eurosport player staan niet meer alle wedstrijden op?

Zou 1 van de 20 € lidmaatschappers eens in zijn account willen kijken wat daar dan staat?
Ben ik wel benieuwd naar...
 
This is Your Current Subscription Package

Eurosport Player - All Sports
Next payment:
19,99 € / YEAR
Payment Method:
PAYPAL
Next payment due:
24-05-2020
History
24-05-201919,99 €
Netherlands Annual Pass - Full PriceView receipt
24-05-201819,99 €
Netherlands Annual Pass - Full PriceView receipt

Ik heb geen idee..... Altijd zo geweest sinds ik het heb.
Langzaam aan komt het besef dat ik een gelukkige vogel ben ?? :o :+ *O* *O* *O* _O-
 
This is Your Current Subscription Package

Eurosport Player - All Sports
Next payment:
19,99 € / YEAR
Payment Method:
PAYPAL
Next payment due:
24-05-2020
History
24-05-201919,99 €
Netherlands Annual Pass - Full PriceView receipt
24-05-201819,99 €
Netherlands Annual Pass - Full PriceView receipt

Ik heb geen idee..... Altijd zo geweest sinds ik het heb.
Langzaam aan komt het besef dat ik een gelukkige vogel ben ?? :o :+ *O* *O* *O* _O-
Idd , lucky basterd! 😂👍
 
Idd , lucky basterd! 😂👍

Yes, ik ben ook een lucky basterd *O* Ha, serieus, waarom zouden mensen over zoiets "liegen"? 8)7

EUROSPORT PLAYER - ALL SPORTS
Next payment:
19,99 € / YEAR
Payment Method:
CARD
Next payment due:
06-07-2020
Cancel this subscription
History
06-07-201919,99 €
Netherlands Annual Pass - Full PriceView receipt
06-07-201819,99 €
Netherlands Annual Pass - Full PriceView receipt
 
Dit is nog steeds ruk. Wilde net de 2e training van de MotoGP terugkijken maar die is gewoon nergens te vinden!?
Via de zoekfunctie is het wel te vinden. Maar ben met je eens dat dit wel altijd ruk is. Waarom zetten ze het nieuwste niet gewoon bovenaan bij de on demand functie?
 
Het zal wel aan mij liggen , maar ik heb net alle trainingen zitten kijken op de player en ik heb ze zonder problemen kunnen vinden.
En dan ben ik ook nog een 57 jaar oude digibeet die eigenlijk een hekel heeft aan computers.
 
Op de dag zelf kijk ik het vaak terug via programma, dag later via on demand.

Maar het was wel weer een warboel dit weekend maar het staat er wel allemaal op
 
Ik moet zeggen, dat ik graag Superbike kijk met engels commentaar zonder reclames, maar dat het vinden van content of daar op geattendeerd worden, soms erg tegenvalt...
Dit weekend kon ik de moto2 alleen vinden via de agenda vinden, zelfs de zoekfunctie vond dat ik Le Mans moest kijken....

Ik stoor me er aan, maar ik betaalde voorheen 10 euro per maand voor KPN plus pakket, voor eigenlijk alleen maar Eurosport 2 (superbike)... Tot ze zelfs daar besloten midden in de wedstrijd, gewoon over te schakelen naar een potje tennis vorig jaar...

Dus ja, het is niet super... En ik irriteer me heel erg dat het niet "ff" aanzetten is.... Maarja beter als niks! :)
 
Gisteren heerlijk gereden met de motor en s'avonds de MotoGP race en de WorldSBK races kunnen terugkijken :9~. Bedankt Eurosport :} Ondanks alle negativiteit hier ben ik wel heel blij met de Eurosport Player en wil het voor geen goud missen.

En het gebruiksgemak is ook tiptop in orde. Niks mis mee.
 
Gisteren heerlijk gereden met de motor en s'avonds de MotoGP race en de WorldSBK races kunnen terugkijken :9~. Bedankt Eurosport :} Ondanks alle negativiteit hier ben ik wel heel blij met de Eurosport Player en wil het voor geen goud missen.

En het gebruiksgemak is ook tiptop in orde. Niks mis mee.

Wat enig dat je het allemaal kunt zien🤗
Ik zit hier op mijn werk een traantje weg te pinken van ontroering 😪
 
Dit is nog steeds ruk. Wilde net de 2e training van de MotoGP terugkijken maar die is gewoon nergens te vinden!?

Als je de Player hebt kun je alles terug kijken zelfs van een aantal weken geleden. De beide complete dagen van de BSB (ook de wedstrijden in het bijprogramma van BSB en BSS) je kunt ruim 2x8 uur aan bijv BSB terug kijken. Complete Endurance wedstrijden ect......

Open de Player en klik op "schedule" bovenin het scherm, vervolgens zoek je de dag op die wilt terugkijken.

Het is idd niet helemaal logisch naar mijn idee, maar boeie als je het eenmaal weet is het prima. :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan