Even voorstellen.. all electric hier!

FlipOW

MF'er
10 jun 2013
48
55
Beste MF'ers,

Hierbij even kort voorstellen: mijn naam is Flip (35) en al jaren enthousiast motorrijder. Ooit begonnen met small-block Guzzi's, maar inmiddels al ruim 6 jaar volledig elektrisch. Ik heb voor lange afstanden een Zero DS 2017 + PowerTank + 2 QuiQ chargers onboard gemonteerd (soort bummer geworden) en voor de korte ritten een RGNT Classic No1 (dat was de eerste op NL Kenteken :+). Daarnaast nog een Kia E-Niro 64kWh voor de autoritten. Kortom, all-electric hier thuis naar volle tevredenheid.

Ik ben zelf zakelijk ook actief in de wereld van de duurzame mobiliteit (incl. de markt van elektrische motoren), maar het leek me leuk om ook 'prive' wat meer in contact te komen met de Nederlandse elektrische motorrijders. MotorForum lees ik al jaren lang, maar wil er wel wat actiever gaan worden. Ik deel de kennis en ervaring die ik heb op dat gebied graag, evenals dat ik graag de kennis en ervaring van anderen hoor / lees.
 
Laatst bewerkt:
Gaaf welkom! Heb je foto’s van je zero en je rgnt? Hoeveel km haal je ongeveer met de zero met de genoemde opties? Qua auto’s ben ik ook 100% elektrisch maar de motor ploft en knalt voorlopig nog lekker. :+
 
Gaaf welkom! Heb je foto’s van je zero en je rgnt? Hoeveel km haal je ongeveer met de zero met de genoemde opties? Qua auto’s ben ik ook 100% elektrisch maar de motor ploft en knalt voorlopig nog lekker. :+
Dankje! Qua kilometers blijft het altijd een beetje tussen de 150 en 200 kilometer, afhankelijk van de rit natuurlijk. Ik rij eigenlijk geen snelweg, maar wel heel veel 80km wegen. En met die 2 extra Quiq-laders laad ik met totaal ~3,2 kW, dus vaak met een uurtje of 3 laden weer voldoende prik voor een volgende trip.

Hierbij een foto van zowel de DS als RGNT, wel een oudje (heb geen recente fatsoenlijke foto's besef ik me..)

IMG_13110E45BB12-1.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan