HertogJan
Die hard MF'er
Iemand oplichten vind ik hondsbrutaal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tsja je hebt gewoon geen geluk gehad, maar bij een echte 'dealer' gaat het ook niet veel makkelijker. Ben al 3 weken bezig met het ontvangen van mijn stalen remleidingen bij Motorport. Voorste heb ik inmiddels wel binnen, nu nog achterkant. En als je ze vraagt waarom hebben ze niet gewoon alles in 1 keer besteld, hebben ze niets te zeggen dus gooien ze het maar op het is zo druk meneeer etc etc. Prutsers!
Dus gewoon niet onnodig communiceren en zo regelen dat ze het geld terugstorten
Iemand oplichten vind ik hondsbrutaal
Deventer . . . goh . . . Mike?als je dit leest begrijp je die hoge poten waarop sc*****rts op dit topic reageerd al helemaal niet meer:
forum bewuste webshop
een hoop gebakken lucht is het allemaal.....
Nu moet de winkel gewoon nog je geld terugstorten, en dit onvoorwaardelijk. Verder zou ik er niet te veel meer onnodig mee communiceren.
Dat ze vragen van het topic te verwijderen: antwoorden dat je niet bij macht bent (en dat is de waarheid) en eventueel verwijzen naar de beheerders van MF. Het topic verwijderen mag echter zéker geen voorwaardelijkheid zijn voor het terugstorten van je geld.
Dat ze vragen van namen te verwijderen in je berichtgeving: daar kan je best op ingaan: het veranderd niets aan de context van je verhaal en zo laat je ook wat goodwill van jouw kant zien.
Dat ze dreigen met smaad: zolang je de emailconversatie letterlijk hebt geplaatst zoals ze gevoerd is (mits aanpassen van namen) heb je denk ik niets te vrezen.
Dus gewoon niet onnodig communiceren en zo regelen dat ze het geld terugstorten (indien nodig hiervoor nog wel communiceren: gewoon zakelijk, to the point en beleefd), als je je geld terug hebt is het case closed, zowel voor de winkel als voor jouw. Dan zijn zij van jouw verlost, en ben jij van hen verlost => win-win
Deventer . . . goh . . . Mike?
Waar ben je nou mee bezig
De service is belabberd van dat bedrijf, de emails ronduit beledigend, je opent een topic op mf om te ventileren en dan wil je dat nog gaan weghalen ook?
Waarom?
Je liegt niet, post gewoon de email discussie, en dat de eigenaar niet zo blij met dit is, had hij moeten verzinnen voordat hij je lul de behanger ging noemen.
En weg is nooit echt weg
http://74.125.77.132/search?q=cache...hop&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl&client=firefox-a
lang leve internet
Even een nieuw ei bestellen dunkt me
In ieder geval had ik gewacht tot het geld weer op m'n rekening stond voordat ik dit soort dingen de wereld in ging helpen
NIEUWS:
de webshopeigenaar heeft mijn vanmorgen officieel excuses aangeboden voor zijn taalgebruik.
tevens heeft hij een kopie van het de internetstorting toegevoegd.
hiermee is het wat mij betrefd opgelost.
ik heb nog knippers nodig
Dat had al veel eerder gemogen....nou wat mij betrefd mag er een slotje op, eind goed al goed.