes en 2 ronden daarvan brandstoflampje aan. zat ook nog code 60 tussen
 
Maar of je nu wel of niet de volle tijd zou kunnen rijden op 1 tank dat is dan het "probleem" van de rijder. Ik denk echter dat RSZ niet de vrijheid geeft om idd de 50min aan 1 stuk vol te rijden in het kader van veiligheid. Maar wat ik zeg, bijvoorbeeld een verplichte pittijd zou een optie zijn.
 
Maar of je nu wel of niet de volle tijd zou kunnen rijden op 1 tank dat is dan het "probleem" van de rijder. Ik denk echter dat RSZ niet de vrijheid geeft om idd de 50min aan 1 stuk vol te rijden in het kader van veiligheid. Maar wat ik zeg, bijvoorbeeld een verplichte pittijd zou een optie zijn.
Waarom niet, met een endurance 45 min knallen mag toch ook en we verliezen toch tijd door start procedure etc.
ben heel benieuwd wat we gaan doen
 
Denk dat RSZ een goede keuze heeft gemaakt door de 1000 sport en 1000 prosport apart te laten racen.
1000 sport inschrijvingen gaan hard, net als de light overigens.
 
Denk dat RSZ een goede keuze heeft gemaakt door de 1000 sport en 1000 prosport apart te laten racen.
1000 sport inschrijvingen gaan hard, net als de light overigens.

Ik heb zojuist voor het hele seizoen ingeschreven (light). Dan word ik in ieder geval niet meer gefopt met uitverkochte races :-p .
 
Terug
Bovenaan Onderaan