Even voorstellen... Anneke

Anneke1967

Rookie
8 jun 2018
1
0
Nijkerk (voorlopig nog)
Hallo allemaal, sinds 2012 heb ik mijn motor rijbewijs. Momenteel ben ik de trotse bezitster van een Suzuki Bandit. Ik woon in Voorthuizen (entree van de Veluwe) en omdat ik even zonder werk zit, heb ik dus veel tijd om km. te maken. Maar ja, wie nog meer?

Ik ken al niet veel mensen met een motor (rijbewijs) en de enige die ik als motormaatje had, stopt met rijden. Droefheid alom ;(
Dus.... mocht je in de buurt wonen, of in de buurt komen of gewoon eens een tocht willen maken over de prachtige Veluwe, laat het mij weten.
Misschien tot gauw,
Anneke
 
Hoi en welkom Anneke,

Wij rijden regelmatig in omgeving van Rhenen. Als je een keer zin hebt wil ik gerust een keer met je gaan rijden hoor. Zeker een tip om de ritten hier op de site in de gaten te houden. Zo leer je ook snel mensen in je eigen omgeving kennen en is gewoon een avondrit makkelijker te regelen.

Groeten PJ
 
Hallo allemaal, sinds 2012 heb ik mijn motor rijbewijs. Momenteel ben ik de trotse bezitster van een Suzuki Bandit. Ik woon in Voorthuizen (entree van de Veluwe) en omdat ik even zonder werk zit, heb ik dus veel tijd om km. te maken. Maar ja, wie nog meer?

Ik ken al niet veel mensen met een motor (rijbewijs) en de enige die ik als motormaatje had, stopt met rijden. Droefheid alom ;(
Dus.... mocht je in de buurt wonen, of in de buurt komen of gewoon eens een tocht willen maken over de prachtige Veluwe, laat het mij weten.
Misschien tot gauw,
Anneke

Welkom hier *O*

Ik rij meestal alleen en vaak kom ik daar wel in de buurt langs dus er is altijd wel wat af te spreken.
 
:W Anneke
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan