even voorstellen......dus

RoWie

MF'er
10 aug 2011
58
2
Sneek
Hallo allemaal, ik ben dus RoWie, (een samenstelling van mijn voor en achternaam)
Ik ben bijna 41 en heb al jaren mijn A-tje, echter heb ik altijd een Honda Shadow 600 vtc gehad, en hier was voor mij de lol wat af. -O-

Is wel een beetje mijn eigen schuld, ik moet er gewoon aan prutsen, dus deze orginele motor geheel verbouwd, zegmaar ala HD.

Doordat de motor na een jaar of wat uit elkaar moest (en ik hier geen zin meer in had) is het motor rijden op een laag pitje komen te staan, echter dit jaar (na 7 jaar niet meer te hebben gereden) wilde ik dit weer oppikken.
1 Ding wilde ik wel, een sportmotor, en heb gekozen voor een mooie leerfiets namelijk de Honda cbr600f....in het geel/groen.
Op deze fiets kan ik mooi leren rijden, en als het allemaal goedgaat kan er over een jaar of 2 wel een zwaardere komen. :]

Ik heb deze motor sinds april, maar door een verkeerde heling van mijn Carpaal Tunnel Syndroom operatie toch 2 maanden verloren en rij weer sinds vorige week vrijdag *O*

Ik hoop hier wat op te steken en wat leuke discussies te volgen...en wie weet wat nog meer.
 
:W Ronald
full
Succes
:]
full
 
Hey Ronald *D ,

Welkom op het forum :W


In het najaar, zondag 9 oktober 2011, is er weer een echte goede, grote gezellige najaarsrit waarbij iedereen welkom is. Een dagje bedoeld om kennis te maken met anderen, ervaring op te doen met groepsrijden, maar vooral gezelligheid *O* . We gaan een mooie route rijden van ongeveer 150 kilometer door het rivierengebied :] . McDonalds Geldermalsen is het startpunt en De Lucht het eindpunt. Onderweg eten/drinken we nog wat bij Petit Restaurant 'Boulevard' te Gorinchem :) . We rijden met Follow Up systeem, waardoor iedereen op zijn of haar eigen tempo kan rijden :] . De rit is dan ook prima geschikt voor her-opstappers, beginnend bestuurders, kersverse rijbewijzen, nieuwe forumgebruik(ers/sters) of andere gezellige motorrijders die ervan houden om te genieten van de gezelligheid en omgeving *O* .


Voor meer gezelligheid, informatie en om je aan te melden, zie het topic:
Dé najaarsrit 2011, zoals gebruikelijk met mooi weer

Hopelijk tot zien bij de rit :W
 
Bedankt voor het warme welkom, ik zal kijken of ik bij de najaarsrit aanwezig kan zijn.
het lijkt me wel leuk om in een grote groep te rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan