Even voorstellen Gsrazy

Gsrazy

Rookie
29 aug 2006
19
0
N'w-A'dam
Hee Hallo Allemaal,

Mijn Naam is Ton en woon in Nieuw-Amsterdam,Drenthe
Ik heb sinds een week of drie weer een GS in mijn bezit.
Ik had zeven jaar geleden een GS 1000 maar heb die moeten verkopen wegens ruimte gebrek.Heb drie weken geleden een GS 850 opgehaald voor weinig en vind dit een zeer intressante topic en dacht weet je wat ik meld mij aan.Dus bij deze laat ik even weten dat er weer een GS rijder aangemeld is.Even wat info over mijn GS 850:bouwjaar 1979,CDI ontsteking,Nieuwe 2 in 1 uitlaten,vierkante koplamp (de vetterkuip die er op zat heb ik verpatst,vind ik niet mooi staan),kleine knipperlichten en chrome spiegels.Ik heb er een foto bij gedaan van toen ik net de vetterkuip eraf had.De motor liep niet omdat de vorige eigenaar het blok uit elkaar had gehaald ivm een olie lekkage en daarna het niet goed in elkaar had gezet maar na de nokkenassen goed gezet te hebben en lang starten (had ook twee jaar stil gestaan) looptie nu weer als een zonnetje. :]
Zo dat was het voor nu.
Misschien tot mails.

Gr Ton.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/410577/b02a089b97576c0277ef5b8abc7f2473 (DSC03644 kl20.JPG)​
 
Wekom Gsrazy op het motor forum en veel motorrijplezier toegewenst met je nieuwe aanwinst

en je motor:

full
 
Bedankt voor de reactie's,iedereen.

en Sloopkogel,ik zal het onthouden.
Ik moet eerst nog even een foto maken van mijn motor nu ik de koplamp en de RAW erop heb zitten.

Gr Ton. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan