Even voorstellen ; Aleksej

Rode Raket

MF veteraan
Donateur
3 jul 2021
2.934
2.568
Haarlem
Hoi allen, bij deze dan, na al lange tijd te hebben meegelezen op dit leuke forum, en afgelopen donderdag geslaagd voor mijn A-rijbewijs, en hopelijk gauw in het bezit van een mooie Ducati, een account aangemaakt.Het lijkt me leuk deel te nemen aan dit forum, en daarmee een hoop kennis op te doen, en toekomstige ervaringen te kunnen delen.
 
Ontmoedigen ? Nee, daar is de voorpret die ik heb op mijn toekomstige motor, veels te groot voor. Maar bedankt voor de welkom 8-)
 
Welkom op MF!

Wat voor Ducati heb je op het oog?
Ik vind eigenlijk alle Duc's wel mooi, maar heb een voorkeur voor de wat oudere, of de Monsters.
Is wel persoonlijk hé, Rij zelf geen Duc, wel naked's en een paar klassiekers.

Veel lees, en post plezier hier op MF. 🙂
 
Ik ben vandaag wezen kijken naar een 1000cc luchtgekoelde Monster, en was op slag verliefd. Nu ben ik dan wel afgelopen donderdag geslaagd voor mijn rijbewijs, maar ik kan pas over drie weken bij de gemeente terecht voor het aanvragen van mijn rijbewijs. En dus ben ik aan het overwegen de motor zonder proefrit te kopen. Ik heb er wel op gezeten , en de zithouding voelt goed aan, de hele motor voelt wel vertrouwd aan. Mischien wel niet verstandig om zonder proefrit te maken een motorfiets te kopen, maar sommige dingen moet je nu eenmaal met je hart doen, en niet met gezond verstand.
 
:W Aleksej
full
Succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan