Evel Knievel overleden

Johan

MF veteraan
17 jan 2002
2.852
1
ekfront.jpg


CLEARWATER, Fla. (AP) -- Evel Knievel is dead.

That sentence probably should have been written in 1968, when Knievel crashed his motorcycle spectacularly as he jumped the fountains at Caesar's Palace in Las Vegas and wound up in a coma.

It probably should have been written in 1974, when his rocket-powered cycle failed as he tried to jump the Snake River Canyon and he almost landed in the raging water. Or the numerous other times when, while trying to jump something bigger than ever, he splattered.

Instead, it was written Friday. Natural causes. Age 69.

Voor de mensen die hem niet kennen, een uitgebreid verhaal (en filmpjes) is hier te vinden.
 
Een legende minder zou ik zeggen...

Logischerwijs had hij al 10 keer overleden moeten zijn, dus hij heeft het nog lang uitgehouden!
Geloof wel dat hij elk bot in z'n lichaam al 2 keer gebroken had... :X
 
Hij heeft in ieder geval minimaal een legioen beschermengeltjes tot de draad versleten en zijn leven ten volle geleefd. :} RESPECT :Y
 
nooit van gehoord.....

Tssss, enorm gat in je opvoeding en je algemene ontwikkeling! :P

Die mafketel haalde met een voor dat doel volkomen ongeschikte motor de meest bizarre stunts uit toen jij en ik nog vloeibaar waren! _O-

Daarbij heeft hij meer dan eens een doodssmak gemaakt, maar sommige mensen gaan niet zo makkelijk dood!

Edit: nog even opgezocht, in totaal heeft hij in z'n leven 40 botten gebroken, en sommigen geloof ik wel meer dan eens! :X
 
Laatst bewerkt:
Dan toch niet met de laatste sprong zoals hij zelf gewild had:

I am happy to report that Evel Knievel is still alive. Not only that, but he announced on April 1st of this year that he plans to make one final spectacular jump. His announcement was met with some skepticism, as you can imagine, since he made it on April Fool's Day -- a day you're supposed to suspect that everything you hear is a prank.

But Evel, ever the consummate showman, maintains that it's no joke: he fully intends to straddle his spirit-cycle, throttle it up to superluminal speeds, and jump all the way from this mortal coil into the kingdom of heaven.

No, I'm not making this up. Death-defying indeed.


R.I.P.
 
Laatst bewerkt:
Triest nieuws.
Toch weer typisch. Hij heeft regelmatig oog in oog met de dood gestaan en uiteindelijk wordt iets simpels als een longontsteking hem fataal '(
 
RIP.

Speelde vroeger toen ik nog 4 was ofzo altijd zo'n computerspelletje van Evel Knievel, op de 8086 van mijn vader. Had toentertijd geen idee wie het was, maar het was wel erg leuk.

Beetje zo'n Steve Irwin verhaal, de gevaarlijkste shit uithalen en dan doodgaan aan iets simpels. :/
 
Laatst bewerkt:
IK heb die stunts van hem vroeger nog wel op tv gezien,, in het zwart/wit tijdperk, toen ik nog een snotneusje was. Het heeft geloof ik niet bijgedragen aan een positieve beeldvorming bij mijn ouwelui over motorrijden. :X
Respect voor het lef, dat die de man in zijn leven heeft getoond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan