evaluatie oss

het was gezellug...

Wat betreft die Dynojettest.... vermogen is ook niet alles. Er stonden genoeg PK-brakers met ernorme glimranden. Dan maar een motor met minder vermogen waar wel sportief mee gereden wordt (en ook kan worden).
 
het was gezellug...

Wat betreft die Dynojettest.... vermogen is ook niet alles. Er stonden genoeg PK-brakers met ernorme glimranden. Dan maar een motor met minder vermogen waar wel sportief mee gereden wordt (en ook kan worden).
...Zegt de man met als ondertitel "145 pk is ook best lekker" :+
Maar zoals je toen ook al zei: het gaat ook om beheersbaarheid & kunnen omgaan met.. Stond een Busa toen ik wegging met 0 profiel in het midden & nog de gietstukjes op de banden bij de glimranden (zeker 5 cm)... Dan heb je genoeg vermogen en kan je er nog niets mee...

Maar de scores waren voor iedereen nogal laag... Een goed afgestelde standaard R6 moet zeker 96-98 peekaatjes kunnen trekken... Met vervangingspijp & dyno moet 100 zeker kunnen... Lijkt me dus niet erg accuraat...

En voor Rico: foute meting is wel waarschijnlijk... Je zag het wiel bij die voluit accelleratie gewoon iets stuiteren op de rol...
 
Terug
Bovenaan Onderaan