Eurosport commentaar

BartB

Rookie
7 mei 2006
29
0
Voorburg
Ik ben vast niet de enige die zich mateloos ergert aan het eurosport commentaar. Die gozer moet echt een x op cursus bij olaf mol ofzo. Hij blijft maar aan eeeeen stuk doorbabbelen. Je kan ook feilloos voorspellen wanneer de reclame komt

'hey hij houdt al meer dan 2 seconde zn mond...'
yup reclame.

Het is geen praten of commentaar geven wat hij doet. Het is echt babbelen. Hij mist steeds dingen erdoor. Vandaag alleen al meerdere keren gebeurt dat ie wisselingen in de kop pas 6 seconden later ff opmerkte toen ie klaar was met zn andere babbelverhaaltje. Hij probeert ook steeds bij hele spannende momenten hele zinnen te maken waardoor hij zichzelf steeds klemlult en hele vreemde zinnen moet gaan maken.
Die patrick vd goorberg mogen ze voortaan thuislaten. Tleek frank de boer wel. dieptepunt was wel toen hij de superspannende fotofinish van de 125cc ff ging verpesten met zn commentaar.

Niet dat ik niet op het puntje van mn stoel heb gezeten vanmiddag btw. Echt geweldige races alledrie, met GP als hoogtepunt natuurlijk. Maar dit moest ik ff kwijt })
 
Mute.jpg
 
Kunnen we Eurosport niet een petitie aanbieden? :P

Die van de NOS is ook al even slecht.
Ik kijk op BBC. Veel leuker en beter.
 
Ik ben vast niet de enige die zich mateloos ergert aan het eurosport commentaar. Die gozer moet echt een x op cursus bij olaf mol ofzo. Hij blijft maar aan eeeeen stuk doorbabbelen. Je kan ook feilloos voorspellen wanneer de reclame komt

'hey hij houdt al meer dan 2 seconde zn mond...'
yup reclame.

Het is geen praten of commentaar geven wat hij doet. Het is echt babbelen. Hij mist steeds dingen erdoor. Vandaag alleen al meerdere keren gebeurt dat ie wisselingen in de kop pas 6 seconden later ff opmerkte toen ie klaar was met zn andere babbelverhaaltje. Hij probeert ook steeds bij hele spannende momenten hele zinnen te maken waardoor hij zichzelf steeds klemlult en hele vreemde zinnen moet gaan maken.
Die patrick vd goorberg mogen ze voortaan thuislaten. Tleek frank de boer wel. dieptepunt was wel toen hij de superspannende fotofinish van de 125cc ff ging verpesten met zn commentaar.

Niet dat ik niet op het puntje van mn stoel heb gezeten vanmiddag btw. Echt geweldige races alledrie, met GP als hoogtepunt natuurlijk. Maar dit moest ik ff kwijt })
Idd,was mij ook opgevallen van wat jij opnoemt,en die vd Goorberghhh ken niet eens normaal nederlands spreken met z,n zoete tongval,k*t brabanders ;) :+
 
Nee, ik heb zo'n knopje op m'n afstandsbediening, kun je kiezen, Nederlands/Engels/alletwee door elkaar. Werkt niet bij alle programma's, maar bij Eurosport dus wel :)

Ja dat knopje heb ik ook alleen effe jammer dat sinds we digitale tv hebben dat knopje niet meer werkt en ik nu met 5 AB's zit ipv van 4 (is toch 1 minder he)
Maarre...het BBC commentaat is inderdaad echt 10x beter maar die lui freaken soms zo erg dat je wel zo ongeveer cum laude in engels moet zijn afgestudeerd om het te kunnen volgen en ik lul toch een best beetje engels. En andeers gewoon vette muziek eronder of op je eigen motor voor de tv gaan zitten?? :]
 
Ik ben vast niet de enige die zich mateloos ergert aan het eurosport commentaar. Die gozer moet echt een x op cursus bij olaf mol ofzo. Hij blijft maar aan eeeeen stuk doorbabbelen. Je kan ook feilloos voorspellen wanneer de reclame komt

'hey hij houdt al meer dan 2 seconde zn mond...'
yup reclame.

....

Ik hoop toch echt dat je dat niet meent ! Dat is pas een randdebiel !

Commentaar is zeker niet perfect, en hij merkt inderdaad vaak dingen laat op. Maar Olaf Mol, bah ! Die leest het scherm voor. :?
 
Blijkbaar heeft Eurosport een abonnement op waardeloze Nederlandse sportverslaggevers, want eerlijk gezegd heb ik er nog niet één, bij welke sport dan ook, fatsoenlijk commentaar horen geven. Ze weten daar precies hoe ze de mensen de lust om sport te bekijken moeten ontnemen. Waardeloze zender.
 
gewoon een schotel nemen, 3000 kanalen gratis met eurosport in alle talen die je maar hebben wil
 
ook een manier om bij de buurt te integreren.... O-)


wat heeft dat er nu mee te maken, niet iedereen woont in een grote stad, in een flat. er zijn ook mensen die 1000mtr rondom vrij wonen, en dan nog je kunt tegenwoordig doorzichtige kunsstof schotels kopen die niemand ziet hoor.
Maar misschien kun jij bij ali op de hoek gaan kijken die wel een schotel heeft
 
Blijkbaar heeft Eurosport een abonnement op waardeloze Nederlandse sportverslaggevers, want eerlijk gezegd heb ik er nog niet één, bij welke sport dan ook, fatsoenlijk commentaar horen geven. Ze weten daar precies hoe ze de mensen de lust om sport te bekijken moeten ontnemen. Waardeloze zender.
Ik vind de commentator bij de K1 uitzendingen wel aardig eigenlijk...
 
helemaal gelijk, vooral na de 125 cc liet hij zijn persoonlijke voorkeur wel erg spreken. Pasini gaat nooit dit tempo volhouden, zeiden ze, en als hij het volhoud en ook nog wint dan is het een vervelende rijder enz enz. Haal die sukkels volgende keer maar weg van het commentaar.
 
De commentator heet overigens Frank Weeink. Voorheen redacteur bij weekblad MOTOR en nu werkzaam bij MOTOPLUS. Ik moet inderdaad wel toegeven dat men er in Engeland meer kaas van heeft gegeten..... :+ Zijn testen vind ik overigens niet onaardig om te lezen.....
 
met Eurosport heb ik geen problemen hoor, ben al lang blij dat er een zender is die het live uitzend!
af en toe denk ik wel eens wat lult die comentator nou weer voor onzin...

de samenvatting van de NOS die is pas slecht, daar prakken ze een spanende race met véél mooie acties in minder dan drie minuten... dat is toch zonde?!
 
Ik erger me het meest aan die Jurgen v/d Gooiberg. Loopt de hele tijd te kwekken als ie gwoon zn kop moet houden, laat een ander niet uitpraten en denkt dat ie zelf geweldig is
 
nadeel van bbc is dat bij ons het beeld erg klein is :S dikke zwarte randen rondom. maar we hebben teminste bbc :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan