eurosport player staan niet meer alle wedstrijden op?

16 nov 2004
3
0
Hallo,

sinds eurosport player een nieuw jasje heeft , een maand geleden ofwat ontbreekt de moto3 en moto2 soms. heeft iemand deze ervaringen ook? dit is nu al 2 raceweekenden op rij.
Ergens een instelling die ik mis?
 
Hallo,

sinds eurosport player een nieuw jasje heeft , een maand geleden ofwat ontbreekt de moto3 en moto2 soms. heeft iemand deze ervaringen ook? dit is nu al 2 raceweekenden op rij.
Ergens een instelling die ik mis?

Ik kan het ook niet vinden inderdaad. Rete irritant. De moto3 wedstrijd van Australië staat er nog steeds niet op. Ook de omschrijvingen kloppen vaak niet. Op de afdeling wsbk is het helemaal om te janken!! Ik heb geen tv en dit is voor mij de enige mogelijkheid om te kijken dus baal hier wel van en hoop dat Eurosport dit gauw oplost...
 
De omschrijving is inderdaad dramatisch, daar heb ik al meerdere malen een mail over gestuurd en op twitter vragen over gesteld maar daar krijg ik geen reactie op.
 
Ik kan het ook niet vinden inderdaad. Rete irritant. De moto3 wedstrijd van Australië staat er nog steeds niet op. Ook de omschrijvingen kloppen vaak niet. Op de afdeling wsbk is het helemaal om te janken!! Ik heb geen tv en dit is voor mij de enige mogelijkheid om te kijken dus baal hier wel van en hoop dat Eurosport dit gauw oplost...


Dan zou ik toch maar even op internet gaan zoeken naar streams de volgende keer of nu achteraf een race terug kijken via YT ofzo.

Player is niet zo geweldig als wat sommige mensen het laten lijken..
BTw opnemen was ook gewoon kut ! Door het tijdsverschil was ik de halve moto 3 race kwijt
 
Dan zou ik toch maar even op internet gaan zoeken naar streams de volgende keer of nu achteraf een race terug kijken via YT ofzo.

Player is niet zo geweldig als wat sommige mensen het laten lijken..
BTw opnemen was ook gewoon kut ! Door het tijdsverschil was ik de halve moto 3 race kwijt

Voor de laatste update van eurosport een paar weken geleden, was het top. Ik had toen geen enkele aanmerking. Daar kon geen livestream of MotoGP.com tegen op.... Maar nu is niet geweldig meer. Maar nog steeds beter dan alles wat MotoGP.com of een eventuele livestream kan bieden.

Opnemen??!.... jij had je klok dit weekend niet een uurtje terug moeten zetten maar een halve eeuw vooruit.....😁
 
Zoals al vaker gezegd hebben veel mensen er een top ding aan maar zijn ook genoeg mensen die doorlopend klachten hebben/ hadden ;)
Opnemen is gewoon super hip hoor.. jij dacht waarschijnlijk nog aan VHS ? :P
 
Dan zou ik toch maar even op internet gaan zoeken naar streams de volgende keer of nu achteraf een race terug kijken via YT ofzo.

Player is niet zo geweldig als wat sommige mensen het laten lijken..
BTw opnemen was ook gewoon kut ! Door het tijdsverschil was ik de halve moto 3 race kwijt

Ik ben niet zo handig met computers en streams etc. Voor mij is de player dus een uitkomst. Maar het is sinds de update behoorlijk bagger. De omschrijvingen waren in de vorige versie ook al ruk
 
Ik heb me regelmatig verbaasd dat er hier zoveel mensen tevreden waren over de player, in mijn prive kring zijn er veel mensen juist erg ontevreden en zjin ze er ook haast allemaal mee gekapt voor zo ver ik weet.
 
Ik heb verder geen klagen, het doet precies wat het moet doen, namelijk alle sessies van alle klassen uitzenden wanneer ze live zijn. En je kan bijna alles terugkijken een paar weken. Ik kan het op mn werk kijken, op het strand, via mn playstation, smartphone en op iedere computer waar dan ook. En dat voor 2 tientjes per jaar?

Dan neem ik die "slechte" omschrijving voor het terugkijken wel voor lief. Vaak is het na een minuutje zoeken wel gevonden.
 
Zijn hier een boel mensen die het niet willen horen of geloven Gerrit maar dat zijn dus ook de verhalen die ik uit mijn omgeving krijg.
Als het nog weer een keer voor 2 tientjes was had ik het zelf willen proberen
 
ook ik heb de ervaring met de nieuwe layout dat er laat wat opstaat. op Twitter gemeld en reactie gekregen dat men er aan werkt.
 
Zijn hier een boel mensen die het niet willen horen of geloven Gerrit maar dat zijn dus ook de verhalen die ik uit mijn omgeving krijg.
Als het nog weer een keer voor 2 tientjes was had ik het zelf willen proberen
Het kost mij 2 tientjes per jaar. Was toen een aanbieding en sindsdien verlengen ze bij mij voor dat bedrag.

Ik vind het top als in dat ik er MotoGP en WSBK kan zien wanneer ik dit niet via de tv kan. Voor dat geld heel veel motorsport.

Heb wel ook al eens last gehad dat ik een supersport wedstrijd niet terug kon vinden.

Ik gebruik geen app. Via de browser op de pc altijd.
Bijzonder geweldig op zich is het niet maar met zn aanbieding wel heel top.

Soms met Britts commentaar en dat is helemaal prettig kijken vind ik.

Let wel. Ik betaal 2 tientjes en daar is mijn mening op gebaseerd. Voor meer tientjes mag het wel wat verzorgder allemaal.
 
Zoals gezegd, voor 2 tientjes zou ik het willen proberen maar oor de 40 of 50 euro wat je momenteel betaald hoef ik het echt niet met eigen oogjes te zien en te proberen, ik geloof dan meer in de mensen om mij heen dan de mensen op dit forum
 
Zoals gezegd, voor 2 tientjes zou ik het willen proberen maar oor de 40 of 50 euro wat je momenteel betaald hoef ik het echt niet met eigen oogjes te zien en te proberen, ik geloof dan meer in de mensen om mij heen dan de mensen op dit forum

Het kost nu ook gewoon 2 tientjes!


Black Friday deal tot 12 uur op 2 december
 
Een heel jaar motorsport voor 2 tientjes. Wie daar niet op ingaat kiest er dus echt zelf voor om zichzelf af te knijpen.
 
Had zelf niet verwacht dat deze actie ooit nog weer zou komen.. dan ga je je toch afvragen of de aanmeldingen gewoon tegenvallen ? of de leden terug lopen oid ? Als het zo'n succes verhaal was dan gaven ze vast niet zoveel korting ?!
 
Het mooie is dat je altijd 2 tientjes blijft betalen indien je verlengt!!
Dat is niet zo volgens de voorwaarden onder "More info":
"Toegang tot een jaar sport tegen een vooruitbetaling van €19.99. Volledige standaardprijs €39.99. Wordt elk jaar automatisch tegen de standaard jaarprijs verlengd, tenzij geannuleerd voorafgaand aan de verlenging."

Niet dat €40 nou zo'n vreselijk hoog bedrag is, maar toch.
 
Dat is niet zo volgens de voorwaarden onder "More info":
"Toegang tot een jaar sport tegen een vooruitbetaling van €19.99. Volledige standaardprijs €39.99. Wordt elk jaar automatisch tegen de standaard jaarprijs verlengd, tenzij geannuleerd voorafgaand aan de verlenging."

Niet dat €40 nou zo'n vreselijk hoog bedrag is, maar toch.

Toch is mijn abo verlengd voor 19.99 (vorig jaar ook gemaakt van Black Friday aanbieding)
 
Dat is niet zo volgens de voorwaarden onder "More info":
"Toegang tot een jaar sport tegen een vooruitbetaling van €19.99. Volledige standaardprijs €39.99. Wordt elk jaar automatisch tegen de standaard jaarprijs verlengd, tenzij geannuleerd voorafgaand aan de verlenging."

Niet dat €40 nou zo'n vreselijk hoog bedrag is, maar toch.
Ok! Misschien is het dan gewijzigd.

Ik betaal elk jaar 20 euro. Ik neem aan omdat ik het de eerste keer ooit voor 20 euro heb aangeschaft.

Een ieder moet het maar even voor zichzelf goed controleren! Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend of hoe je dat ook zegt :+


**
Even gecheckt in de mail en ik heb dit jaar 19,99 betaald bij de automatische verlenging. :)
Dat is natuurlijk geen garantie voor andere.
 
Terug
Bovenaan Onderaan