evaluatie oss

Nu snap ik waarom zijn hele hoofd onder het vet zat... (Grote Muis) Omdat hij foto's heeft gemaakt te dichtbij :P
 
Hier nog wat foto'tjes....

Boom Boom z'n achterband na de klungelig uitgevoerde dyno-test..gelukkig dat je je band toch moest vervangen...
misc.php


Boom Boom achterband+wat smeulend rubber na z'n burn-out..
misc.php


Nog een after-burn-out foto...is dit iemand van hier misschien?...heb ik namelijk ook nog een filmpie van..
misc.php


en dan nog wat speciale moto'tjes
misc.php


misc.php


misc.php
 
jammer dat je mij/ons niet hebt aangesproken.

Wel bedankt voor de foto's. Mocht je er nog meer hebben dan kun je ze wel naar me mailen: plbasten@hotmail.com

Filmpje zou ook leuk zijn, maar denk dat het een beetje groot is. Waar kan die even worden neergezet?????
 
Op zaterdag 08 juni 2002 19:51 schreef Lage CB het volgende:Zie die Rico gluren :)

Tja, die kijkt daar nog gelukkig...nu nie meer! Moet eens op zoek gaan naar een echte motor! })
 
Laatst bewerkt:
Ik had helaas geen tijd. Moest m'n pedaalemmer weer 10 cm langer maken (was donderdag 10 cm korter geworden :( )

Maar mijn ZX-6R heeft al 94 pk op het achterwiel (zonder dynojet kit). Lijkt me een mooie frotbank die ze daar hadden staan.
 
ook bedankt dat je mijn kenteken netjes hebt weggewerkt en dat je de rubbersporen op de plaat nog wel hebt laten zitten. Die heb ik bij het schoonmaken ook maar laten zitten.
 
Op zaterdag 08 juni 2002 20:36 schreef - Pocahontas - het volgende:Tja, die kijk daar nog gelukkig...nu nie meer! Moet eens op zoek gaan naar een echte motor! })

Ik zag vandaag een 916 te koop staan in Schijndel
 
Tja, die kijkt daar nog gelukkig...nu nie meer! Moet eens op zoek gaan naar een echte motor! })

Gezellige boel bij jullie nu ;)
Volgende week dus bericht van Rico dat ie weer een andere fiets heeft ;)

(Als het al niet vanavond is :? )

Edit:
Ow...de tiplijn is er al, in de vorm van Jorisa ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gezellige boel bij jullie nu ;)
Volgende week dus bericht van Rico dat ie weer een andere fiets heeft ;)

(Als het al niet vanavond is :? )

Edit:
Ow...de tiplijn is er al, in de vorm van Jorisa ;)

Moet gewoon van die klote DUC af net als ik!

916?? Ja hallo, we hebben geen "putje"!
 
Wie weet, wat mij betreft geen duc meer....mille is wel mooi, gsx 750 ook een optie...maarja Rico moet het zelf weten :)
 
GSX-F

is idd een goede optie anders wordt de overstap in vermogen wel erg groot voor 'm hé }) }) })
 
Max en ikke zijn ook nog ff geweest! :]
Maar geen bekenden meer gezien!
Was al na 4 uur hè, meesten al weg!
Maar iig kan Maxje weer rijden! Wheeliën lukt ook al weer aardig en hij is NIET gevallen!
 
ik ben om een uur of 4 op de bank gereden. Was om een uur of 6 thuis, dus heb ik jullie net gemist.

Next time?
 
Ik was ook van plan om te komen maar mijn motor staat nogsteeds bij de dealer.
Shit zeg, als ik die foto's zo zie heb ik echt wat gemist ;(
Nou ja, volgende keer beter.
 
hmm, toch jammer dat ik er niet bij kon zijn......maar ja, die Ring is te verslavend he ;)

[opbeurmode]
en uh Rico: ga er maar vanuit dat die Dyno niet helemaal klopt hoor, en spanbanden moeten er gewoon bij, met erop te hangen hou je dat wiel echt niet constant op de Dyno[opbeurmode]
 
hmm, toch jammer dat ik er niet bij kon zijn......maar ja, die Ring is te verslavend he ;)

[opbeurmode]
en uh Rico: ga er maar vanuit dat die Dyno niet helemaal klopt hoor, en spanbanden moeten er gewoon bij, met erop te hangen hou je dat wiel echt niet constant op de Dyno[opbeurmode]

Bij mijn dyno test werd er ook geen spanband gebruikt deden ze alleen boven de 130 pk dus dat is het niet denk ik

ik had 104.1 pk aan het a.wiel
 
Terug
Bovenaan Onderaan