Eurocircuit Valkenswaard in de problemen

smpowah

MF veteraan
8 okt 2012
1.397
163
gemeente oldebroek
Het Eurocircuit in Valkenswaard wil graag meer gebruik van het circuit gaan maken.

Nu is er een clubje tegenstanders die dit actief tegen aan het werken is.

Deze mensen hebben daar blijkbaar tijd genoeg voor om er voor te zorgen dat andere mensen die graag hun sport en hobby uitoefenen op het Eurocircuit dwars te liggen.

U als voorstander, die wel druk is met werken en nuttige vrijetijds besteding kunt door deze petitie te tekenen laten zien dat er ook mensen achter het Eurocircuit staan.

Zorg er voor dat wij met z'n allen nog lang veel plezier op en aan het circuit kunnen beleven.

ik dank u voor uw moeite.


https://www.petitie24.nl/petitie/1978/ik-sta-achter-het-eurocircuit-valkenswaard
 
Zeker niet heel slimme mensen. Die groep begrijpt blijkbaar niet dat ze maar twee keuzes hebben: crossers op het circuit of crossers in het bos. Of is Nederland een land van paarden en hondenbaasjes geworden?
 
Dat golfbaan idee heb ik ook al jaren in mijn hoofd. Lijkt me heerlijk om dat gladde gras helemaal stuk te rijden . Echter besef ik me helaas dat het niet kan. Toch..?😉
 
Dat golfbaan idee heb ik ook al jaren in mijn hoofd. Lijkt me heerlijk om dat gladde gras helemaal stuk te rijden . Echter besef ik me helaas dat het niet kan. Toch..?😉

Het mag niet, maar kan wel.
bij de golfbaan hier in de buurt, waar het KLM open georganiseerd wordt.
Weten alle locals een weggetje waar je zo de golfbaan oprijd..
Er staat geen bord en normaal gesproken staat het hek open.
Na jouw actie zal het hek wel voortaan dicht blijven :+
https://www.google.com/maps/@51.8513691,5.0233339,16.29z
 
Ikke ikke en nog eens ikke, dat is de mentaliteit die tegenwoordig heerst. Zo een mooi circuit, Mag absoluut niet doelloos daar liggen,
 
Hetzelfde waar ongeveer elk circuit of andere evenemententerrein last van heeft. Een klein groepje zeikerds, die meestal ook pas in de buurt zijn komen wonen/verblijven terwijl het circuit er al lang lag, en het verpesten voor de rest. Zeker in het geval van golfers, er zijn weet ik hoeveel golfbanen in Nederland die in gebieden liggen waar ze nergens last van hebben, ten opzichte van een handjevol circuits die het meestal al moeilijk genoeg heeft om de vergunningen te behouden. Dus pleur lekker op en ga ergens anders golfen, of zeik niet over een beetje geluid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan