Even voorstellen... Kimi7

Kimi7

Rookie
20 aug 2020
4
2
Veenendaal
Instagram
Goedenavond allen! :-)

Graag stel ik me even voor op het forum. Mijn naam is Marco, ben 25 jaar oud en kom uit Veenendaal. Ik ga aankomende maand mijn vierde, laatste jaar in van de opleiding Business IT & Management aan de Hogeschool Utrecht! Interesses liggen voornamelijk bij Formule 1 en de laatste tijd ook steeds meer MotoGP, gamen, racen (op de PS4) en hobby‘en met computers.

Na vele jaren te hebben toegekeken hoe mijn schoonvader met motors bezig is (sleutelen, handelen en rijden) begon het dit jaar ook erg te jeuken om te beginnen met mijn motorrijbewijs. Wilde sowieso altijd wachten tot na mijn 24e aangezien ik weinig zin heb om het CBR te ’spekken’ met die categorieën rijexamens...

Afgelopen 30 juli begonnen met mijn eerste rijles, ging erg lekker. Gisteren mijn derde rijles gehad en begin me al aardig op m’n gemak te voelen op de motor, maar sommige dingen moet ik nog even blijven oefenen (vooral die halve draai, dat je je motor echt richting de grond moet drukken en je zelf moet tegenwerken is even wennen). ;)

Mijn droommotor is een Yamaha R6, of in ieder geval een supersportmodel, dus nog even sparen... :p

Ik hoop op dit forum een stuk wijzer te worden op het gebied van motoren, de techniek erachter, rijtechnieken, tips/trucs etc.

Hopelijk spreken we elkaar snel een keer op het forum! :t

Groetjes,

Marco
 
:W Marco
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan