Even voorstellen, fzr 600

piekartz87

Die hard MF'er
27 jun 2011
416
0
Vriezenveen
Even voorstellen:

Piekartz87, 23 jaar. Verwacht mijn rijbewijs over een aantal weken te halen maar heb al een motor.

Ik heb een grote interesse voor alles wat zich vlot voortbeweegt. Helaas valt de m3 nog buiten het budget vandaar de motor. Ik heb een leuke fzr 600 uit 1992 op de kop weten te tikken.
Aangezien ik toch nog niet mag rijden heb ik nog mooi de tijd voor wat opknapwerk. Het oliecarter heeft een lekke pakking bijvoorbeeld.

Als ik iets meer tijd heb dan plaats ik even een foto van de yamaha.

Sloopkogel

rnr. 49.06.26.075. blg. A-
In memoriam
20 jan 2004
140.995
102.621
Maassluis
:W Piekartz
full
Succes
met het behalen van je Atje :]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.

full

JorikM

MF'er
21 jun 2011
50
0
Aalten
Mooie motor hoor! Persoonlijk zou ik, om het wat te ''breken'', er een paar metaalkleurige accenten op laten zitten! (zoals uitlaat, voetsteuntjes e.d.)

Succes met je rijbewijs! Ik mag binnenkort ook beginnen:D

piekartz87

Die hard MF'er
27 jun 2011
416
0
Vriezenveen
Ja ik ben het met je eens. Het stadslampje voor wat ook zwart meegespoten is heb ik al weer blank gemaakt. Ik ben van plan het zwart te breken met een witte yamaha sticker.
Ook maak ik waarschijnlijk een aantal dingen matzwart.

Hopelijk zorgt dat voor een wat leuker uiterlijk

Mevius

MF'er
3 mei 2011
161
0
Vriezenveen
Heujj piekartzz!!

Welkom op 't forum! Ik les samen met piekartz (hij is degene waar ik op de weg o.a. rekening mee moet houden :P) dus we verwachten exact gelijk te slagen!

Ook hebben we beide een leuke semi-antieke motor aangeschaft, zelf heb ik een Yamaha fz750 in de schuur staan. Wat betreft stickers, die moeten we inderdaad maar even bestellen!

Bovenaan Onderaan