evaluatie oss

Boom Boom

MF veteraan
9 jul 2001
4.238
0
Amsterdam
Het was een leuk dagje met weer een aantal bekenden van het forum.

Eerst even de motor op de rollenbank gezet voor een uitdraaitje. Daar ging het fout. De bandenspanning was te laag (tja dat krijg je met een spijker in je band) en hij had hem iets te ver naar achter gezet.
De achterband liep dus aan tegen een riggel die achter het wiel zat. Flink wat rubber eraf. :(

Ik kreeg gelijk wel 25% korting, en dat werd niet meer. Er stonden ook wel flink wat borden waar stond dat het voor eigen risico was, maar toch.

Ik had toch een nieuw bandje nodig dus mij maakte het geen zak uit. Ik had weer een reden om het gewoon nu maar gelijk te doen.

Toen dus maar een leuke, geile, smoggy, lange, erg smoggy, rubberopspattende, kuch kuch Burn out.

Hij knalde niet echt hard, maar siste gewoon leeg.

Binnen 20 minuten zat er een nieuwe achterband op en kon ik nog een keer de dynobank op.

93,6 pk op het achterwiel met een klein dipje rond de 6000 touren. Misschien dan toch een ander pijpje....

Terugweg was zwaar. Ik was doodmoe en stonk naar rubber. Dit in combinatie met een zware kater is geen garantie voor succes.

Grote muis: bedankt voor de foto's!!!! Ze zijn gaaf!

En ja ik zet ze er dadelijk wel bij.
 
93.6??

Dat vind ik eerlijk gezegd wel heel laag voor een R6.

is het toevallig een duitser met 100 pk?

oja ik heb ook een R6 maar die heeft 104.5 pk op achterwiel en is helemaal standaard
 
Was idd wel aardig. JohnV, Rico en boom boom zijn de dynobank opgeweest. JohnV was best tevreden, Rico wat minder en Boom boom (na z'n burn out op de rollerbank 8-) ) uiteindelijk ook.
Z'n burn out was goed, en dat voor de 1e keer. Duurde idd errûg lang en was errûg rokerig: piccie's!!
Verder Grote Muis, Gekbert, Pocahontas, R1no, CBR-Girl en Maas gezien. En Daniel Leenders, dachten we althans. Een groene Kawa én een groen ruitje én de gifgroene combi én lang. Alleen zag je hoofd, je haar en je lijf er wat anders uit... ;)
Zoals Grote Muis ergens schreef: Daniëlle Leenders :P
 
Laatst bewerkt:
Dacht dat je iets van 95 paardjes had :?
[hartonderderiemsteekmodus]
Nou, ondanks je 85 paardjes rij je toch tering hard en zien je bandjes er erg goed uit hoor!
[/hartonderderiemsteekmodus]
 
Laatst bewerkt:
93.6??

Dat vind ik eerlijk gezegd wel heel laag voor een R6.

is het toevallig een duitser met 100 pk?

oja ik heb ook een R6 maar die heeft 104.5 pk op achterwiel en is helemaal standaard
Had je mee moeten doen! De snelste <600 cc was een R6 met 97,6 PK...

Jammer dat ik je tweede dynorun gemist heb, Boom Boom... Had graag effe nog een knipje gemaakt voor je... :)

Was wel effe lol... Behalve bovenstaande mensen ook nog CBR-Girl, Maas en natuurlijk Tati gezien... :)

Rico: vond je score best wel netjes voor een 7,5 tweepitter... :)
 
ik ga me niet verdedigen, maaaaaar er waren een aantal omstandigheden waardoor het misschien wat laag was.

Er waren voor mij nog 3 r6'jes gegaan en die hadden 2 maal 97 pk en eentje 81 pk. Wat die laatste verkeerd heeft gedaan weet ik niet, maar dat is wel erg pijnlijk lijkt me. Ik vond 93,6 pk op het achterwiel eigenlijk wel genoeg, maar er kan natuurlijk altijd aan gewerkt worden.

Ik ga binnenkort een totale test doen en dan kijken wat er allemaal aan gedaan kan worden (ik heb toch loonsverhoging/nieuwe functie/auto&telefoon van de zaak e.d. gekregen gisteren)

Piccies kan ik nog niet neerzetten. Ze zijn te groot!!!!! Hoe verklein ik ze, zodat ik ze hier neer kan gooien?? (ik moet ze als bestand op deze site zetten)
 
Laatst bewerkt:
misschien was die rollerbank dan niet helemaal goed want ik vast die van boom boom ook heel laag en 85 pk uit een getunede 748 klopt ook niet helemaal volgens mij want standaard leveren ze zelfs meer
 
Op zaterdag 08 juni 2002 18:38 schreef Spider het volgende:
Dacht dat je iets van 95 paardjes had :?
[hartonderderiemsteekmodus]
Nou, ondanks je 85 paardjes rij je toch nog best en zien je bandjes er erg goed uit hoor!
[/hartonderderiemsteekmodus]


;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

|( |( |( |(

'(

die 600 soezen rijden me voorbij alsof ik op een zundap zit '( ik moet meer vermogen hebben!!! NU!!

goverdomme nie meer pk's als die RS ;(
 
misschien was die rollerbank dan niet helemaal goed want ik vast die van boom boom ook heel laag en 85 pk uit een getunede 748 klopt ook niet helemaal volgens mij want standaard leveren ze zelfs meer


't is een ramp ;( wat viel me dat tegen..... getuned :? :? :? :?

ja wordt wel beweerd jah...
 
Laatst bewerkt:
Piccie 1 van Burnout Boom:

misc.php


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/3276/83ca68edace4d491339250978c8b8618 (-vos oss 021.jpg)​
 
Yep er was best wat te zien daaro....jammer dat ik niemand herkende behalve johnV...maar ik zit de foto's hier te bekijken enne het blijkt dus dat ik een filmpje heb gemaakt van Boom Boom's burn-out en dyno-bank-gebeuren ,ook trouwens van JohnV maar ik weet dus niet hoe ik een fimpje hier moet posten...verder heb ik nog wel wat foto's gemaakt die zal ik later nog wel posten als ik ze wat kleiner heb gemaakt.
Dus als iemand mij kan helpen met die filmpjes...heel graag
Ok ik hoor het wel....
 
Wij waren natuurlijk weer te laat :z omdat ik ergens sluiting had in me Blade :(

Enne Spider... volgens mij zaten jullie daaro in Lith of niet?
 
Dat heb je goed gezien! We hebben ff wat gegeten en gedronken bij dat tentje. Jullie vallen wel op met die pakken, duidelijk herkenbaar!
 
foto'tje
misc.php


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/3278/876ebc1b20946d1631f34688d8bbf3dc (oss1.jpg)​
 
en nog 1 met dank aan Grote Muis :)

misc.php


:P Rico :P

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/3281/86940355f7707c0c79485317f251b161 (oss2.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan