Euro Cup (ZAC) / vrij rijden bij RSZ

Weet iemand hoe het gaat met degene die hard gecrasht was en in de bandenstapel terecht is gekomen?
Ik heb het zien gebeuren, het zag er akelig uit. Oranje motor.
 
Intermediate is ook weer wat anders dan een wegband he?
Intermediate op droge baan is ook band weggooien na die tijd, dan is een wegband beter.
Ja, je hebt natuurlijk ook nog de echte. :9 :t
Intermediate straatband zeg ik.
En zo zie ik hem nu ook.
Zoals Patrick van den Goorbergh vijftien jaar geleden eens zei.. een coureur wil of slicks of full wets, geen intermediates. Das niks, dat is niet racen.
Ik snap hem nu. _O-

De M9RR is helaas geen heavy duty zoals de Corsa Rosso toch wat meer is.
Een kwartiertje vrijrijden is ok, een hele circuitdag en dan nog reserve over hebben helaas niet voor mij.
Misschien moet ik naar de Supercorsa voor een vrijblijvende RSZ circuitdag.
Op de motor heen, geen bandenwarmers.
Regen.. da's jammer. O-)
 
Weet iemand hoe het gaat met degene die hard gecrasht was en in de bandenstapel terecht is gekomen?
Ik heb het zien gebeuren, het zag er akelig uit. Oranje motor.
Bij de prijsuitreiking zei Frank dat hij met rugletsel in het ziekenhuis lag en er geopereerd moest worden.

Ja, je hebt natuurlijk ook nog de echte. :9 :t
Intermediate straatband zeg ik.
En zo zie ik hem nu ook.
Zoals Patrick van den Goorbergh vijftien jaar geleden eens zei.. een coureur wil of slicks of full wets, geen intermediates. Das niks, dat is niet racen.
Ik snap hem nu. _O-

De M9RR is helaas geen heavy duty zoals de Corsa Rosso toch wat meer is.
Een kwartiertje vrijrijden is ok, een hele circuitdag en dan nog reserve over hebben helaas niet voor mij.
Misschien moet ik naar de Supercorsa voor een vrijblijvende RSZ circuitdag.
Op de motor heen, geen bandenwarmers.
Regen.. da's jammer. O-)
Het is kut, maar beter als niets!

Helder! Ik wacht de weerberichten voor 5sep nog ff af voor ik wat koop 👌🏻
 
Laatst bewerkt:
zo voor het eerst in 6-7 jaar weer eens een ZAC dagje geboekt
5 september in de light klasse met nu een '98 cbr600f
ben benieuwd hoe dat gaat...
En tof dat je op een "gebakje" meedoet, is vet dat er gewoon mensen meedoen die even gaan laten zien dat dat soort fietsen ook hard gaan :t
 
Nee juist niet :} ik weet gewoon dat die dingen snel kunnen zijn als er een goed poppetje op zit en de fiets wat "aandacht" heeft gehad. Ik mag dat wel!
Dat is idd wel het leuke eraan. Fiets zegt wat, maar zeker niet alles. Een écht snelle rijder kan ook veel beter met mijn fiets, daarom leen ik hem maar niet uit. Is iemand anders straks sneller op mijn fiets B|

:)
 
Dat is idd wel het leuke eraan. Fiets zegt wat, maar zeker niet alles. Een écht snelle rijder kan ook veel beter met mijn fiets, daarom leen ik hem maar niet uit. Is iemand anders straks sneller op mijn fiets B|
Daar zou ik geen moeite mee hebben. Mijn vrouw kan ook een klap beter sportklimmen dan ik ooit zal kunnen 🤷‍♂️ Ik zou wel eens graag zien wat een snellere coureur op m'n eigenbouw voor elkaar zou krijgen:9 En op m'n GSX-R750 hoef ik niet te twijfelen..... daar zijn hordes mensen sneller op.

Het went wel hoor dat anderen sneller/beter zijn ;) ofwel @Roy "R"acing stap uit die comfortzone en misschien krijg je nog wel waardevolle tips over je materiaal waardoor jij ook weer sneller wordt, je weethet niet he....
 
Dat is idd wel het leuke eraan. Fiets zegt wat, maar zeker niet alles. Een écht snelle rijder kan ook veel beter met mijn fiets, daarom leen ik hem maar niet uit. Is iemand anders straks sneller op mijn fiets B|

Daar zou ik geen moeite mee hebben. Mijn vrouw kan ook een klap beter sportklimmen dan ik ooit zal kunnen 🤷‍♂️ Ik zou wel eens graag zien wat een snellere coureur op m'n eigenbouw voor elkaar zou krijgen:9 En op m'n GSX-R750 hoef ik niet te twijfelen..... daar zijn hordes mensen sneller op.

Het went wel hoor dat anderen sneller/beter zijn ;) ofwel @Roy "R"acing stap uit die comfortzone en misschien krijg je nog wel waardevolle tips over je materiaal waardoor jij ook weer sneller wordt, je weethet niet he....
Roy en uit zijn comfortzone stappen....ik lees mee😉
 
Daar zou ik geen moeite mee hebben. Mijn vrouw kan ook een klap beter sportklimmen dan ik ooit zal kunnen 🤷‍♂️ Ik zou wel eens graag zien wat een snellere coureur op m'n eigenbouw voor elkaar zou krijgen:9 En op m'n GSX-R750 hoef ik niet te twijfelen..... daar zijn hordes mensen sneller op.

Het went wel hoor dat anderen sneller/beter zijn ;) ofwel @Roy "R"acing stap uit die comfortzone en misschien krijg je nog wel waardevolle tips over je materiaal waardoor jij ook weer sneller wordt, je weethet niet he....
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het "prima" dat andere mensen sneller zijn, alleen niet op mijn fiets :P
Ik wil wel nog eens die BMW S1000rr huren, gewoon eens kijken wat ik met een 1000 ervan zou bakken.

Roy en uit zijn comfortzone stappen....ik lees mee😉
bazinga GIF
 
Ik zie een fundraising aankomen om roy eens een sessie of wat op een brute 1000 te zetten;) en dan zit daar natuurlijk helemaal geen druk op_O-

Excuses voor het slap geleuter, beetje veel met m'n kop in de zon gezeten vandaag 🤷‍♂️
 
Ik zie een fundraising aankomen om roy eens een sessie of wat op een brute 1000 te zetten;) en dan zit daar natuurlijk helemaal geen druk op_O-

Excuses voor het slap geleuter, beetje veel met m'n kop in de zon gezeten vandaag 🤷‍♂️
Ik weet eigenlijk niet eens wat die fiets huren kost. Is iets wat ik al wel langer roep maar nooit echt wat mee gedaan. Wellicht komend jaar eens op een vrijrijden dagje bij RSZ 🤔
 
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het "prima" dat andere mensen sneller zijn, alleen niet op mijn fiets :P
Ik wil wel nog eens die BMW S1000rr huren, gewoon eens kijken wat ik met een 1000 ervan zou bakken.


bazinga GIF
Een rijder uit de ZAC stapte van een R6 over op een R1 en was steevast een seconde langzamer.
Het tweede seizoen hoopte hij op progressie.
Vorig jaar bij de TOMS vertelde de instructeur van een 600 op een S1000RR overgestapt te zijn en hij miste nog vijf seconden.
Ik weet niet wat zijn progressie was gedurende het seizoen. O-)
 
Een rijder uit de ZAC stapte van een R6 over op een R1 en was steevast een seconde langzamer.
Het tweede seizoen hoopte hij op progressie.
Vorig jaar bij de TOMS vertelde de instructeur van een 600 op een S1000RR overgestapt te zijn en hij miste nog vijf seconden.
Ik weet niet wat zijn progressie was gedurende het seizoen. O-)
Oh I know, zijn er genoeg die er niet sneller mee zijn. Maar ik wil wel weten in welke van de 2 ik zou vallen. Nu zal ik echt niet ff in 1 sessie mijn PR verbreken, maar het geeft wel een indicatie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan