Even voorstellen: Johan ( ZXR Ninja )

9 aug 2006
40
0
Voorthuizen
Hallo motorfreaks.

Ik ben johan en kom uit voorthuizen.
Ben 21 lentes jong en heb sinds augustus 2006 een Kawasaki zx7 ninja ( amerikaanse ZXR750 )uit 1989 gekocht 1 dag nadat ik mijn rijbewijs gehaald heb. :] .

Veel over mijn motor kan ik nog niet vertellen want ik heb er nog geen kaas van gegeten van kawasaki. Ken alleen Honda en dan in de auto's.
Ik hoop er nog wel veel over te leren want ik heb na 2 dagen al een klein probleempje maar dat vraag ik wel int technische forum.

Ik werk nu als monteur voor een GSM maatschappij om gsm masten te plaatsen voor mobiele telefonie. Ik heb een MTS opleiding gedaan; automatischerings energietechniek.

Mijn verdere hobby's buiten de motoren zijn; Mijn Honda Civic sedan 1.6 VTEC uit 1995, uitgaan int weekend en mijn vriendin natuurlijk. :) .

Ik houd erg van motorische aanpassingen dus zal ik na een hoop leerwerk over de ZXR750 daar ook aan willen beginnen.

Foto's van mijn ZXR volgen in deze dagen.

Groeten

Johan
 
Laatst bewerkt:
:W Johan
full


Als je ook een icoon wilt hebben of resizen, ff hier vragen. 8-)
 
Dank allen voor de reactie. ;)

Nou laat ik dat maar neit doen want dan heb ik zometeen weer mijn hele e-mailbox vol zitten met fanmail, hahaha.

Beetje slecht weer om foto's te maken nu dus moet ff wachten.
En ben ff bezig hem aan de praat te krijgen want hij begint soms na een paar minuten in te houden en dan slaat hij af. Denk brandstoftoevoerprobleem of vocht.

( waarneer iemand tips heeft hoor ik het graag ). kawasaki ZXR750 uit 1989. ( amerikaanse uitvoering, zx7 op kenteken )

groeten
 
Hallo motorfreaks.

Ik ben johan en kom uit voorthuizen.
Ben 21 lentes jong en heb sinds augustus 2006 een Kawasaki zx7 ninja ( amerikaanse ZXR750 )uit 1989 gekocht 1 dag nadat ik mijn rijbewijs gehaald heb. :] .

Veel over mijn motor kan ik nog niet vertellen want ik heb er nog geen kaas van gegeten van kawasaki. Ken alleen Honda en dan in de auto's.
Ik hoop er nog wel veel over te leren want ik heb na 2 dagen al een klein probleempje maar dat vraag ik wel int technische forum.

Ik werk nu als monteur voor een GSM maatschappij om gsm masten te plaatsen voor mobiele telefonie. Ik heb een MTS opleiding gedaan; automatischerings energietechniek.

Mijn verdere hobby's buiten de motoren zijn; Mijn Honda Civic sedan 1.6 VTEC uit 1995, uitgaan int weekend en mijn vriendin natuurlijk. :) .

Ik houd erg van motorische aanpassingen dus zal ik na een hoop leerwerk over de ZXR750 daar ook aan willen beginnen.

Foto's van mijn ZXR volgen in deze dagen.

Groeten

Johan

Hey Johan,

Welkom op het forum, heb mezelf ook pas aangemeld veel leuke reacties. Heb ook pas een motor gekocht een ducati monster uit 2003 echt gaaf. Maar die van jou mag er ook wezen. Foto is natuurlijk gewenst!!!

groetjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan