euskirchen omgeving (half uur treinen van Bonn)

valerossi46

MF'er
27 jan 2005
147
0
Hengelo
Hallo medereizigers,

Ik ga eind van de week met mijn vriendin naar euskirchen in de eifel,
Hebben jullie nog tips waar ik heen MOET zijn geweest?
want dan kan ik alvast wat uitzoekwerk doen.

ter hoogte van Aachen en Heimbach

alvast bedankt 8-)
 
Hallo medereizigers,

Ik ga eind van de week met mijn vriendin naar euskirchen in de eifel,
Hebben jullie nog tips waar ik heen MOET zijn geweest?
want dan kan ik alvast wat uitzoekwerk doen.

ter hoogte van Aachen en Heimbach

alvast bedankt 8-)
woffelsbach (doordeweeks) en kijk verder eens hier : Eifel : wat je iig "gezien" moet hebben ...
"Rondje" Smidt (in Ruhreifel) (smidt-vossenack-hurtgen-brandenberg-nideggen-heimbach-haus kermeter-schwammenauel -smidt) ev uitbreidbaar richting ruhrberg, steifenauel,monschau etc)

Maar als je je aan verkeersregels gaat houden is hele rursee gebied flink vernxxkt met inhaalverboten, 70- en 50-zones waar je overal anders in deutschland 100 had mogen rijden .....

[me="Ted"]is verder niet gefrustreerd :P[/me]

Ik zou eerder adviseren richting zuiden & zuidoosten te kijken, daar zijn vele mooie wegen, al zijn er geen dermate spectaculaire wegen bij dat ik ze zo weet te noemen, tenzij je in de buurt komt van Moezel.
 
Laatst bewerkt:
nee nee gewoon met de motor is de bedoeling en anders auto maar als het enigzins een beetje redelijk weer is de motor.

Oke, ik ga me deze week eens verdiepen.

dank u :+
 
Ik kom zelf erg regelmatig in de Eifel (lekker dichtbij, 45 minuten rijden), een van de leukste stukjes die ik heb gereden dit seizoen was van Fuchshofen naar Reifferscheid. Bad Münstereifel leent zich goed om even een hapje en cola te doen. Als je richting Aken gaat moet je even door Simonskall rijden en dan naar het zuiden duiken (Woffelsbach inderdaad).

Voor inspiratie: Willkommen bei den Eifelbikern!
 
Terug
Bovenaan Onderaan