ik plaats dit maar even hier, maar als dit niet correct geplaats is dan mag een modje hem wel ff op de juiste plek neerpoten.
ik ben bezig met mijn fighterje, en dacht een mooie goedkope bron te hebben gevonden voor onderdelen, en had dus een achterlichtunit besteld bij een scooterwebsjop. en een naar eigen zeggen redelijk gerenommeerde ook nog..
verhaal in het kort: ik heb betaald maar kreeg maar niets geleverd, en bij navraag waar het bleef wisten zij het ook niet...
ik zal voor de eerlijkheid even mijn mailwisseling even quoten hier, maar eventuele slimmerikken hier die hier ook zouden willen bestellen zijn bij deze gewaarschuwd.
ik ben niet echt prettig ter woord gestaan....
en daarop mijn reactie:
mijn vraag nu:
vinden jullie mijn reactie terecht, of heb ik het wat overtrokken...
het mag dan wel een pleepot webshop zijn, maar je bent toch wel wat vriendelijk naar klanten?
edit:
we hebben imiddels reactie gehad van de beste meneer:
waarop mijn antwoord de volgende was:
we houden u op de hoogte.....
edit2:
het zit me best hoog en wil meneer toch even wijzen op deze discussie, mogelijk trekt hij hier lering uit...
deze mail is dan ook via het contactformulier op zijn site onder de vermelding van een fake mailadres verzonen, zodat hij niet direct na het zien van mijn mailadres de mail in de prullenbak mikt
ik ben momenteel niet zo blij met scootparts
ik ben bezig met mijn fighterje, en dacht een mooie goedkope bron te hebben gevonden voor onderdelen, en had dus een achterlichtunit besteld bij een scooterwebsjop. en een naar eigen zeggen redelijk gerenommeerde ook nog..
verhaal in het kort: ik heb betaald maar kreeg maar niets geleverd, en bij navraag waar het bleef wisten zij het ook niet...
ik zal voor de eerlijkheid even mijn mailwisseling even quoten hier, maar eventuele slimmerikken hier die hier ook zouden willen bestellen zijn bij deze gewaarschuwd.
ik ben niet echt prettig ter woord gestaan....
Verzonden: woensdag 13 mei 2009 11:15
Aan: M
Onderwerp: Mailuz
hallo, ik heb inmiddels 20 dagen geleden een bestellling gedaan en betaald. de laaste update die ik heb gehad is van 27 april waarim mij werd medegedeeld dat mijn bestelling door u bij uw leverancier is besteld... ik zou graag van u vernemen hoelang ik nog mag wachten.. ik begrijp dat wanneer een item in backorder staat dit langer kan duren, maar ik begin me nu zorgen te maken...
Van: M
Verzonden: donderdag 14 mei 2009 18:36
Aan: mij Onderwerp: RE: Mailuz
Geachte,
Dit artikel staat nog steeds in bestelling bij onze leverancier. Zij kunnen ons geen antwoord geven op de vraag wanneer het precies geleverd gaat worden.
U hoeft u geen zorgen te maken, ook na lange tijd vindt er automatisch uitlevering plaats.
Ook indien u niet wilt blijven wachten kunt u dit gewoon aangeven dan maken we u het geld terug over op uw bank rek nr. (wel even opgeven aub)
Met vriendelijke groet,
M
Van: mij
Verzonden: maandag 25 mei 2009 20:31
Aan: M
Onderwerp: RE: Mailuz
Hoi,
Ik wil even via deze weg informeren of er inmiddels al wat meer informatie van uw leverancier bekend is?
Ik zou het achterlicht-unit nog steeds graag ontvangen, alleen het duurt zo wel erg lang…
Hopenlijk is er wel al meer bekend.
m.v.g.
Verzonden: dinsdag 26 mei 2009 13:02
Aan: m.seijkens
Onderwerp: RE: Mailuz
Hallo,
Er is nog steeds niets bekend helaas.
Met vriendelijke groet,
Van: mij
Verzonden: woensdag 17 juni 2009 20:31
Aan: M
Onderwerp: RE: Mailuz
Hallo,
Inmiddels zijn we meer als 1,5 maand verder, en nog steeds geen achterlicht unit….
Ik vindt het op zijn minst apart dat uw leverancier geen informatie kan geven over levertijden..
Ook viel het mij op dat het door mij bestelde achterlicht niet meer in uw online shop in de lijst te vinden is…
Wat is nu de bedoeling?
Van: M
Verzonden: donderdag 18 juni 2009 15:48
Aan: m.s
Onderwerp: RE: Mailuz
Geachte,
U mag en kunt dat vinden. U weet niets van zaken doen met China kennelijk. U zou de firma Bouwman-import eens een mailtje kunnen sturen. Misschien willen zij het u uitleggen waarom het zo lang duurt. Ondertussen hebben wij het artikel tijdelijk op “niet zichtbaar” in onze shop gezet omdat we anders de hele dag dit soort mailtjes krijgen en moeten beantwoorden……
Op uw vraag; “wat is nu de bedoeling” kan ik alleen met een tegenvraag antwoorden; “wat wilt u?”
Hopend u hiermee weer voldoende te hebben ingelicht,
Met vriendelijke groet,
en daarop mijn reactie:
Beste m,
Kennelijk is het niet uw bedoeling iets van klantvriendelijkheid te tonen. Ik heb geen zaken gedaan met de firma bouwman-import, en zie het ook niet al mijn taak daarmee contact op te nemen.
Ik weet wellicht niets van handel bedrijven met China, maar ook u handelt niet direct met China, en doet dit kennelijk via een importeur..
Ik weet niet wat u van uw klanten verwacht, maar u bent in het bezit van mijn geld, en trekt hierover in de tussentijd fijn rente. Dit zal op dergelijke bedragen marginaal zijn, maar het gaat om het principe. Als de klant vraagt waar het product blijft zegt u : “weet ik niet” en daar blijft het bij….
U geeft aan dit soort mailtjes bijzonder hinderlijk te vinden, en daarom het item te hebben verwijderd van de site. Hier geeft u veel blijk van u wil tot het leveren van service.
U had op zijn minst uit eigen initiatief bericht hebben kunnen geven dat het product niet binnenkort geleverd kan worden, kennelijk weet u op uw beurt niets van automatisering, anders had u dit wel geïmplementeerd in de winkelmodule van uw site…
Met alle zaken waarmee ik tot nu toe gehandeld heb, heb ik in dergelijke gevallen in elk geval niet zelf continu achter informatie hoeven vissen en werd ik netjes op de hoogte gehouden.
En werd ik zeker niet op een dergelijke belerende toon aangesproken..
U heeft mij al eens eerder voor de keuze gesteld nog even te wachten of mijn geld teruggestort te krijgen, na deze reactie wil ik nu alsnog voor de laatste optie kiezen.
ik zie graag het geldbedrag welke ik heb overgemaakt terug verschijnen op mijn rekening, zodat ik bij een andere winkel/webshop mijn geld kan uitgeven.
Even een quote van uw site:” op het gebied van Internet-merchandising en reselling hebben we ook een naam hoog te houden. En ook op de digitale snelweg geldt: ben je tevreden? Zegt het voort, ben je niet tevreden? Zeg het ons!”
Bij deze, beschouwt u mij maar als hoogst ontevreden klant, die zeker niet zal nalaten dit ook kenbaar te maken via die digitale snelweg…
Vriendelijlk bedankt voor de genomen moeite,
m
mijn vraag nu:
vinden jullie mijn reactie terecht, of heb ik het wat overtrokken...
het mag dan wel een pleepot webshop zijn, maar je bent toch wel wat vriendelijk naar klanten?
edit:
we hebben imiddels reactie gehad van de beste meneer:
Van: M
Verzonden: donderdag 18 juni 2009 18:49
Aan: m.s
Onderwerp: RE: Mailuz
Wat een ongelofelijke lul de behanger ben je eigenlijk.
Je krijgt antwoord op de vraag ; is niet goed.
Je krijgt advies wat je zou kunnen doen: weer niet goed.
Elk artikel dat tijdelijk niet leverbaar is wordt tijdelijk verwijderd. ( dit om teleurstelling te voorkomen) weer niet goed.
Ik weet inderdaad niets van automatisering, daar hebben we specialisten voor. Weer niet goed.
Ik ben gewoon rechtreeks en wind er geen doekjes en lulverhalen omheen zoals anderen doen. Weer niet goed.
Ik geef u de keuze het geld terug te storten( al lang geleden) weer niet goed.
Een andere webshop? Als u daar hetzelfde artikel sneller kunt kopen dan bij ons krijgt u van mij 1000.- euro. Zeker weer niet goed he?
En hoe denkt u dat ik over u denk? Dat staat hierboven al ……
Zegt het voort, zegt het voort.
Mail gerust terug, e-mail wordt NIET meer gelezen. Zoek het maar uit.
waarop mijn antwoord de volgende was:
Mail lezen of niet,
ik heb in mijn vorige mail al aangeven mijn geld graag terug te ontvangen…
Laten we het erop op houden dat wij schijnbaar geen vlekkeloze communicatie hebben, maar een derglijke manier van communiceren noemt men niet “rechstreeks” maar simpel kortaf…
Het spijt me zeer dat dit zo moet verlopen, en wens u verder veel suc6 met uw scootershop….
we houden u op de hoogte.....
edit2:
het zit me best hoog en wil meneer toch even wijzen op deze discussie, mogelijk trekt hij hier lering uit...
deze mail is dan ook via het contactformulier op zijn site onder de vermelding van een fake mailadres verzonen, zodat hij niet direct na het zien van mijn mailadres de mail in de prullenbak mikt
hallo, in verband met mijn ervaring met uw webshop, heb ik op een openbaar forum een discussie opgestart.
maakt u zich geen zorgen, ik heb enkel feiten weergegeven om te verifieeren of mijn ervaring op zich stond of dat wellicht overdreven zou hebben gereageerd, u kunt deze discussie vinden op de volgende link:
even mijn ei kwijt over een webshop
ik vindt het wel zo eerlijk u te wijzen op het bestaan van deze discussie, gezien deze niet positief spreekt over uw service, en wil u dan ook de gelegenheid geven een weerwoord of uw zijde van het verhaal te melden, indien u daar behoefte aan hebt.
mij heeft u in elk geval tegen het zere been geschopt..
m.v.g.
oh reageren via dit mailadres heeft geen zin, u kunt mij, indien gewenst, bereiken via m.seijkens@gmail.com
ik ben momenteel niet zo blij met scootparts
Laatst bewerkt: