Even Elske verwelkomen/weer een dame

Is ie nieuwsgierig??? Hoe klinkt Annette?
Ben nog ff 26. En verder...Ga niet alles prijsgeven. Rijd Honda CB 500 met verlaagd zadel. Vandaar lage CB. Ben namelijk een beetje klein.
Genoeg info voor je?

Voor mij wel, denk alleen dat meerdere MFers nu pas echt nieuwsgierig zijn geworden, toch? *D
 
Is ie nieuwsgierig??? Hoe klinkt Annette?
Ben nog ff 26. En verder...Ga niet alles prijsgeven. Rijd Honda CB 500 met verlaagd zadel. Vandaar lage CB. Ben namelijk een beetje klein.
Genoeg info voor je?
Hoe klein ben je eigenlijk; sta je met een rode puntmuts op te vissen in een tuinvijver? ;) Trouwens ongelofelijk dat je niet in de IT werkt zoals de meeste hier. De computer-IT natuurlijk, ik dacht eerst ook dat iedereen hier met een string aan in een kooi op housebeats danste.
 
hoeveel dames zijn er eigenlijk op het motor :] forum?

Geen idee, maar het zijn er niet genoeg. Ik vind dat Duderuud een campagne moet gaan houden om meer vrouwelijke motorrijders als lid te gaan werven van dit forum! })

Oh, vampire-esje, wat studeer je eigenlijk? Ben je bezig met een promoverend onderzoek? :?
 
Hoi Erik,

1.59 mtr. Ben dus niet een dwerg die met een rood mutsje staat te vissen. Hoewel het misschien wel schattig zou staan haha.
 
Enne....variatie in beroepen moet er ook zijn in dit forum!!!
 
Ohh...dan kennik Elkse wel...kwam dr tege toen ze nog maar net bij Safe werkte...dr eerste dag ofzo...en toen ze een keertje met een mitella rondliep...(woon in zoetermeer)
Enne, volgens insiders info :P gaat Safe volgende week zaterdag weer de deuren openen...ff voor Elske, ik heb Danny vandaag gesproken :P
 
CBR-Girl schreef:
Welkom HELske
(geloof dat wij elkaar ook nog kennen motornet.nl, ben daar alleen sinds mei niet meer op wezen kijken)

Was jij niet die dame uit de Betuwe? Dan heb ik je daar ook wel eens gesproken (had toen ook nog een CBR400RR)
 
Laatst bewerkt:
Ohh...dan kennik Elkse wel...kwam dr tege toen ze nog maar net bij Safe werkte...dr eerste dag ofzo...en toen ze een keertje met een mitella rondliep...(woon in zoetermeer)
Enne, volgens insiders info :P gaat Safe volgende week zaterdag weer de deuren openen...ff voor Elske, ik heb Danny vandaag gesproken :P

Nou... eigenlijk woon ik in Delft. Daar studeer ik ook. Maar ik ben dan nu wel heel nieuwsgierig hoe je eruit ziet. Die mitella is allang weg gelukkig en ondertussen sta ik niet alleen meer op de kleding, maar ook op de onderdelen, erg leuk! En interessant en leerzaam.
Ik ben nu ook wel heel nieuwsgierig of ik je een beetje goed geholpen heb, want safe personeel komt er niet altijd goed vanaf jammer genoeg.

Welke van de 2 Danny\'s heb je gesproken?

Volgens Alex zouden we inderdaad weer zaterdag opengaan. Ik hoop het wel, ik mis het nl wel, alhoewel een vrije zaterdag een keer ook wel leuk is. Maar niet op deze manier ;( Daarbij, ik wil gewoon weer dicht bij de motoren zijn, want in deze kou rijden is ook geen succes.

Groetjes
Elske
 
Geen idee, maar het zijn er niet genoeg. Ik vind dat Duderuud een campagne moet gaan houden om meer vrouwelijke motorrijders als lid te gaan werven van dit forum! })

Oh, vampire-esje, wat studeer je eigenlijk? Ben je bezig met een promoverend onderzoek? :?

hahaha, ik doe MBO, niveau 3, chemisch-biologisch laboratorium techniek. Maw, eigenlijk ben ik geen \"echte\" student, maar ik vind het wel stoer klinkend. :]

Max van Doorn ken ik van school en hij is mijn vriend. Ook hij komt regelmatig op dit forum. Hij is helemaal gek van motoren (een kleine handicap, maar dat geeft niet he?) :P :j en praat 24/7 erover.

De dame op het plaatje onder mijn naam ben ik niet, maar is iemand die ik heel erg bewonder (okee, nu lieg ik, als Max er niet was geweest, was ik verliefd op haar). Ze heet Jeri Ryan, maar de \"trekkies\" kennen haar als Seven of Nine een halfborg mooie dame uit Star Trek Voyager. Ik denk, ik zeg het maar voordat jullie rare dingen gaan denken...
 
Laatst bewerkt:
hahaha, ik doe MBO, niveau 3, chemisch-biologisch laboratorium techniek. Maw, eigenlijk ben ik geen \"echte\" student, maar ik vind het wel stoer klinkend. :]

Chemisch-biologisch... dat biologisch gedeelte kan ik me nog wel voorstellen, maar chemie... bwegh... toch maar goed dat er dan nog mensen zijn als jij, want anders verging de chemiekunde. :P



Max van Doorn ken ik van school en hij is mijn vriend. Hij is helemaal gek van motoren (een kleine handicap, maar dat geeft niet he?) :P :j en praat 24/7 erover.
Wij allen delen dezelfde handicap. :9



De dame op het plaatje onder mijn naam ben ik niet, maar is iemand die ik heel erg bewonder (okee, nu lieg ik, als Max er niet was geweest, was ik verliefd op haar). Ik denk, ik zeg het maar voordat jullie rare dingen gaan denken...

Dat begrepen we reeds :) . Wij denken trouwens sowieso altijd al rare dingen... :P
Op zo\'n vrouw kun je niet veel anders dan \'beknopt\' verliefd worden. ;)


edit: quoten is soms best moeilijk ;)
 
Laatst bewerkt:
Nou... eigenlijk woon ik in Delft. Daar studeer ik ook. Maar ik ben dan nu wel heel nieuwsgierig hoe je eruit ziet. Die mitella is allang weg gelukkig en ondertussen sta ik niet alleen meer op de kleding, maar ook op de onderdelen, erg leuk! En interessant en leerzaam.
Ik ben nu ook wel heel nieuwsgierig of ik je een beetje goed geholpen heb, want safe personeel komt er niet altijd goed vanaf jammer genoeg.

Welke van de 2 Danny\'s heb je gesproken?

Volgens Alex zouden we inderdaad weer zaterdag opengaan. Ik hoop het wel, ik mis het nl wel, alhoewel een vrije zaterdag een keer ook wel leuk is. Maar niet op deze manier ;( Daarbij, ik wil gewoon weer dicht bij de motoren zijn, want in deze kou rijden is ook geen succes.

Groetjes
Elske
Nou...foto\'s van mij zijn al gepost zie ik :P en ik heb Danny van de werkplaats gesproken (die grote :P ) En tja...jullie krijgen wel lekker doorbetaald he :) En Safe Zoetermeer ben ik altijd al tevrede over geweest...Apeldoorn sux ass...
en jahoor, je hebt me aardig geholpen :) je werkte er net...dus wist nog niet zoveel...en je hebt een zwartblauwe cbrretje toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan