Even alleen voor de mannen :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp

Kijk ff op mijn site bij de biker lady's. Soes, Kawa en Yam zijn af :icon_biggrin:
Er zitten er een aantal bij die een avondje ruzie zeker waard zijn!

De rest is nog in afwerk stadium, je vingers kan je aflikken **GRIJNS**


 
Heej je vergeet er toch echt eentje bij suzuki hoor... deze dame op de sv650 mag er ook nog wel bij :icon_smile:
111.jpg
 
Op 2001-05-28 23:05, schreef SV650S:
Heej je vergeet er toch echt eentje bij suzuki hoor... deze dame op de sv650 mag er ook nog wel bij :icon_smile:
*afbeelding hier*

euuwwk.. die haar kop (van de bovenste)

Ik weet wel een dame die iedereen mooi vind :icon_wink:
Dus Poohbeer ga eens achter de gordijnen kruipen en probeer die buurvrouw van jou eens op de dig cam te krijgen. :icon_smile:
 
kan iemand mij uitleggen, wat hier nou zo boeiend aan is???

Ik snap echt niet wat half ontklede (meestal) blonde kippen met motoren en motorrijden te maken hebben.

Op elke motorbeurs lopen ze wel rond en ze doen echt niks nuttigs !!
 
kan iemand mij uitleggen, wat hier nou zo boeiend aan is???

Ik snap echt niet wat half ontklede (meestal) blonde kippen met motoren en motorrijden te maken hebben.

Op elke motorbeurs lopen ze wel rond en ze doen echt niks nuttigs !!

Volgens mij zou jij heel anders praten als het allemaal half ontklede mannen ipv vrouwen.

Motormuizen willen maar 2 dingen en dat is snelle motoren en mooie vrouwen, toch ideaal dat die 2 gecombineert worden?
 
kan iemand mij uitleggen, wat hier nou zo boeiend aan is???

Ik snap echt niet wat half ontklede (meestal) blonde kippen met motoren en motorrijden te maken hebben.

Op elke motorbeurs lopen ze wel rond en ze doen echt niks nuttigs !!

Volgens mij zou jij heel anders praten als het allemaal half ontklede mannen ipv vrouwen.

Motormuizen willen maar 2 dingen en dat is snelle motoren en mooie vrouwen, toch ideaal dat die 2 gecombineert worden?
 
Volgens mij zou jij heel anders praten als het allemaal half ontklede mannen ipv vrouwen.

Motormuizen willen maar 2 dingen en dat is snelle motoren en mooie vrouwen, toch ideaal dat die 2 gecombineert worden?

Nou, sorry dan moet ik je toch teleurstellen...dat boeit mij dus absoluut niet. Het gaat bij mij om de motor en niet om het vlees wat er bij zit.

en trouwens...je kan nog zo mooi uitzien, maar als je karakter rot is...
 
Als ik lekker wil motorrijden, dan moet ik ok niemand achterop, dus ook geen mooie vrouwen!

Wel als ik erop voorbereid ben van tevoren natuurlijk, maar als ik wil knallen..NO WAY!
 
Toch wel lekker hoor, wat vlees achterop..twee handen op je heupen, een paar zachte dijen die bij iedere rempoging tegen je aandrukken..

De grip die toeneemt naarmate de motor harder, schuiner of omhoog gaat..

Ja, een vrouw achterop kan wel eens leuk zijn..!!
 
Kheb idd ( op mijn motor.) ook nooit een dame of iets soortgelijks achterop. Ten eerste bevalt het me niet, ten tweede wil ik het niet en ten derde kan het niet ( meer.) Kheb geen bijrijderplek op mijn R1..... Sorry :icon_razz:
 
Hahahahahhahaha :icon_lol:

Iedereen kan zijn of haar eigen mening hebben maar ik heb gister wel een record aantal hits gehad!!!!!! :icon_biggrin:

Wacht nu maar tot Ducati gereed is dan kan je pas smullen!
 
en ik heb net een ritje met http://www.charis.nl achter de rug.. We zijn naar de Ikea geweest..

Charis is een huisgenote van mij, kijk maar bij "Shopping with Mark"

_________________
Vroem..vroem..VROAAAR..GPZ500S met 120 km/h

[ Dit Bericht is bewerkt door: Ohjajoh op 2001-05-29 15:01 ]
 
Charis is één van beste vrienden, weinig vrouwen zeggen in de Ikea tegen de verkoopster van bedden: "Pardon, mevrouw, mogen mijn vriend en ik eens neuken hierin om te kijken of dat een beetje gaat?"

Supertof wijffie..!! Top, allemaal naar die site, hups.. !! En als je een gozer ziet met kort rood haar, dan ben ik dat..!!

Ik ben overigens NIET de vriend van Charis..
 
hehehe, mijn zus is op die zelfde manier zo gek als een deur.
m'n (ex?) vriendin is het tegenovergestelde.


 
Achteropzitvrouwen...

Ik vind het altijd fijn als ze als een zak aardappelen achter je blijven, dus niet mee en niet tegenhangen. Mijn vriendin is/was totaal niet bang achterop.

Een keer was ik kwaad en met haar achterop (ik weet het, stomrund BertV) enorm schuin door de bochten gegaan en hard gereden.

Het enige wat ze onderkoelt zei toen we aankwamen was:
"Ik wil niet dat je door rood rijdt"
 

Just friends he? hahahahahahaha, zo'n collegatje had ik ook. Gewoon een lekker wijfie maar we eindigde in bed :icon_rolleyes:
 

Hee Geilbakken, ga naar mijn site. Kijk op het voorblad naar de hit o meter. Die soort km teller. Dan krijg je een lijst namen. Ga dan naar The Saint :icon_wink: en geniet!
 

Zeg als iemand nog blote wijven heeft bij motorfiesten wil je ze dan naar mij doorsturen? Dan gebruik ik ze voor mijn hall of fame :icon_wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan