Euro Cup (ZAC) / vrij rijden bij RSZ

Weet iemand hoe je RSZ het beste kan bereiken? Heb al verschillende mails, contactformulieren en het 06 nummer proberen te bellen maar krijg ze met geen mogelijkheid te pakken 🤦🏻‍♂️

Ze de tijd geven te reageren voor je een nieuwe mail erachteraan stuurt? Normaal krijg ik binnen een paar dagen antwoord op mijn mail.

Is het iets waar wij misschien mee kunnen helpen?
 
Oh ja ik weet niet hoelang het normaal duurt maar vond 7 dagen wel wat lang worden 😋

Tijdens de TOMS cursus werd gepromoot dat je 50% retour kreeg na je eerste race en ik vroeg me af of je bij het boeken iets speciaals moet doorgeven. Iemand weet hoe dit in z'n werk gaat?

En verder wilde ik een startnummer aanvragen 😋
 
Ja dan had je wel antwoord moeten krijgen lijkt me.

Aangezien ik al even bij RSZ rij durf ik het niet met zekerheid te zeggen maar wellicht kan je ergens bij het boeken aangeven dat je boekt met de 50% actie. En ik dàcht dat je naderhand het bedrag terug kreeg dus eerst vol betalen.
Maar zal vast nog iemand hier zijn die dit al gedaan heeft?

En startnr is ff kijken of hij vrij is en dan idd doorgeven.

Kan zijn dat ze momenteel even druk zijn met een auto evenement?
 
Ja ik probeer morgen weer het 06, anders zou ik het echt niet weten 🙈 hoop dat ze wel snel reageren want dan kan ik ook weer verder 😁 iemand anders wel reactie in de tussentijd?
 
Je krijgt na het rijden van je eerste race inderdaad het geld terug.
gewoon normaal boeken en betalen etc. en dan na de race een mailtje sturen en dan krijg je terug.

nummer gewoon via de mail inderdaad 3 keuzes doormailen die online in de lijst nog niet in gebruik zijn genomen.
 
Ja top, dan wacht ik alleen nog op een reactie van de startnummers 😉 had er al een paar gemaild 👍🏻

Ik zou dit jaar graag 2 dagen mee willen doen. Dan is 2 keer een daglicentie het handigst toch? Klopt het dat je dan verder niks meer nodig hebt van de MON?

Dan enkel nog de motor technisch in orde maken 😁
 
Correct, 3x mag met dag licentie, en dat is dan ook "goedkoopste" optie.
Wanneer je begin van het jaar denkt 4x te gaan rijden beter jaar licentie anders moet je die na 3x aanschaffen.
Met daglicentie heb je de mon niet nodig dat gaat via RSZ zelf.

En motor klaar maken is altijd leuk klusje :t
 
Ik had die vraag omtrent de 50% korting ook gesteld, dit was op 20 april.

Het antwoord was dat ze dit binnenkort gingen verwerken.
 
Hi,

Even een interesse peiling voor overname van mijn inschrijving voor komende TOMS cursus bij RSZ op hemelvaartsdag.

Mogelijk kan ik niet rijden door een technisch mankement aan mijn motor, dat weet ik morgen eind van de dag.

Is er iemand die eventueel interesse heeft om over te nemen?

Gr.
Lukas


verkocht
 
Laatst bewerkt:
Hi,

Even een interesse peiling voor overname van mijn inschrijving voor komende TOMS cursus bij RSZ op hemelvaartsdag.

Mogelijk kan ik niet rijden door een technisch mankement aan mijn motor, dat weet ik morgen eind van de dag.

Is er iemand die eventueel interesse heeft om over te nemen?

Gr.
Lukas
Zou het bij RSZ vast aankaarten.

Hopelijk kan je het fixen, ik sta vlakbij pleehuisje midden op paddock.
 
Hey allemaal, ik zat met een vraag.

Volgend jaar wil ik Zac gaan rijden en ik wilde dus een TOMS doen aan het begin van volgend jaar. Daarmee kan ik dan, als ik het goed heb, een MON jaarlicentie aanvragen en dan meerijden.
Omdat toevallig @MTFDarkEagle zijn kaartje voor de toms te koop zette, bedacht ik me dat ik ook nu al best die licentie had kunnen halen. Maar daardoor ontstond mijn vraag:

Kan je een TOMS doen en dan pas na een jaar een MON licentie aanvragen?
En als je een jaar zac geraced hebt met een MON jaarlicentie. Kan je dan een jaar overslaan, en vervolgens het jaar erop wel weer een MON jaar licentie aanvragen?

Groetjes Alex
 
Ah dat maakt het gelukkig wel redelijk soepel. Zit er een limiet op? Dat je na bijvoorbeeld 3 jaar geen licentie weer een nieuwe licentie cursus moet doen bijvoorbeeld? Ik heb namelijk een KNAF race licentie (voor het koekblik) en als je daar 2 jaar je licentie niet verlengd kan het zijn dat je een nieuwe cursus moet doen.


Wat Heuveltje zegt. Plus kan je rijden op een daglicentie. Jaarlicentie is pas voordeliger bij 4 of meer wedstrijden rijden (als ik mij niet vergis)
Ja precies, ik bedacht me dat ik ook best 1 of 2 daagjes had kunnen racen dit jaar om een beetje de smaak te pakken te krijgen. :D
 
Ah dat maakt het gelukkig wel redelijk soepel. Zit er een limiet op? Dat je na bijvoorbeeld 3 jaar geen licentie weer een nieuwe licentie cursus moet doen bijvoorbeeld? Ik heb namelijk een KNAF race licentie (voor het koekblik) en als je daar 2 jaar je licentie niet verlengd kan het zijn dat je een nieuwe cursus moet doen.



Ja precies, ik bedacht me dat ik ook best 1 of 2 daagjes had kunnen racen dit jaar om een beetje de smaak te pakken te krijgen. :D

ik heb in 2004 mijn licentie gehaald, pas in 2014 ofzo mijn eerste race ;)
Wel even moeten aantonen de nodige circuitervaring te hebben en fatsoenlijke tijden te kunnen rijden.
 
Aha, nou ik kan altijd nog is bij rsz informeren anders. Maar ik dacht van jullie krijg ik al snel een wat beter beeld hoe het er aan toe gaat. :)
 
Aha, nou ik kan altijd nog is bij rsz informeren anders. Maar ik dacht van jullie krijg ik al snel een wat beter beeld hoe het er aan toe gaat. :)
Ze kunnen er vast wel een standaard zin voor op de site zetten. _O-
Mail van 10 januari 2021.. (paar jaar vind ik erg vaag :+ ).
En het verschil tussen de cursisten was ook enorm hoog, en iedereen kreeg een papiertje..

Gelijk aan de racecursus autosport (KNAF) is het TOMS certificaat een paar jaar geldig.
Als je in deze periode dan niet aan races deelneemt, dan kan de organisator vragen om nogmaals voor te rijden.
Oftewel: ben je nog snel genoeg.
In de praktijk zie ik dat maar weinig gebeuren.

De meeste TOMS Cursisten gaan hetzelfde jaar of het jaar daarna aan de races beginnen.
En dan is het TOMS certificaat gewoon nog geldig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan