Even op Demi stemmen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BlueFire

MF'er
21 apr 2007
238
0
Rotterdam
Wordt Demi de 'Baby van het jaar'?

Demi dingt mee naar de titel 'Baby van het jaar' op http://www.babyvanhetjaar.nl (www.babyvanhetjaar.nl)...

Winnen we, dan komt Demi op de cover van 'Wij Jonge Ouders'. Daarnaast is Demi een jaar lang het gezicht van Prénatal en als klap op de vuurpijl winnen we voor de toekomst van Demi een AEGON Rendementplan met ?10.000,- van AEGON Bank.

Help ons een van de 101 finaleplaatsen in de wacht te slepen door nu op Demi te stemmen! Klik op de onderstaande link om je stem uit te brengen:
Sky Radio

Met vriendelijke groet,
Papa en Mama
 
Als je belooft dat ze een motor krijgt als ze dat wil :P

[me="MaxV"]heeft gestemd[/me]
 
Wordt Demi de 'Baby van het jaar'?

Demi dingt mee naar de titel 'Baby van het jaar' op http://www.babyvanhetjaar.nl (www.babyvanhetjaar.nl)...

Winnen we, dan komt Demi op de cover van 'Wij Jonge Ouders'. Daarnaast is Demi een jaar lang het gezicht van Prénatal en als klap op de vuurpijl winnen we voor de toekomst van Demi een AEGON Rendementplan met ?10.000,- van AEGON Bank.

Help ons een van de 101 finaleplaatsen in de wacht te slepen door nu op Demi te stemmen! Klik op de onderstaande link om je stem uit te brengen:
Sky Radio

Met vriendelijke groet,
Papa en Mama
zielig dit zeg, is demi soms niet leuk of lief genoeg dat zij zelf dit kan winnen!!
Dat je vreemde al moet vragen om op je kind te stemmen zegt eigenlijk wel genoeg.
mijn stem hebben jullie iig niet!
 
full
 
Hm dit is niet de eerste.. zal ook wel niet de laatste zijn.

Heb het vermoeden dat dit topic zn vriendjes gaat volgen, "slotjes-technisch" gezien
 
kindje ziet er inderdaad heel lief uit, maar zo zien alle andere kinderen er ook uit.


Das het leuke van dit soort dingen al die ouders vinden hun kind fantastisch dat de rest van de wereld dat niet ziet.. tja.

En ik bedoelde meer Herman Finkers "lief" :)

En ik twijfel nog of Demi lacht of gewoon moeite heeft niet te kwijlen.

de·mi (dem; demi’s; demietje)
1 overjas van dunne stof
 
Laatst bewerkt:
Das het leuke van dit soort dingen al die ouders vinden hun kind fantastisch dat de rest van de wereld dat niet ziet.. tja.

En ik bedoelde meer Herman Finkers "lief" :)

En ik twijfel nog of Demi lacht of gewoon moeite heeft niet te kwijlen.
Geen flauw idee wat herman finkers lief inhoudt, maar lullig praten over een baby omdat haar ouders vals spelen vind ik ook niet netjes!
Vind dat demi een leuke lach heeft, maar nogmaals dat hebben alle andere baby's ook!
 
Geen flauw idee wat herman finkers lief inhoudt, maar lullig praten over een baby omdat haar ouders vals spelen vind ik ook niet netjes!
Vind dat demi een leuke lach heeft, maar nogmaals dat hebben alle andere baby's ook!


Das het verschil tussen ons dan ws, ik heb namelijk nog nooit een leuke baby gezien... :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan