Even offtopic

Monomuis

MF dino
Donateur
11 jul 2001
24.517
2.095
Nederland
Duderuud, wanneer wordt ik mod? Ik sta op nr 5 van de top 100 ! :) Heb al 2 modjes ingehaald. Nu de rest nog. De nr1 positie komt ooit nog... beware pooh! :)
 
tsk tsk.. je kent het oude gezegde toch nog wel?

\"Degene die vragen worden overgeslagen\"... :9
 
Ik hoop niet dat het aantal posts bepalend is of je MOD kunt worden. Enthousiasme, aantal uur online en rustig kunnen reageren op escalaties lijkt me ook wel belangrijk :)
 
Duderuud, wanneer wordt ik mod? Ik sta op nr 5 van de top 100 ! :) Heb al 2 modjes ingehaald. Nu de rest nog. De nr1 positie komt ooit nog... beware pooh! :)
ik neem aan dat de huidige mod\'s zelf wel kunnen bepalen of ze er mensen bij willen hebben of niet....
trouwens ik ben het met Zut eens dat het meer om de inhoud gaat van de antwoorden dan het aantal
 
zut/niek : Kwantiteit boven kwaliteit!
Nee ik hoef geen mod te worden, heb genoeg aan m\'n kop, en om dan ook nog eens posts te moeten lezen die ik niet wil lezen... no spanks. Ik stap dan liever op de motor voor een rondje :]
 
Op vrijdag 30 november 2001 10:21 schreef Niek Boevink het volgende:
ik ben het met Zut eens dat het meer om de inhoud gaat van de antwoorden dan het aantal

In dat geval zou ik toch zeker wel Administrator moeten kunnen worden ... :9 :P
 
mod worden waarom? lekker rond blaten is toch veel beter? anders moet je nog gaan opletten ook? ;)
 
Kvind dit trouwens HELEMAAL NIET in \'Aankondigingen\' thuis horen... 2 Modjes en de Admin gereageerd, maar niemand doet zijn werk })

Ik verplaats deze dus naar \'Vragen en Opmerkingen\' :P
 
Kvind dit trouwens HELEMAAL NIET in \'Aankondigingen\' thuis horen... 2 Modjes en de Admin gereageerd, maar niemand doet zijn werk })

Ik verplaats deze dus naar \'Vragen en Opmerkingen\' :P

Ach ik vond het al vreemd dat iemand die geen mod is, een topic kon plaatsen in \'Aankondigingen\'.
 
Terug
Bovenaan Onderaan