Euro Cup (ZAC) / vrij rijden bij RSZ

Toch lijkt me dat ook echt gaaf hoor. Als ik eens de kans krijg een 24u te rijden (op een iets lager niveau dan) lijkt me echt gaaf. Al is het een fucking 24u met Solexen. Gewoon voor de ervaring.
 
Toch lijkt me dat ook echt gaaf hoor. Als ik eens de kans krijg een 24u te rijden (op een iets lager niveau dan) lijkt me echt gaaf. Al is het een fucking 24u met Solexen. Gewoon voor de ervaring.
Een MF team starten met een 125cc viertakt. En op naar de UK daar rijden ze een 24uurs bij freetech ;)

KIJK MAAR

Waarschijnlijk degoedkoopste manier om 24uur op een motorfiets te racen. Als je een brommer ook goed vindt en van modder houdt zijn er nog wel wat opties bij onze oosterburen, die rijden 24uurs races op crossbrommers:}
 
Een MF team starten met een 125cc viertakt. En op naar de UK daar rijden ze een 24uurs bij freetech ;)

KIJK MAAR

Waarschijnlijk degoedkoopste manier om 24uur op een motorfiets te racen. Als je een brommer ook goed vindt en van modder houdt zijn er nog wel wat opties bij onze oosterburen, die rijden 24uurs races op crossbrommers:}
Punt 1 is UK onhandig en duur nu.

Maar vanuit het niets daar mee doen is niet handig. Moet je kunnen aansluiten bij iemand die er al eens gereden heeft.
Zand is niet mijn ding.
 
Het was maar een idee ;) Geen idee hoe makkelijk je daar mag starten in de UK. Zand zou ik het ook niet van moeten hebben, ik speel wel monteur bij een 24uurs race. Is misschien beter voor een team dan dat ik opstap. Maar dat hele endurance gebeuren blijft wel echt een heel gaaf spelletje.

Bij dat gebeuren in de UK staan een hoop (ex) BSB rijders aan de start, niet echt amateuristisch wat dat betreft.
 
Zand is wel een hele goede training voor de wegrace.
Karten is ook een hele actieve sport in Nederland.
Ik heb zelf wel eens een acht uur race gedaan.
Het vele bochtenwerk op die kleine baantjes voelt ook meer als swingen op de motor dan in een groot koelblik op vier wielen. ;)
 
Nou, Mettet is eruit en Dijon er voor terug. Helaas geen race maar 2 dagen vrij rijden.
Verder blijf ik bij mijn standpunt dat ik de kalender niet mooi vind.
 
Staat wel op de agenda bij de races en vrij rijden, dus lijkt mij dat er wel geraced wordt
Waar zie je dat staan? Ik zie het ook op de website niet?


Link naar infomail RSZ

Uit de mail:
"...e punten voor het ZAC kampioenschap!). Helaas mogen we NIET racen op Dijon, maar WEL op het uitdagende Formule 1 Circuit Zandvoort! Tot slot: ook het Sportief Regle..."


Race 1-2

15-apr

Zaterdag

Assen

Race 3-4

19-mei

Vrijdag

Zandvoort

Endurance

12-jun

Maandag

Assen

Race 5-6

03-jul

Maandag

Assen

Race 7-8 Light

07-aug

Maandag

Assen

Race 7-8 600/1000

27-aug

Zondag

Assen

Race 9-10

18-sep

Maandag

Assen

Race 10-11

09-okt

Maandag

Assen
 
Heeft er iemand een idee wat de max db op Zandvoort is voor de race ? Ik zie bij MSL max 93 db staan. Dat is wel heel weinig lijkt me.
 
Heeft er iemand een idee wat de max db op Zandvoort is voor de race ? Ik zie bij MSL max 93 db staan. Dat is wel heel weinig lijkt me.
MSL heeft geen wedstrijdje meer. :)

Het geluid klopt ook niet, maar laten ze er lekker in staan.
Als je fiets standaard is of niet aanzienlijk veel meer geluid maakt dan zal het wel loslopen.
Het is niet zoals op Zolder dat goedgekeurde straatfietsen de zwarte vlag krijgen.
 
Ik had het op de RSZ race daar. Maar zag bij MSL 93 staan bij hun trackdays. Het gaat ook niet om een standaard motorfiets maar een racemotor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan