even mijn ei kwijt over een webshop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tsja je hebt gewoon geen geluk gehad, maar bij een echte 'dealer' gaat het ook niet veel makkelijker. Ben al 3 weken bezig met het ontvangen van mijn stalen remleidingen bij Motorport. Voorste heb ik inmiddels wel binnen, nu nog achterkant. En als je ze vraagt waarom hebben ze niet gewoon alles in 1 keer besteld, hebben ze niets te zeggen dus gooien ze het maar op het is zo druk meneeer etc etc. Prutsers!

3 weken vind ik eigenlijk nog niet eens zo achterlijk lang.
Ik moest ook 2 weken wachten op mijn Akra's omdat de fabriek ze alleen op bestelling maakt en dus geen voorraad aan houdt. Zal met remleidingen ook wel zo zijn omdat iedereen andere kleurtjes wilt.
Tuurlijk is het slordig dat alleen de voorleidingen waren besteld, maarja, een foutje is snel gemaakt. Bestelling verkeerd doorgegeven aan de leverancier, leverancier de bestelling verkeerd afgehandeld, etc. behoort ook tot de mogelijkheden.

Maarja, dat ze zich dan gaan verschuilen achter het feit dat het druk is, meh.
Het is overal druk in het hoogseizoen.
 
Laatst bewerkt:
Nu moet de winkel gewoon nog je geld terugstorten, en dit onvoorwaardelijk. Verder zou ik er niet te veel meer onnodig mee communiceren.

Dat ze vragen van het topic te verwijderen: antwoorden dat je niet bij macht bent (en dat is de waarheid) en eventueel verwijzen naar de beheerders van MF. Het topic verwijderen mag echter zéker geen voorwaardelijkheid zijn voor het terugstorten van je geld.
Dat ze vragen van namen te verwijderen in je berichtgeving: daar kan je best op ingaan: het veranderd niets aan de context van je verhaal en zo laat je ook wat goodwill van jouw kant zien.

Dat ze dreigen met smaad: zolang je de emailconversatie letterlijk hebt geplaatst zoals ze gevoerd is (mits aanpassen van namen) heb je denk ik niets te vrezen.

Dus gewoon niet onnodig communiceren en zo regelen dat ze het geld terugstorten (indien nodig hiervoor nog wel communiceren: gewoon zakelijk, to the point en beleefd), als je je geld terug hebt is het case closed, zowel voor de winkel als voor jouw. Dan zijn zij van jouw verlost, en ben jij van hen verlost => win-win
 
Niet alles gelezen, maar na de 2de pagina en halverwege de 3de vind ik dat TS de gelegenheid heeft gekregen zijn geld terug te krijgen, scootparts mailt zeer snel en toch enigszins correct.
Dat hij daarna gaat schelden is niet echt netjes en zou voor mij een reden zijn om gelijk mijn aankopen elders te doen.
 
Laatst bewerkt:
Nu moet de winkel gewoon nog je geld terugstorten, en dit onvoorwaardelijk. Verder zou ik er niet te veel meer onnodig mee communiceren.

Dat ze vragen van het topic te verwijderen: antwoorden dat je niet bij macht bent (en dat is de waarheid) en eventueel verwijzen naar de beheerders van MF. Het topic verwijderen mag echter zéker geen voorwaardelijkheid zijn voor het terugstorten van je geld.
Dat ze vragen van namen te verwijderen in je berichtgeving: daar kan je best op ingaan: het veranderd niets aan de context van je verhaal en zo laat je ook wat goodwill van jouw kant zien.

Dat ze dreigen met smaad: zolang je de emailconversatie letterlijk hebt geplaatst zoals ze gevoerd is (mits aanpassen van namen) heb je denk ik niets te vrezen.

Dus gewoon niet onnodig communiceren en zo regelen dat ze het geld terugstorten (indien nodig hiervoor nog wel communiceren: gewoon zakelijk, to the point en beleefd), als je je geld terug hebt is het case closed, zowel voor de winkel als voor jouw. Dan zijn zij van jouw verlost, en ben jij van hen verlost => win-win

:^

alles wat hierboven staat is al reeds gebeurd of nog bezig ;)

:Y
klein beetje goodwill van mijn kant, maar het merendeel zal echt vanuit hun moeten komen....
 
Waar ben je nou mee bezig :?

De service is belabberd van dat bedrijf, de emails ronduit beledigend, je opent een topic op mf om te ventileren en dan wil je dat nog gaan weghalen ook?

Waarom?

Je liegt niet, post gewoon de email discussie, en dat de eigenaar niet zo blij met dit is, had hij moeten verzinnen voordat hij je lul de behanger ging noemen.

En weg is nooit echt weg ;)

http://74.125.77.132/search?q=cache...hop&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl&client=firefox-a

lang leve internet :P

heheh i love caching.....

nee, ff serieus, om de mogelijkheid van onnodig grievend te zijn te voorkomen. heb ik toch ff namen verwijderd, ook al verdienen ze dat niet.... aan mijn goodwill heeft het dan in elk geval niet gelegen
:+

verder heb je gewoon gelijk, en bovendien weet iedereen die dit topic doorlees over wie of wat het gaat, en hoef ik dat niet te vermelden...


ik ben er van overtuigd dat het nog wel een staartje krijgt...
een kort staartje, dan krijg ik mijn geld terug en dan is de kous af.
of een lang staartje, aangifte smaad, verduisteringetc. etc., en dan kan het nog wel eens heel grappig uitpakken... :P

dat laaste zoek ik eigelijk niet, dus ik hoop op het eerste...
 
NIEUWS:

de webshopeigenaar heeft mijn vanmorgen officieel excuses aangeboden voor zijn taalgebruik.
tevens heeft hij een kopie van het de internetstorting toegevoegd.

hiermee is het wat mij betrefd opgelost.
 
NIEUWS:

de webshopeigenaar heeft mijn vanmorgen officieel excuses aangeboden voor zijn taalgebruik.
tevens heeft hij een kopie van het de internetstorting toegevoegd.

hiermee is het wat mij betrefd opgelost.
*O* *O* *O* *O*
 
Slotje op verzoek van TS

edit:
Het is bijzonder dat er later vanaf dezelfde PC als Mike Deventer gebruikte, een 2e account is aangemaakt door iemand met het emailadres @scootparts.nl

Dit zet alle bijdragen van MikeDeventer in een ander daglicht.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan