Even een xjrcafe update

Hi,

Heb net een CB1300 aangeschaft, maar heb lange tijd serieus naar de XJR zitten kijken. Ben dan ook op alle sites geweest, XJRowners, XJRFighter, XJRCafe enz enz enz geweest. In een heel korte tijd heb ik immens veel kunnen leren over de XJR, van alle sites wel wat interessants meegepikt. Kortom, allen voldoen ze aan de behoefte...DE XJR in het zonnetje zetten...en terecht, want de XJR is een geweldige fiets....bijna net zo goed als de CB })

Ben wel een tiikeltje jaloers want ik wenste dat er zoveel info over de CB1300 te vinden was (hmmmm, misschien moet ik zelf wat opstarten?????)

Kortom, zoveel mensen, zoveel meningen, en gelukkig maar want een grote grijze massa hebben wij niets. Dus heren, laat de meninsgverschillen voor wat het is en laten wij met zn allen hopen op mooie nazomerse dagen. Want uiteindelijk gaat het maar om 1 ding........ :]
 
Hi,

Heb net een CB1300 aangeschaft, maar heb lange tijd serieus naar de XJR zitten kijken. Ben dan ook op alle sites geweest, XJRowners, XJRFighter, XJRCafe enz enz enz geweest. In een heel korte tijd heb ik immens veel kunnen leren over de XJR, van alle sites wel wat interessants meegepikt. Kortom, allen voldoen ze aan de behoefte...DE XJR in het zonnetje zetten...en terecht, want de XJR is een geweldige fiets....bijna net zo goed als de CB })

Ben wel een tiikeltje jaloers want ik wenste dat er zoveel info over de CB1300 te vinden was (hmmmm, misschien moet ik zelf wat opstarten?????)

Kortom, zoveel mensen, zoveel meningen, en gelukkig maar want een grote grijze massa hebben wij niets. Dus heren, laat de meninsgverschillen voor wat het is en laten wij met zn allen hopen op mooie nazomerse dagen. Want uiteindelijk gaat het maar om 1 ding........ :]
---------------------------------------------------------------------------------
Verstandige woorden waar ik het mee eens ben. :9
Alle twee de groepen doen op hun manier hun best om het leuk te doen ,En allebei met een ietwat andere insteek de een gratis en de ander met een memberbijdrage dus men kan lekker zelf kiezen wat men wil eventueel.

Maar een cb 1300 is ook niet echt een verkeerde keus vindt ik en zekers geen massa motor dus veel plezier ermee.
Enne op bijv. Yahoo heb je zo een cb 1300 groep opgestart dus.....

gr Driver of Arie da,s ook goed.
 
EAT YOUR HEART OUT!!!

full
 
We zijn weer druk in de weer geweest en de eerste ritjes en weekendjes zijn gepland. Dus als je een XJR hebt en je wilt je XJR de sporen geven met andere XJR-freaks, neem eens een kijken op het www.XJRcafe.nl :] .
 
Het blijft een gezellige en aangename bezigheid daar in het XJRcafe.... het is een naked (bike) cafe :+ ..... eehhhhh we kijken toch wel naar het tapijt, want dat maakt het gezellig :]

11.jpg
 
Laatst bewerkt:
Voor waar sommigen het uiteraard om gaat is leuke foto, maar dan van motoren.... om hier het forum niet te vervuilen met honderden foto's, zijn er op de website van het XJRcafe bijna een 300 foto's te vinden van aangepaste XJR-en (dus geen standaard fietsen). Kijk onder het menupunt Foto's, Fotoalbums en dan Specials.... Veel plezier met kijken. En als je een XJR hebt, meld je gerust aan en have fun!
 
Het blijft een gezellige en aangename bezigheid daar in het XJRcafe.... het is een naked (bike) cafe :+ ..... eehhhhh we kijken toch wel naar het tapijt, want dat maakt het gezellig :]

http://www.yamaha-xjr.cz/tanga/obrazky/11.jpg ((Afbeelding))

Wie van de 2 heeft er ´n zonnebank??

:P
 
Terug
Bovenaan Onderaan