even een foto van een newbie shadow rijder

Riva451

Rookie
23 aug 2010
5
0
Bj. 89. uitmuntende staat. ( op een tik in het blok na) denk klep,distibutie, of euro98 ipv 95. zal wel zien.
full
 
Laatst bewerkt:
Jullie reactie is weer hard verwarmend. :+ Maar inderdaad, hij glimmend wel he.
Ik heb hem pas gekocht in deze Glimmende staat.
Hou zelf ook meer van een beetje minder. Maar goed aan de andere kant de vent waar ik hem van kocht, was wel een liefhebber. En dat zie je ook in de onderhoud van de motor. Dus een beetje schroeven en verwijderen zal gebeuren.
Dus up-dates volgen nog.
Gr. de Kerstman O-)
 
Laatst bewerkt:
Jullie reactie is weer hard verwarmend. :+ Maar inderdaad, hij glimmend wel he.
Ik heb hem pas gekocht in deze Glimmende staat.
Hou zelf ook meer van een beetje minder. Maar goed aan de andere kant de vent waar ik hem van kocht, was wel een liefhebber. En dat zie je ook in de onderhoud van de motor. Dus een beetje schroeven en verwijderen zal gebeuren.
Dus up-dates volgen nog.
Gr. de Kerstman O-)

Gefeliciteerd hoor !

Gelukkig weet je de reakties hier met de juiste grote korrel NaCl tot je te nemen ;)


Kennis van me noemde een aantal van deze toerende kerstbomen bij elkaar pasgeleden, een 'lampionnen-optocht' . Vond ik ook wel een goeie _O-
 
en als je al die chrome en lampjesbende eraf geschroefd hebt en ingeleverdt hebt bij de oudijzerhandel krijg je der ook nog een paar centen voor...tel uit je winst en een strakke 1100 shadow en centen op de koop toe
 
Jullie reactie is weer hard verwarmend. :+ Maar inderdaad, hij glimmend wel he.
Ik heb hem pas gekocht in deze Glimmende staat.
Hou zelf ook meer van een beetje minder. Maar goed aan de andere kant de vent waar ik hem van kocht, was wel een liefhebber. En dat zie je ook in de onderhoud van de motor. Dus een beetje schroeven en verwijderen zal gebeuren.
Dus up-dates volgen nog.
Gr. de Kerstman O-)

Vind het een mooie fiets hoor en zeker nog GEEN kerstverlichting.
Beter onderhouden en wees er blij mee.
Die van mij is ook geen roestbak . :)
 
ziet er af uit, ik zou m zo laten, zeer mooi!
als er nu 2 stukken meer chroom aan zijn maakt niks uit met poetsen, als je toch bezig bent ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan