Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou je bij het afrekenen vol op hun bek pakken...........
Als je genaaid wordt wil je zoenen ook!!!
ze was blij met de handvatverwarming?Net ff me rekening opgezocht van mijn grote beurt 24.000 km.
€ 963,00
Incl 2 nieuwe banden en handvatverwarming incl inbouw
had je me vrouw moeten horen
Nu helemaal ben weer 3.000 km verder en nu is me ketting aan vervanging toe incl tandwielen. Staat op de tellert nu 26.400 en dat dus voor het eerste setje, houd het dus best lang uit.
Edit oohww ja, ging me rond de 250 pleuro kosten
ik deed met m'n eerste Fazer 1000 54.000 km met m'n eerste set. En bij m'n huidige Fazer zit ie er ook al 27000 km onder.... gewoon consequent smeren (na iedere rit minimaal lichtelijk) en geen stotende belasting op de ketting loslaten.Bij 15.000 km je ketting set vervangen Is die ketting nooit onderhouden dwz. vetgehouden ??
Nu helemaal ben weer 3.000 km verder en nu is me ketting aan vervanging toe incl tandwielen. Staat op de tellert nu 26.400 en dat dus voor het eerste setje, houd het dus best lang uit.
ik snap sowiezo niet dat mensen de dealer de olie laten verwisselen. als er iets zelf makkelijk te doen is....
Hebben ze in jouw straat geen putten dan?Ben ik wel met je eens... maar ik kan de olie nergens laten.
Heb zelf 37.000 km met me ketting gedaan. En dat op een R1. Me banden (Michelin Pilot Power) gaan rond de 11.000 km mee. De remblokken heb ik rond de 35.000 km vervangen. De bike is nu 2 jaar oud. Km stand nu is 40.000km.
Welnee, een garage heeft het juiste klink gereedschap. Je achterbrug hoeft er echt niet uit hoor.In de werkplaats handboek staat toch echt dat dat moet gebeuren...
Je hebt het natuurlijk wel over een ketting uit 1 stuk.
Jij gebruikt toch geen ketting met een splitpennetje ?
en jij geloofd dat ze dat ook werkelijk gedaan hebben ?In de werkplaats handboek staat toch echt dat dat moet gebeuren...
Je hebt het natuurlijk wel over een ketting uit 1 stuk.
Jij gebruikt toch geen ketting met een splitpennetje ?
In de werkplaats handboek staat toch echt dat dat moet gebeuren...
Je hebt het natuurlijk wel over een ketting uit 1 stuk.
Jij gebruikt toch geen ketting met een splitpennetje ?
En iedereen maar roepen hier dat Ducati zo duur is in onderhoud
Gisteren mijn motor gebracht bij de dealer
oh ja, het was voor een bandit 1200s uit 2002
809 euro
Ik was voor een Yamaha Diversion 500 euro kwijt vandaag....
Voor mijn eertste groot onderhoud heb ik 182 € betaald, als je daar een kettingsetje + werkuren bijrekent kan die 500 € kloppen.
Net ff me rekening opgezocht van mijn grote beurt 24.000 km.
€ 963,00
kan morgen mijn motor ophalen en toen ik dat bedrag hoorde wist ik gelijk weer waarom ik het altijd zelf deed.......
de kosten?
iets minder als 900 euro........
Nieuw setje bandjes, remblokkies achter en een kettingsetje ... 600 euro
Heb pas een 2e hands BWM R1100GS aangeschaft, is nu toe aan een 40.000 km beurt. De 40.000 km beurt gaat me iets van 500 euro kosten straks.
Zoveel geld heb ik in twintig jaar niet aan mijn motor uitgegeven
Wie zegt er dat een tweetakt duur is in onderhoud???
pas nu ik zuigers heb vervangen (bijna 60000) heb ik eindelijk wat onkosten
De 12.000 km beurt (grote beurt excl. kleppenstellen) heeft bij mijn SV650 bijvoorbeeld € 307,- gekost
Ik heb het over woon/werk km hè. In delfgauw de snelweg op en in dordrecht er weer af. Dan gaan de spulletjes best lang mee.dan moet je es een keer leren rijden. rij maar eens met mijmee dan knal jij er zo mpp ook wel met 3500/4000 km. af.
11000.....is toch niet normaal man