Even voorstellen dan maar ;)

Hans1988

Rookie
1 aug 2011
5
0
Nou, mijn naam is Hans. Ik woon in Kerkrade in het mooie limburgse heuvelland. Ben nu 22 jaar jong (over 3 weekjes weer een jaartje erbij *D ). Nog voor ik 18 was al begonnen met motortheorie, en de dag na mijn verjaardag gelijk lessen op een kleine Honda CB250 :).

Ik kom uit een motorfamilie (pa, ma, oom, vrienden rijden allemaal), dus kan ik natuurlijk niet achterblijven.
Mijn eerste motor was een Honda XBR500 uit '85. Na alle mishandelingen ( '( ) verbaas ik me er nog steeds over dat het beestje me nog altijd overal naartoe brengt. Wel ben ik van plan zodra de financieen het toelaten hem helemaal op te knappen, dat heeft ie toch echt verdient.

De 2e motor die erbij kwam was een Suzuki GS650 Katana. Deze heb ik niet lang gehad. Uiteindelijk toen ik hem wegdeed verbruikte hij 6!! liter olie elke duizend kilometer.

In plaats hiervan kwam er een mooie VF1100 Sabre mee naar huis. Hier heb ik nu sinds een jaar veel plezier van. Het enige mankement wat hij heeft is dat het benzine-metertje niet goed werkt. Voor de rest is het een top-fiets. Gebruikt 0,0 olie, lekt nergens, nergens roest en ziet er bijna als nieuw uit. En het blok zoemt als een jonge kat, zo stil is hij :o



Nou, mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het wel :P
 
:W Hans
full
Succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.

full
 
Hey Hans *D ,

Welkom op het forum :W


In het najaar, zondag 9 oktober 2011, is er weer een echte goede, grote gezellige najaarsrit waarbij iedereen welkom is. Een dagje bedoeld om kennis te maken met anderen, ervaring op te doen met groepsrijden, maar vooral gezelligheid *O* . We gaan een mooie route rijden van ongeveer 150 kilometer door het rivierengebied :] . McDonalds Geldermalsen is het startpunt en De Lucht het eindpunt. Onderweg eten/drinken we nog wat bij Petit Restaurant 'Boulevard' te Gorinchem :) . We rijden met Follow Up systeem, waardoor iedereen op zijn of haar eigen tempo kan rijden :] . De rit is dan ook prima geschikt voor her-opstappers, beginnend bestuurders, kersverse rijbewijzen, nieuwe forumgebruik(ers/sters) of andere gezellige motorrijders die ervan houden om te genieten van de gezelligheid en omgeving *O* .


Voor meer gezelligheid, informatie en om je aan te melden, zie het topic:
Dé najaarsrit 2011, zoals gebruikelijk met mooi weer

Hopelijk tot zien bij de rit :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan