Eurosport commentaar

kheb het ook niet over commentaar leveren gehad, graag zelfs. tgaat mij meer om de manier waarop. die gaat op een manier daar lusten de honden geen brood van.
veel mensen hier verstaan onder commentaar leveren op de persoon spelen en iemand tot aan zn schoenveters affikken. En dan met argumenten die het niveau van een kleuter niet overstijgen. Mn zoontje van 3e zegt zinnegere dingen.
Bolleboos met een Guzzi _O- :W ;)

precies wat ik bedoelde!

zo lekker makkelijk ongefundeerd afzeiken!
 
Oke, nja die Hans van Lozenoord schrijft het wegraceboek, tegenwoordig Henk keulemans overigens. Dus de commentator van de NOS heeft heus wel verstand van zaken :z

Die Hans heeft het alleen maar over de kubieke centimers, de machines, het merk van de gekruiste stemvorken en allerlei andere randzaken en onnuttige dingen. Ik ben er geen fan van. Al doet eurosport me ook niet veel plezier...ach wat maakt het ook uit, als de race maar goed is, commentaar kan je er zelf wel bij verzinnen.
 
ik heb zo`n donkerbruin vermoeden dat de mensen die het hardst lopen te schreeuwen hoe slecht het commentaar wel niet is dan net ff niet in de buurt zijn.
 
Las in de Motorsport Aktuel dat dit het laatste jaar van het contract is tussen Dorna (Moto GP's ) en Eurosport en dat Dorna van Eurosport afwil.
Door de exclusieve deal met Eurosport kan Dorna in belangrijke landen als Duitsland en Frankrijk niet in zee gaan met de grote TV-zenders aldaar.
Espeleta (baas van MotoGP) wil de Moto GP juist in die landen groter maken (belangrijke reclame markten...) en wil dus de Moto GP in die landen live op de lokale grote zenders krijgen.
Vandaar dat we ons vanaf volgens jaar waarschijnlijk niet meer hoeven te storen aan het Eurosport commentaar, nog één jaartje doorbijten :P
 
bedankt voor alle complimenten! maar ben ik dan de enige die het aandurft?
 
Terug
Bovenaan Onderaan