Even voorstellen, Hans

Hans2

Rookie
29 jun 2021
19
26
Zuid-Holland
Hallo, ik zal me even voorstellen: ik ben Hans, 51 jaar en kom uit de buurt van Rotterdam.

Sinds 1989 (pffff... dat is eigenlijk al best lang geleden;)) rij ik motor en ben destijds begonnen met een Yamaha RD350LCF (met kuip) uit 1985. Ruim een jaar later werd deze ingeruild voor een nieuwere RD350LCF uit 1989.
De RD's waren heerlijke motoren om ervaring op te doen (max vermogen rond 60 pk, jammer dat het alleen aan of uit was😜) en ze stuurden prima. Met een Haynes werkplaats handboek erbij heb ik ook leren sleutelen aan de RD's en dat doe ik eigenlijk nog steeds zoveel mogelijk zelf aan mijn motoren.
Ik zal jullie verder niet vermoeien met alle details rond de motoren die daarna nog volgden, maar ik heb nog een Yamaha FZR600R, een Yamaha YZF600R Thundercat en een Suzuki Bandit 1250 gehad.
Op dit moment heb ik een Suzuki GSX-R600 K7 (ik kan er eigenlijk geen afscheid van nemen...) en een Yamaha Tracer 900 ABS (model 2016) in de garage staan. Heerlijke motoren, totaal verschillend in rijgedrag, maar het is volop genieten als ik er mee rij😊

Ik las in het verleden hier en daar mee op MF en misschien kan ik vanaf nu wat bijdragen in de diverse discussies.


Bekijk media item 1355077
Bekijk media item 1355073
 
:W Hans
full
Succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.
full
 
Hoi Hans, welkom en have fun. Laat je niet ontmoedigen door een mogelijke botte en of lompe opmerking, die zal je vast gaan zien. Ze zijn allemaal stiekem goed bedoeld. Zeer fraaie kleurstelling op de Tracer! Echt super gaaf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan