evaluatie MFCD

Status
Niet open voor verdere reacties.

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
zo dudez,

de eerste mfcd is geweest...
wat een dag wat een dag...

wat ik graag van jullie wil weten wat jij van deze dag vondt?

positieve dingen en negatieve dingen...

de instructeurs zullen de komende dagen op de site kijken en kunnen met deze informatie hun programma aanscherpen of misschien wel zo laten..omdat het goed is?...

dus:
1: wat vond je niet leuk?(+motivatie)
2: wat vond juist WEL leuk?
3: wat was jou gaafste moment?
4: wat was jou diepte punt?

nou dudez let me know?


(p.s. mag deze topic sticky voor een paar dagen?)
 
Goed georganiseerd.
Aardige instructeurs :)
Leuk sfeertje.
Eten en drinken waren goed verzorgd.
Ik ben wat wijzer geworden.
Jammer van de valpartijen.
Gelukkig hadden we mooi weer.
Het vrij rijden over het circuit vond ik het mooist :}
 
Laatst bewerkt:
vond het ook tof.......heb toch zeker wat van opgestoken.......... vooral wat remtechniek....

wat ik wel miste was een grand dessert :9~

ennuh fastnappie: die gebroederings foto van mij samen met die instructeur hoevie niet te plaatsen hoor, anders gaan ze hiero nog denkuh dak een vriendje van de kit ben :+

hoop wel dat ik toffuh foto`s krijg thuisgestuurd van die fotograaf....
 
Op zondag 12 mei 2002 20:00 schreef Fastnappie het volgende:

...VONDT
...oeps voutje

dus:
1: wat vond je niet leuk?(+motivatie) tja.... })
2: wat vond juist WEL leuk? dat Rico zijn plekje gelukkig heeft kunnen verkopen :}
3: wat was jou gaafste moment? jouw e-mail :)
4: wat was jou diepte punt? Maxxie ;(
 
Alles was oke.
Vrij rijden natuurlijk het leukst :)
Het is natuurlijk geen racecursus, maar misschien iets doen met bochtentechniek? (ideale lijnen uitleggen e.d)
Nogmaals bedankt voor de coole dag :}
 
1: wat vond je niet leuk?(+motivatie) > De stop van Max
2: wat vond juist WEL leuk? > vrij rijden
3: wat was jou gaafste moment? > gassen + bochtenwerk, heb mijn grenzen toch wat verlegd
4: wat was jou diepte punt? > rechtdoor gaan het gras in, einde rechte stuk. Dit kwam doordat ik terugschakelde naar z'n 2 waarna mijn achterwiel begon te shimmiën

Dit was mijn eerste kennismaking met een circuit, is zeker voor herhaling vatbaar!

Wanneer doen we weer zoiets?
 
zoals u wenst mijnheer :)
misc.php



vond het ook tof.......heb toch zeker wat van opgestoken.......... vooral wat remtechniek....

wat ik wel miste was een grand dessert :9~

ennuh fastnappie: die gebroederings foto van mij samen met die instructeur hoevie niet te plaatsen hoor, anders gaan ze hiero nog denkuh dak een vriendje van de kit ben :+

hoop wel dat ik toffuh foto`s krijg thuisgestuurd van die fotograaf....

Bijlage: DSC00943.JPG
 
O ja, zag thuis trouwens dat mijn achterremblokken zijn versleten, en dat dat al een beetje op mijn schijf heft ingehakt :(

En dan had ik ook nog dei leuke dat er een zekeringetje was doorgefikt van mijn koelfan: gevolg een kokende motor en een half litertje koelvloeistof pleite.....

Bedankt voor het 'lenen' van je 10A zekering, mede BB-er :}

Tijd voor een beurt dus + nieuwe banden.....
 
1: wat vond je niet leuk?(+motivatie)
Zie dieptepunt

2: wat vond juist WEL leuk?
Goede instructeurs, goede mix van rijden en techniek. Ik kan me voorstellen dat de meer ervaren rotten meer circuittijd hadden willen hebben maar dat zal uit hun evaluatie wel naar voren komen.

3: wat was jou gaafste moment?
Steppie links en rechts aan de grond })
Het aangezicht van de achterband aan het eind van de dag 8-)

4: wat was jou diepte punt?
Maximum zijn crash en voornamelijk ook de oorzaak daarvan en (maar dat weten we nog niet) de gevolgen voor MFCD en Freebike.
 
1: wat vond je niet leuk?(+motivatie)
- Wat Max overkwam (reden lijkt me duidelijk)
- De schade die anderen opliepen (even duidelijke reden)
- Het inhaalverbod. begrijpelijk, want niet echt geschikt voor inhalen, met name niet in de bochten, maar soms werkte dat niet lekker... Mensen achter je die veel sneller zijn leidt eerder tot opgejaagd voelen en voor je een trager iemand is ook wel eens vervelend, als je net die ene bocht lekker in wilt draaien.

2: wat vond juist WEL leuk?
- De wijze waarop het geheel door de instructeurs gebracht werd. Zij hadden er ook duidelijk plezier in... :)
- De diversiteit in het rooster.
- De competitie... Leuk parcours!
- Vrij rijden

3: wat was jou gaafste moment?
Eigenlijk was de hele dag gaaf, op de diverse ongelukjes na dan, maar als ik toch iets moet kiezen:
Het achtje lukte in een keer! (diep triest, maar was met m'n eigen fiets nog niet gelukt...)

4: wat was jou diepte punt?
- Slalom heuvel af (arrrggg!) lukte maar niet goed...
- Nog geen kneedown, zelfs niet op stroef asfalt... '(

5: Overige puntjes:
- Stukje uitwijken had wat mij betreft ook de bermvlucht mogen behandelen, want ook dat kan voorkomen en dan moet je wel goed kunnen reageren... Veel mensen zullen schrikken en geneigd zijn te remmen...

- Vrij rijden zou ook opgesplitst mogen worden in twee groepen, om het rustiger te maken op de baan en dus het risico van rakende fietsen te verminderen. Vermindert het gevaar van het o zo fijne vrij rijden toch iets... Als de groepen dan ook opgesplitst worden in langzamere en snellere deelnemers, is het snelheidsverschil per sessie tussen de diverse rijders ook meteen kleiner...

- Foto's: Erg goed idee... Heb je achteraf als je dat wil toch nog iets om terug te zien... [me]muis kijkt er nu al naar uit...[/me] :)
 
Geen dank voor het zekeringetje mede BB-er ;)

O ja, zag thuis trouwens dat mijn achterremblokken zijn versleten, en dat dat al een beetje op mijn schijf heft ingehakt :(

En dan had ik ook nog dei leuke dat er een zekeringetje was doorgefikt van mijn koelfan: gevolg een kokende motor en een half litertje koelvloeistof pleite.....

Bedankt voor het 'lenen' van je 10A zekering, mede BB-er :}

Tijd voor een beurt dus + nieuwe banden.....
 
1: wat vond je niet leuk?(+motivatie) De Ambulance...
2: wat vond juist WEL leuk? Het vrij rijden!
3: wat was jou gaafste moment? Mijn eerste echte Kneedown gemaakt!
4: wat was jou diepte punt? Euh.......?

Erg toffe dag gehad! Weinig verbetering vatbaar!
Misschien nog meer vrij rijden?..... En idd misschien een berm vlucht in het programma.
 
1: wat vond je niet leuk?(+motivatie)
Zie dieptepunt

2: wat vond juist WEL leuk?
Goede instructeurs, goede mix van rijden en techniek. Ik kan me voorstellen dat de meer ervaren rotten meer circuittijd hadden willen hebben maar dat zal uit hun evaluatie wel naar voren komen.

3: wat was jou gaafste moment?
Steppie links en rechts aan de grond })
Het aangezicht van de achterband aan het eind van de dag 8-)

4: wat was jou diepte punt?
Maximum zijn crash en voornamelijk ook de oorzaak daarvan en (maar dat weten we nog niet) de gevolgen voor MFCD en Freebike.

Max alweer gecrashed? :( Hoe is het gebeurd? Heeft ie veel schade? Wie is er nog meer onderuit gegaan? :( :?
 
1: wat vond je niet leuk?(+motivatie)
2: wat vond juist WEL leuk?
3: wat was jou gaafste moment?
4: wat was jou diepte punt?

1: crash, en dat dit gedrag de mensen van freebike in gevaar kan brengen (qua sancties) :(

2: Dat ik niet alleen eindelijk de kneddowns heb gemaamkt maar gelijk bijna mn hele kneep ads aan stukken heb gereden!!! :}

3? Zie 2, de eerste bocht die echt vloeiend met de knie aan de grond ging. :]

4: diepste punt was de kneedown waarbij mn uitlaat over de grond ging! })
 
zo dudez,

de eerste mfcd is geweest...
wat een dag wat een dag...

wat ik graag van jullie wil weten wat jij van deze dag vondt?

positieve dingen en negatieve dingen...

de instructeurs zullen de komende dagen op de site kijken en kunnen met deze informatie hun programma aanscherpen of misschien wel zo laten..omdat het goed is?...

dus:
1: wat vond je niet leuk?(+motivatie)
2: wat vond juist WEL leuk?
3: wat was jou gaafste moment?
4: wat was jou diepte punt?

nou dudez let me know?


(p.s. mag deze topic sticky voor een paar dagen?)
Was echt een leuke dag en we hebben het goed getroffen met het weer.
Ik vond de lui van Freebike echt tof, ik hoop ze alleen door de weeks niet tegen te komen.

Mijn antwoorden:
1. Ik vond het minder dat we soms lang moesten wachten om weer aan de beurt te zijn met sommige dingen. Steeds motor starten voor een minuut rijden en dan weer 10 minuten wachten.
2. Het vrij rijden vond ik errug gaaf
3. Ik ging er voor om mijn linker knie aan de grond te rijden en dat is goed gelukt. Rechts is nu bijna voor dehelft weg :+
4. Ik had zelf geen diepte punt, maar dat geouwehoer met Maximum was wel een diepte punt van de dag.
 
Wat vond ik niet leuk..

Dat gedoe met die pionnen, waarom niet?
Omdat ik er geen barst van kan... :P

Organisatie was perfect, instructeur ook :} .
Vooral leuk dat onze eerste oefening meteen
een aantal ronden over het circuit was. :]

Niveau oefeningen:
Ook goed, ook genoeg herhalingen per oefening
want de eerste (paar) keer ging sowieso steeds
wel iets niet zo lekker.
Zelfs een 'rolling stoppie (tje)' gemaakt 8-)
(Maar dat was niet de opdracht...)

Maar het leukste was toch wel het rondraggen
op het circuit, ik kwam zowaar in mijn element... :] :] :]

Zeer leerzaam, nu maar hopen dat ik sommige dingen
opgepikt heb en niet instinctief het verkeerde blijf doen in een onverwachte situatie.

Ik ga zekere verdere cursusen doen. :)



Grootste domper natuurlijk de Crash van Milad
(Zowel voor Milad zelf als voor freebike ;( )
 
[offtopic]
Twisted Paul, niet om te zeuren ofzo, maar volgens mij druk jij wanneer je een bericht/reply post na elke regel op Enter, klopt dat? Daardoor krijg je een heel smal bericht dat heel lang is. Als je dat niet doet, zorgt je browser automatisch voor wordwrapping en krijg je mooie lange regels over de hele breedte (zoals in dit bericht).

Nogmaals, niet om betweterig te zijn, maar gewoon ff een tip.
[/offtopic]
 
1: Wat vond je niet leuk?(+motivatie)
Ik moest de vrije rondjes zonder achterrem afleggen :(

2: Wat vond juist WEL leuk?
De instructeur :9

3: Wat was jou gaafste moment?
Mijn linker step aan de grond met een gsx-r 750 sgrad })

4: Wat was jou diepte punt?
Door een stomme remfout moest ik me soezje zien glijden ;(
 
1: wat vond je niet leuk?(+motivatie)
Crash v. Maximum. De balk bij de langzame oefeningen... zeer klote...

2: wat vond juist WEL leuk?
Circuitrijden! :]

3: wat was jou gaafste moment?
Rechterbocht naar rechte stuk steppie aan de grond. Ging errug lekker, jammer dat in de zelfde ronde:

4: wat was jou diepte punt?
Laatste bocht het gras in... keek niet goed... doh... :(

Al met al erg leerzaam en leuke dag gehad.

Fastnappie, waarom toch inhalen op het rechte eind terwijl er zeer duidelijk af was gesproken dit niet te doen? Ik vond het behoorlijk verwarrend en werd afgesneden van mijn groep...
 
Laatst bewerkt:
1: wat vond je niet leuk?(+motivatie)
- Het inhaalverbod. begrijpelijk, want niet echt geschikt voor inhalen, met name niet in de bochten, maar soms werkte dat niet lekker...
ik vond het juist perfecte bochten voor inhalen... moest me vaak erg inhouden.
Heb voor velen de topsnelheid op het rechte stuk verpest ( }) ) maar ik had de ruimte voor me nodig om nog wat lol te hebben in het bochtige gedeelte...

ik vond dat dus wel jammer, dat inhaal verbod, maar als dat de regels zijn leg ik me daar bij neer.

moeten mensen die met een snelle groep willen meerijden er ook zeker van zijn dat ze snel zijn.... als je daarin meerijdt en je voelt je opgejaagd moet je afhaken en bij een langzamere groep aanhaken...

2: wat vond juist WEL leuk?
- Vrij rijden
de rest von ik ook wel leuk, maar omdat ik motorrijden al wat langer serieus neem wist ik het meeste wel...
- de prijsuitreiking ;)
3: wat was jou gaafste moment?
step aan de grond.... (die zitten vrij hoog op een ktm)
en lekker boenderen met instructeur harry...

4: wat was jou diepte punt?
dat de motor tijdens de competitie in zijn vrij schoot, anders was de tijd nog scherper geweest })

5: Overige puntjes:
mensen... weest niet zo gefixeerd op een kneedown...
heb er exemplaren zien rondrijden waar slagschepen rondjes omheen kunnen draaien, maar ze zouden en moesten hun knie uitsteken.
Ik ben er ooit pas mee begonnen toen ik rechtoprijdend allerei figuren in kneedown houding in begon te halen, en ook me steunen aan de grond reed. Dan rij je dus in principe hard genoeg om daar es aan te denken.

als je vandaag iets geleerd hebt is dat je eerst goed moet leren rijden voor je acrobatenstukjes gaat uithalen.
Dus gaat rechtopzitten en leert rijden... en als je zo'n rijinstructeur op zijn slagschip met toerbanden bij kan houden, dan zou je es een kneedownpoging kunnen wagen.... ;)


pechprijs voor max..... '(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan