Euro Cup (ZAC) / vrij rijden bij RSZ

Maar niet als je te hard gaat toch? De grens ligt op 1:53.000.
Ik reed sneller dan dat, dus automatisch promotie. Of heb ik het mis, kan hoor het is mn eerste jaar ZAC.😁
Volgens mij promoveer je pas na de wedstrijd. Dus deze heb je dan in je zac :) .
 
  • Leuk
Waarderingen: M14
Maar niet als je te hard gaat toch? De grens ligt op 1:53.000.
Ik reed sneller dan dat, dus automatisch promotie. Of heb ik het mis, kan hoor het is mn eerste jaar ZAC.😁
Ah zo! Ja ik zit in de snelste 600 klasse dus ik weet die grenzen niet meer.

Maar je moet meerdere rondes sneller dan de grens rijden geloof ik... of zoiets.
 
@JC-GSX-R : mooi gedaan met voor- en achtercamera. Geeft een mooi perspectief. Knappe (soms gewaagd) inhaalacties op Meeuwenmeer. Je neemt duidelijk meer snelheid mee vanuit Mandeveen/Duikersloot.
Je rijdt nu wel zo hard dat je gear-indicator het niet meer snapt, je toerenteller in warp-stand staat en je display helemaal de weg kwijt is.
 
@JC-GSX-R : mooi gedaan met voor- en achtercamera. Geeft een mooi perspectief. Knappe (soms gewaagd) inhaalacties op Meeuwenmeer. Je neemt duidelijk meer snelheid mee vanuit Mandeveen/Duikersloot.
Je rijdt nu wel zo hard dat je gear-indicator het niet meer snapt, je toerenteller in warp-stand staat en je display helemaal de weg kwijt is.
een beest is het die man!!🔥🔥🔥
 
Check 0:58 op race 2 😅.
In zo'n geval heb je niet zo veel keus.
Doorgassen en hopen dat het goed gaat,
of eieren voor je geld kiezen en een paar plekken verliezen.

Had hetzelfde bij de start in race 1 richting 1e bocht.
Gestart vanaf de rechterkant, dus bij de muur, komt er een langzamere starter mijn kant op.
Dan kan ik het gas erop houden en hopen dat ik er voorbij ben voordat die op mijn lijn zit,
of van het gas geen en een paar plekken verliezen....

Aangezien er geen WK op het spel staat, ik alle (on)kosten zelf moet ophoesten en een paar dagen daarna me gewoon weer bij m'n baas moet melden om te werken, ga ik even van het gas af en pak m'n verlies
 
@JC-GSX-R : mooi gedaan met voor- en achtercamera. Geeft een mooi perspectief. Knappe (soms gewaagd) inhaalacties op Meeuwenmeer. Je neemt duidelijk meer snelheid mee vanuit Mandeveen/Duikersloot.
Je rijdt nu wel zo hard dat je gear-indicator het niet meer snapt, je toerenteller in warp-stand staat en je display helemaal de weg kwijt is.
Thnx, het kost even wat tijd om te monteren, maar dan heb je wel leuke onboards :t

Qua inhalen moet ik wel als ik er langs wil, op de rechte stukken verlies ik sowieso al teveel om een normale uitrem actie te plaatsen, dan maar op deze manier proberen.

Het dash is inmiddels weer gefixed. bleek een pennetje in de stekker achter de teller te zijn afgebroken. Maar het was wel een rare gewaarwording onderweg _O-

Check 0:58 op race 2 😅.
Knalde jij met je achterwiel over dat gele stuk stoeprand heen?
Ik dacht ik stuur hem maar wijd, had geen zin om over iemand heen te rijden 😅
Gelukkig viel het uiteindelijk mee, maar wel weer 4 plaatsen verloren.8)7
 
Laatst bewerkt:
Knalde jij met je achterwiel over dat gele stuk stoeprand heen?
Ik dacht ik stuur hem maar wijd, had geen zin om over iemand heen te rijden 😅
Gelukkig viel het uiteindelijk mee, maar wel weer 4 plaatsen verloren.8)7

Dat was ik ja. Volgens mij raakte ik net die stoeprand. Op het moment zelf had ik geen idee wat er gebeurde 😅.

Anyway, leuk filmpje. Het is meteen duidelijk waar ik veel snelheid laat liggen :p.
 
heb je mazzel dat je nog kon blijven zitten.. 😅 als je het filmpje op groot scherm kijkt, kun je indd zien dat je hem net raakt met je achterwiel.
Uiteindelijk rij ik jou voorbij in meeuwenmeer bij 6:38 denk ik dan?
 
Zoonlief maakte zijn debuut in de ZAC en heeft ook z'n GoPro aangezet:

Beste rondje tijdens de quali

Slechtste rondje tijdens de quali:

Overigens haalt hij mij in tijdens dat laatste filmpje...;)

In de wedstrijd is hij in Ossebroeken er afgegaan, op het filmpje van JC-GSX-R zie je 'm nog de grindbak uitlopen.
 
Laatst bewerkt:
Leuke filmpjes, ik kon je in race 2 net voorblijven op de finish...
(Iets met oude dikke man en geen conditie)
mijn conditie is ook niet de aller beste hoor, maar je had in het begin net genoeg voorsprong opgebouwd dus haha 8)7
Als ik je goed begrijp is je zoon dus 2x gaan liggen die dag?
 
mijn conditie is ook niet de aller beste hoor, maar je had in het begin net genoeg voorsprong opgebouwd dus haha 8)7
Als ik je goed begrijp is je zoon dus 2x gaan liggen die dag?
Yep. Jeugdige overmoed zullen we maar zeggen.
Hij was aan het strijden in de kopgroep en heeft zich iets te veel op laten naaien. Zeker omdat hij met een 600 tussen een aantal 1000's zat
 
Flinke stappen gemaakt t.o.v. vorig jaar Zolder, toen reed hij nog ongeveer even hard als ik.
Nu toch al 10sec sneller op assen :)
Ja, hij heeft in een paar dagen een enorme progressie gemaakt. Is mij nu ook echt wel voorbij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan