Even een xjrcafe update

Ach voor sommige wel, en andere niet.
Moeten we ons daar druk om maken???????

Dacht het niet.
Iedereen moet doen wat ie leuk vindt. :]

Ik heb het best naar mijn zin, bij de owners.

Wij hoeven ons zelf niet op de borst te slaan hoe goed we zijn, of ons zelf schouder klopjes te geven.
Wij doen waar we zin in hebben, namelijk motor rijden. :]

Of het nou met de groep is of alleen. ;)

Cu,
Marcel
 
Nahja zeg……maak je wat reclame voor je site. Als anderen dit lezen denken die vast “ik koop nooooooit geen XJR” schijnen toch heel wat kinderachtige overjarige pubers op te rijden zeg.

Wees gerust Arie…..ik bedoelde en bedoel jou daar niet mee. Ik denk dus misschien wel verkeerd maar ook weer niet zo verkeerd zoals jij denkt (hahahahaha leuke woordspeling.)
Je grote vriend heeft het over anderen in waarde te laten. Als ik mijn xjrcafe-update eens goed door lees doe ik dat ook, anderen in hun waarde laten. Xjrcafe en de owners zijn gewoon verschillend opgezette sites en niks anders. Er is niks negatiefs te vinden in mijn xjrcafe-update bericht.
xjbiker maakt er zelf een drama van hiero. Die meld zich ff speciaal aan om een gedoofd vuurtje weer aan te wakkeren. Slaat nergens op. Schijnbaar is het voor xjrmabiker moeilijk te verkroppen dat wij, als ex owners der nederlanden, een beetje succes hebben met onze hobby. Dat er over en weer negatieve uitlatingen worden gedaan is werkelijk onzin. Zou dit wel zo zijn dan wil ik wel eens weten waar en wanneer….!!!!!! Er zitten zelfs xjrowners in ons midden en zelfs nog bij ons clubje mc-noname en hebben ook aangegeven graag lid te willen blijven…..

Dus maak je maar niet druk Arie……ik denk niet voor jou en heb dat ook nog nooit gedaan. Ik weet dat “jij” onder de naam driver of Arie hier je berichten plaatst. Toch is er iemand, die al vaker een vuurtje heeft aangewakkerd, die het nodig vind om de verstandhoudingen naar een lager peil te brengen. Zowel hier maar ook op xjrcafe. De pijn zit dan ook niet bij ons maar schijnbaar toch aan “een” member van owners. Het moet zelfs zo’n zeer doen dat hij de moeite neemt om een account aan te maken om vervolgens met klinkklare onzin hier het vuurtje aan te wakkeren. Volgens mij toch iemand met een minderwaardigheidscomplex…die praten wel vaker in hun zelf.

In de tekst, welke ik geschreven heb over xjrcafe is dan ook werkelijk GEEN negatief woord te vinden over de xjrowners.

“Spreekt dit alles je “NIET” aan dan kan je de xjr-owners-nederland eens bezoeken. Is ook een groep xjr aanhangers en hebben hun eigen doelstellingen en misschien voel je je daar dan meer thuis. Zou heel goed kunnen!”

Wat is hier nu negatief aan???????????????????
Niks dus…….

Ik vind dan ook deze hele discussie nergens op slaan. Arie zit weer met hoofdpijn omdat hij denkt dat ik het over hem heb…wat helemaal niet waar is…..een ander is steeds van account aan het wisselen om maar een vuurtje aan te wakkeren …..en dat terwijl ik alleen trots was op ons succes van xjrcafe welke wij te danken hebben aan de members die met ons mee doen. Maar daar schijn je weer over te kunnen twisten of dat als succes betiteld kan worden.

Voor xjbiker kan ik alleen nog de volgende tekst kwijt…..ja en dan ga ik eens echt mijn ware gevoelens uiten…..dus xjbiker……ga naar bed, pak een paracetamolletje, zet je pc uit, verkoop je xjr en koop een giant fiets, maak zelf dan de broebroem geluiden…doet mijn buurjongetje van 6 ook want hij wilt ook ooit een xjr hebben. Word volwassen en leer lezen.

Als laatste wil ik wel kwijt dat door een enkel nu de owners in diskrediet wordt gebracht. Jammer dat een rotte appel dit weer veroorzaakt. Nogmaals de owners is ook een groep xjr liefhebbers die op een andere manier hun hobby uit oefenen als xjrcafe. Twee groepen met een zelfde uitgangspunt…..de xjr…maar op een andere manier naar buiten gebracht.

Gassiemeine…als dit zo doorgaat moet ik me xjr nog verkopen……krijg je zo’n idee wat men heeft op volvo rijders….je kent het wel een volvo rijder is iemand die wat ouder is en meestal een hoedje op heeft……zeggen ze straks nog de xjr rijder is een muggezifter die niet lezen kan en op alles wel iets te zeiken heeft……en daar zou ik niet graag mee vereenzelvigd worden…….

gegroet aan hen die niet muggeziften

jaapio
 
Waar is die mooie tijd dat we met zijn alle zeerex konden afzeiken.. :+

Dat verbroederde tenminste bracht zelf de gsx1400 en xjr1300 rijders dichter bij mekaar. ;)
 
xjrFighter,

Het is helemaal goed dat het met het xjrcafe goed gaat.
En met de xjr-owners-nederland gaat het ook uitstekend.
Die jongens hebben ook regelmatig ritten waar 15 a 20 motorrijders opaf komen.
Voor de volgende rit staan geloof ik ook weer zo'n 15 liefhebbers ingeschreven.

Maak er wat moois van

XJbikeR
 
Jaapio,

Kijk dat snap ik nou niet, ik geef je de tip om een andere benadering te kiezen en van je eigen site wat moois te maken en jij gaat op de man spelen.
Da's toch niet nodig ?

Ik geef je complimenten voor het initiatief van het xjrcafe, geef aan dat we er met zijn allen wat van moeten maken en dan krijg ik dit over me heen.
Nee, da's geen zuivere koffie.

Nou, lekker zootje.
Schrijf mij maar af bij je xjrcafe.

xjBikeR
 
xjrFighter,

Het is helemaal goed dat het met het xjrcafe goed gaat.
En met de xjr-owners-nederland gaat het ook uitstekend.
Die jongens hebben ook regelmatig ritten waar 15 a 20 motorrijders opaf komen.
Voor de volgende rit staan geloof ik ook weer zo'n 15 liefhebbers ingeschreven.

XJbikeR

Je bent het volgende nog vergeten toe te voegen: "Lekker puh".
 
Jaapio,

Schrijf mij maar af bij je xjrcafe.

xjBikeR

Da's het mooie bij het XJRcafe....kun je helemaal zelf doen! Kost niks. We kunnen het ook voor je doen, maar dan moet je helaas je anoniemiteit opgeven en aangezien dat moeilijk voor je ligt, is alleen de eerste optie waarscchijnlijk van toepassing.
 
Wees gerust Arie…..ik bedoelde en bedoel jou daar niet mee. Ik denk dus misschien wel verkeerd maar ook weer niet zo verkeerd zoals jij denkt (hahahahaha leuke woordspeling.)
. Xjrcafe en de owners zijn gewoon verschillend opgezette sites en niks anders.
Dus maak je maar niet druk Arie……ik denk niet voor jou en heb dat ook nog nooit gedaan. Ik weet dat “jij” onder de naam driver of Arie hier je berichten plaatst.
In de tekst, welke ik geschreven heb over xjrcafe is dan ook werkelijk GEEN negatief woord te vinden over de xjrowners.

“Spreekt dit alles je “NIET” aan dan kan je de xjr-owners-nederland eens bezoeken. Is ook een groep xjr aanhangers en hebben hun eigen doelstellingen en misschien voel je je daar dan meer thuis. Zou heel goed kunnen!”

Wat is hier nu negatief aan???????????????????
Niks dus…….

Ik vind dan ook deze hele discussie nergens op slaan. Arie zit weer met hoofdpijn omdat hij denkt dat ik het over hem heb…wat helemaal niet waar is…..een ander is steeds van account aan het wisselen om maar een vuurtje aan te wakkeren …..en dat terwijl ik alleen trots was op ons succes van xjrcafe welke wij te danken hebben aan de members die met ons mee doen. Maar daar schijn je weer over te kunnen twisten of dat als succes betiteld kan worden.


. Nogmaals de owners is ook een groep xjr liefhebbers die op een andere manier hun hobby uit oefenen als xjrcafe. Twee groepen met een zelfde uitgangspunt…..de xjr…maar op een andere manier naar buiten gebracht.

Gassiemeine…als dit zo doorgaat moet ik me xjr nog verkopen……krijg je zo’n idee wat men heeft op volvo rijders….je kent het wel een volvo rijder is iemand die wat ouder is en meestal een hoedje op heeft……zeggen ze straks nog de xjr rijder is een muggezifter die niet lezen kan en op alles wel iets te zeiken heeft……en daar zou ik niet graag mee vereenzelvigd worden…….

gegroet aan hen die niet muggeziften

jaapio
---------------------------------------------------------------------------------
Ships,ik wou naar bed eigenlijk en inderdaadt dacht ik dat je mij bedoelde want ik kom altijd in beeld als het over de Owners gaat,Foutje van mijn kant dan denk ik .
Verder heb ik idd weer koppijn maar da,s niks nieuws weten de ingewijden onder ons.
En ofcourse heb ik ook liever dat we normaal doen tegen elkaar maar zolang we dingen lezen of verkeerd lezen blijkbaar moeten we er toch nog effe aan werken denk ik.
En ook ik heb wel meningen over xjrcafe maar uit ze eigenlijk nooit openbaar of via de ownerssite,
Dat we wat anders denken links en rechts is ook waar dus als we nu eens gaan proberen om elkaar te respecteren zijn we al wat verder.
Hoe het dan verder gaat lopen of rijden zien we wel weer maar elkaar tegenwerken e.d heeft ook geen zin want we moeten juist zien dat we mensen die een xjr hebben bij onze groep krijgen lijkt me.
En met onze bedoel ik dan of de owners of cafe,of bij alletwee :9 .
In ieders geval hebben we er wel voor gezorgt dat dit topic heeeeeeeel lang boven aan staat en da,s ook weer positief lijkt me.
Nou laat de discussie nu dan maar sluiten,iedereen snaveltje toe en welterusten. :z
En de volgende mail discussie moet maar eens over XJRREN gaan lijkt me :9
gr Arie of Driver
 
Laatst bewerkt:
Jaapio,

Gezien jou laatste post, ben jij in de veronderstelling dat ik XJbikeR ben.
Dan moet ik je terleur stellen, het is een andere gek. :z

Ik heb helemaal geen behoefte om dingen anoniem te doen.
Op elke forum, ben ik bekend als xjrmarcel.
En ik ben ook niet van plan dat anders te gaan doen.

Dus je moet toch nog even verder zoeken om achter de indentiteit van XJbikeR te komen.

En inderdaad hebben we al eens eerder een woordenwisseling gehad, en heb ik gezegt dat we elkaar in onze waarde moeten laten.
Maar om dan direct, als iemand anders dat ook zegt, dat te linken met mij.

Vraag eens aan XJbikeR wie hij is, denk dat hij het jou wel wil vertellen.
Maar om te denken dat ik het ben, is een beetje kort door de bocht. :]

Cu,
Marcel
 
Jaapio,

Even voorop gesteld dat ik hier vanuit persoonlijke titel spreek en zeker niet de owners vertegenwoordig.
Jammer dat het allemaal weer zo moet gaan, terwijl ik in mijn eerste reactie heel beleefd heb gevraagd waarom je weer een keer een steek onder water moet geven naar de owners.
Jij weet net zo goed als ik wat er zich in het verleden allemaal heeft afgespeeld, en wat mij betreft was daarmee de kous af.
Echter, ik ben zelf een member van de owners en heb het daar best naar mijn zin.
Ik kan er alleen verrekt slecht tegen wanneer wie dan ook modder blijft gooien naar een instantie waar ik met plezier mee bezig ben en waarvan ik weet dat er mensen zijn die er alle tijd en moeite in steken om er wat moois van te maken.
En natuurlijk ga je vertellen dat ik spoken zie en dat er helemaal geen schrijntje kwaad bedoeld was, maar laten we elkaar geen mietje noemen, we weten allebei hoe de vork in de steel zit.

Maak wat moois van het xjrcafe maar laat de rest van de clubs e.d om je heen lekker met rust. Ik gun je alle geluk van de wereld, maar laat de Owners dan ook rustig hun gang gaan.
De Owners doen ook hun best om er wat van te maken en ik heb ze in het openbaar nooit een slecht woord over jullie horen vertellen, de ellende komt altijd van 1 kant. Wat zich binnenshuis allemaal afspeelt hoeft niet perse op straat gegooid te worden.

Wat mij betreft had deze hele topic een beschaafde gedachtenwisseling kunnen worden, maar zoals ik al eerder heb aangegeven moet er op de man worden gespeeld en komen er weer punten voorbij niet net niet de hele waarheid zijn, en dat weet jij zelf dondersgoed.

Wat mij betreft kunnen we dit nog eens onder het genot van een biertje bespreken, wellicht zie ik ook dingen helemaal verkeerd die je mij met plezier mag uitleggen.

Nogmaals, mocht je willen reageren doe het dan richting mij en niet richting de owners.

Groet,
Marc van Ree
XJbikeR
 
Gaan we weer, precies de reden dat ik bij de …..ben vertrokken. Dat gezeik van jullie…..van jou en nog wat anderen ben ik zat. Jullie kunnen werkelijk niet lezen. Verstokt in gedachtespinsels. Voortbordurend op oud zeer welke bij jullie schijnbaar nog de nodige open wonden vertonen.

Nergens, maar dan ook nergens in mijn update verhaaltje is een negatief woord te vinden over de groep welke jullie aanhangen. Nergens. Dat er misschien ergens zaken naar boven komen die dan niks met het update verhaal te maken heeft ligt aan het feit er weer door jullie wordt gezeikt en dingen worden gezegd die helemaal niet waar zijn. Zelfs Arie voelde zich aangevallen wat ook al niet waar is.

En weer heb je het over een steek die ik uitdeel…….er zijn maar twee xjr groepen in nederland…….had ik dan moeten zeggen dat je maar eens bij de solexclub moet gaan kijken als xjrcafe je niet zou bevallen? Mmmm dan was dat ook weer in verkeerde aarde gevallen bij jullie. We konden toen, en nu nog steeds niet, niks goed doen. We hebben zelfs al eens een verbroederingrit willen organiseren. Helaas niks uit gekomen. We zijn zelfs al eens mee geweest met een ownersrit….de jeroenrit. We hebben de owners al gepromoot op onze site…regelmatig gaan er wel eens owners mee met ons…en dan zou ik een steek uitdelen? Nee hoor, ik heb niks tegen de owners maar wel wat tegen enkele…..op een satelliet zetten en naar pluto daarmee…en dan nog zouden ze een mogelijkheid vinden om hier de boel te verzieken.

En dat allemaal gebaseerd op oud zeer. Zielig hoor. Ja kerel…ik heb het gehad met jou….en je discipelen. Pas je eigen teksten nu maar op jezelf toe dan zal het hier een stuk rustiger worden.

Ook ik weet dat er mensen bij de owners zijn die tijd en energie steken om de boel draaiende te houden. Maar lui zoals jullie maken het wel kapot. Ja ik ga zeggen dat je spoken ziet maar ik weiger te zeggen dat mijn tekst niet zo bedoeld is. Het is zo bedoeld als het er staat. Niks meer of minder. Anderen kunnen schijnbaar wel de tekst op inhoud lezen. Jij had er toen en schijnbaar nog altijd moeite mee.

En dan heb ik het ook even over je oprechtheid hier in dit topic. Eerst schrijf je dat je met beide groepen weinig van doen hebt.
Ook kan ik je op het hart drukken dat ik met de xjr-owners-nederland weinig van doen heb en dat ik met het xjr-cafe weinig van doen heb, ik kom regelmatig wel eens kijken maar meer ook niet.

En nu schrijf je weer dat je het best wel naar je zin hebt bij de owners…
Echter, ik ben zelf een member van de owners en heb het daar best naar mijn zin.
….ja klopt had je toen ook al maar je eerder geschreven tekst deed anders vermoeden….wie had het ook alweer over zuivere koffie?
Dan heb je het weer over dat ik een hele groep aanval en ik die met rust moet laten en dan heb je het weer er over dat er op de man wordt gespeeld. Weet je nu zelf nog wel wat je schrijft? Wat kan of moet ik hier nu mee?

Sorry kerel een biertje drinken doe ik allen samen met gezellige lui waarmee ik lachen kan. Uitleggen zal weinig zin hebben daar er destijds, en nu weer, vele woorden aan verspild zijn zonder resultaat. Oeps foutje…resultaat is xjrcafe want was toen de discussie op een volwassen manier verlopen dan bestond er geen xjrcafe …..maar ook toen ging de discussie op dezelfde wijze als nu……niet lezen wat er staat maar vasthouden aan hetgeen men zelf denkt. Misschien ooit als je gedachtespinsels zijn vervangen door oprechte gedachten. Ja, dan is er misschien eens plaats voor een gezellig samen zijn…..onder het genot van een biertje.

Zo dit is toch wel het laatste wat ik hier over te zeggen heb hoor. Xjrowners nederland was en is voor mij geen bedreiging en zal het ook nooit worden. Er zitten vele leuke lui bij die ik ooit nog eens hoop tegen te komen onder welke omstandigheden dan ook. En mocht ik nog eens een update berichtje schrijven….neem van mij aan dat ik over de owners zal zwijgen in alle toonaarden…..uuuuhhhhhh….of is dit ook weer een steek onder water? Tjonge is toch lastig hoor om iets te schrijven waar iedereen blij mee is.

De groeten jaapio
 
Ik moet smakelijk lachen om de kinderachtigheid die hier ten toon wordt gespreid. XJbikeR is Roomser dan de paus. Dat ie niet zo onpartijdig is, was voor mij wel al bekend door een aantal zaken die worden aangegeven in zijn reacties. Daarin worden zaken genoemd die je niet kunt weten als je toch niet wat meer bij het vuur zit. Althans, denkt te weten. Laat ik als niet XJR-Owner je iets duidelijk maken over de XJR-Owners. Het is geen club. Zeker binnen de Owners is het vloeken in de kerk als je daat aangeeft dat de Owners een Club is. Dit is hetzelfde soort patroon van denkfouten die ook steeds terug komen in je reacties. Je schakelt verkeerd. De communicatielijnen tussen je hersencellen zitten niet helemaal goed..... :+

Ik neus nogal eens wat rond op het Motorforum en het volgende kwam ik tegen. Ik vraag me af wat het verschil is tussen de volgende zinnen:

Spreekt dit alles je “NIET” aan dan kan je de xjr-owners-nederland eens bezoeken. Is ook een groep xjr aanhangers en hebben hun eigen doelstellingen en misschien voel je je daar dan meer thuis. Zou heel goed kunnen!

en

En mensen die dat niet willen kunnen ook effe kijken naar de gratis site van xjr cafe.

Ter info: de laatste regel komt uit het Topic XJR Owners en is een paar uurtjes geplaatst na het bericht van het XJRcafe. Dit geeft al het intelligentieniveau aan van jezelf. Als je nu zo'n aanhanger bent van de Owners, had dan dat topic proberen omhoog te houden en had juist de XJR-Owners gepromoot ipv er voor te zorgen dat het XJRcafe topic steeds bovenaan staat (door je inmiddels bekende reactie en werkwijze). Als je je dan toch als Owner speciaal aan meldt om hier te reageren, maak gebruik ervan! Nu moet Arie dit steeds zelf doen en da's een beetje lullig en heeft het topic een hoog "Remie"-gehalte. Dan kun je tenminste spreken over mensen die samen ergens voor staan.

En voor wat betreft het intelligentieniveau hoef je niet op mij af te geven, aangezien je vanuit de meer fanatieke kern van de XJR Owners ook als "gek" wordt bestempeld. Jip, de groep voor de serieuze XJR rijder. Mocht je het niet terug kunnen vinden, ik citeer even XJRmarcel:
Gezien jou laatste post, ben jij in de veronderstelling dat ik XJbikeR ben.
Dan moet ik je terleur stellen, het is een andere gek.
Dat iedereen zijn groep kiest moge helder wezen en dat jij dan kiest voor een groep die je niet serieus neemt is ook een jouw keuze. Niet een bijster intelligente keuze gezien de gedachten die ze over je hebben, tenzij je aan een geestelijke vorm van SM lijdt (of er van geniet).

Is dit genoeg op de man gespeeld? Zijn we zo zielig genoeg bezig? Mooi, want dat staat bij deze het topic weer bovenaan, hahaha.
 
Laatst bewerkt:
IK WIST HET :9


En mensen die dat niet willen kunnen ook effe kijken naar de gratis site van xjr cafe.





Ter info: de laatste regel komt uit het Topic XJR Owners en is een paar uurtjes geplaatst na het bericht van het XJRcafe. Dit geeft al het intelligentieniveau aan van jezelf.
---------------------------------------------------------------------------------
Er zijn van die mannetjes die pakken je echt overal op :9
maak je reclame is het weer niet goed. :)
gr.Driver

ging effe fout,moest eigenlijk bij de vorige staan,maar ja,ik ben niet zo inteligent :) sorry.
 
hahahahahaha relnichten......:O.....die kon ik nog niet... :+

Ach.....Il capitano.....je hebt zo wel iets te lezen wha.....Er worden hele talksows gevuld met dergelijke onzin.......en die verdienen daar een hoop poen mee.

Ik ga me eens opmaken voor een super XJR treffen in Duitse Rheinland....lekker een weekend in een tentje....250 xjr-en...zuipen....shows....striptease....vrijdag zijn we pleite dus ff alles nakijken of alles nog compleet is.......


Jaapio
 

Ter info: ik stoor me niet aan deze opmerking Arie die je in het andere topic van de XJR Owners hebt gemaakt. Ik zie daar niks kwaads in in elk geval. Was bedoelt als eye-opener voor XJbikeR dat ie niet zo moet zitten muggeziften en elk woord op een weegschaal gaat leggen. Dat zoeken naar die spijkers op laag water gaat ie maar thuis doen ipv van in dit topic ermee te vervelen. XJbikeR: ga lekker XJR-rijden. Dat dit toevallig bij de XJR Owners Nederland is, no problem toch.
 
Ter info: ik stoor me niet aan deze opmerking Arie die je in het andere topic van de XJR Owners hebt gemaakt. Ik zie daar niks kwaads in in elk geval. Was bedoelt als eye-opener voor XJbikeR dat ie niet zo moet zitten muggeziften en elk woord op een weegschaal gaat leggen. Dat zoeken naar die spijkers op laag water gaat ie maar thuis doen ipv van in dit topic ermee te vervelen. XJbikeR: ga lekker XJR-rijden. Dat dit toevallig bij de XJR Owners Nederland is, no problem toch.
---------------------------------------------------------------------------------
okay ,k,vind het nu allemaal wel prima,genoeg geschreven,gedacht,gezegt,verkeerd begrepen dus we gaan weer normaal doen lijkt me. :9
We hoeven geen vriendjes te worden ,Samen rijden wordt denk ik wat lastig voor sommige onder ons maar wat niet is kan nog komen . :)
We zien het wel .
XjrBiker rijdt gewoon lekker bij ons mee,no problem en jullie alvast een leuk weekend toegewenst in Germany. :]
gr Driver of Arie
 
Na het achterlijke geouwehoer is het nu eens tijd wat er nu te vinden is op het XJRcafe en waar het dus om draait: JUIST XJR-en. Dat deze niet orgineel hoeven te blijven is volgens mij onderhand een must. Het maken van aanpassingen/verbouwingen werkt daarnaast zeer aanstekelijk.

Bijvoorbeeld de XJR van Thijs:

full


Of van Jaap:

113227


Of de mijne:

113229

(inmiddels ook met UPSD-voorvork)

Eens kijken of we bij het grootsts treffen van XJR-en komend weekend ook de bloemetjes buiten kunnen zetten.....
 
Laatst bewerkt:
phoe, eindelijk ben ik er door. Duurt wel een tijdje om alles te lezen maar eigenlijk kan je gewoon door scrollen. In het vervolg doe ik m'n motorpak aan als ik surf. Want er wordt hier veel over woorden "gevallen" :+
 
Afgelopen weekend naar het grootste XJR-treffen in Duitsland geweest met een delegatie van het XJRcafe. We waren overigens de enige Nederlanders daar! Voor meer foto's en een verslag kun je eens kijken op www.xjrcafe.nl.

Wat overigens wel erg leuk was, was het volgende. Het treffen werd georganiseerd op een klein vliegveld en 's avonds werd de startbaan vrij gegeven om eens lekker je XJR uit te proberen. Er was ook een Kawa ZX12R..... reed er'aantal XJR-en er natuurlijk met gemak uit...... totdat de onderstaande makker ten tonele kwam..... die gaf de Kawa eens effe flink het nakijken.....da's genieten. Het aantal PK's weet ik niet, maar er werd iets geroepen van 200 aan de krukas.....

full
 
We worden nog ooit eens beroemd, hahaha. Zie onderstaande publicatie in Moto73. Nice!

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan