Evaluatie gestolen motoren topic poll... ofzo

Chase_this

MF veteraan
24 nov 2007
1.929
0
Den Haag
Wordt het niet is tijd om een evaluatie poll te starten over het nieuwe 'systeem' voor gestolen motoren?

Ik vind het eigenlijk niks, vroeger klikte ik de gestolen topics meestal wel open, omdat je ze 'tegen' komt.. Nu moet ik bewust aan denken het topic nog even door te kijken en dat doe ik dus eigenlijk niet.. :/
 
Als jij de notificatie aan hebt staan, hoef je niet bewust te zoeken.
Er wordt een gestolen motor gemeld in een topic--> Topicreport wordt gestuurd door die user --> het topic wordt aangevuld door een mod --> notificatie wordt gestuurd ->> jij klikt op de link en je ziet sneller dan voorheen dat er een motor gestolen is.

Ik vermoed zomaar dat jij de notificatie niet aan hebt staan .....
 
Laatst bewerkt:
Als jij de notificatie aan hebt staan, hoef je niet bewust te zoeken.
Er wordt een gestolen motor gemeld in een topic--> Topicreport wordt gestuurd door die user --> het topic wordt aangevuld door een mod --> notificatie wordt gestuurd ->> jij klikt op de link en je ziet sneller dan voorheen dat er een motor gestolen is.

Ik vermoed zomaar dat jij de notificatie niet aan hebt staan .....

Dat zou wel is zomaar kunnen kloppen... :) Heb het aangezet, is kijken of het voor mij werkt..
 
Daarbij kom je de gewone topics nog steeds tegen, want daar is niets aan veranderd. Het Gestolen Motoren topic is een extra toevoeging.
 
Terug
Bovenaan Onderaan