Even voorstellen dan maar?

D'n Blaauwe

MF'er
2 nov 2004
235
0
Tilburg
Halleeej,

Ik ben een nieuwbie hier.
Ik ben Johnny, op andere fora vooral bekend als TheKiD. Ik kom uit een mooi plaatsje uit het zonnige zuiden bij Tilburg. Ben 24 jaar en ik hoop dat ik komende Dinsdag mijn motorrijbewijs haal. Theorie en bijzondere verrichtingen heb ik al allebei in 1x gehaald. *D

Me nickname D'n Blaauwe komt iemand uit Tilburg misschien wel bekend voor omdat ie me caravan weleens heb zien rijden misschien? Appeltjesgroen met grote hippiebloemen :9 en die we D'n Blaauwe hebben genoemd :P

Als ik geslaagd ben, dan koop ik voorlopig nog geen eigen motor, maar rijd dan rond op de Shadow van me pa. En als die bezet is, kan ik ook de motor die bij me vriendin thuis staat gebruiken *D
Ik DENK dat ik uiteindelijk na verloop van tijd bij een eigenbouw motor uit zal komen.. maar tot die tijd heb ik nog geen id, zal denk ik iets zijn van een Dragster of Shadow ofsow??? Iig geen buikschuivert 8-)

Nou als je nog iets wilt weten.. U roept.. ik tiep :P

Halleeeej
 
Halleeeejjj loooeeeeiiiiaaaaa
Welkom op motor-forum! :]
misschien dat je hier nog leuke ideeen, voor een zelfbouw motor, kan opdoen! :)
 
full


:]
 
Halleeej,

Ik ben een nieuwbie hier.
Ik ben Johnny, op.....bla bla RBW bla bla....

Me nickname D'n Blaauwe komt iemand uit Tilburg misschien wel bekend voor omdat ie me caravan weleens heb zien rijden misschien? Appeltjesgroen met grote hippiebloemen :9 en die we D'n Blaauwe hebben genoemd :P

...bla bla chop chop... OCC ....Iig geen buikschuivert 8-)

Nou als je nog iets wilt weten.. U roept.. ik tiep :P

Halleeeej

groen met bloemen, waarschijnlijk zelf blauw geweest toen je hem schilderde?? :+
Hier nog een blauwe

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan