Even voorstellen maar,

Peter i200

MF'er
12 okt 2009
182
0
Axel
Ik ben Peter 26 jaar jong en kom uit het prachtige Zeeuws-Vlaanderen. Van kinds af aan al altijd bezig met overal aan te sleutelen waar een motor in zat. Begonnen met een ouwe puch, Honda mtx, Honda mt hier en daar wel eens wat op een crossmotor gereden mijn vader heeft een akkerbouw bedrijf dus plek zat. Het was altijd mijn bedoeling om meteen mijn motor rijbewijs te halen, maar dat kwam er dus niet van, vond het toch handiger om eerst mijn autorijbewijs te halen. De rest kwam later wel |(
Ik heb een autotechnische opleiding gevolgd en ben alweer 6 jaar aan het werk als automonteur. Tussendoor allerlei oude Opel's gehad waar natuurlijk flink aan gesleuteld moest worden. Ook zit er inmiddels een volledig seizoen autocrossen op, hier ben ik inmiddels wel mee gestopt wordt anders een beetje veel van het goede en houd ik helemaal nergens tijd meer voor over.
Mijn andere grote passie/verslaving/hobby/stoornis is wielrennen/Mountainbiken ik fiets nu 3,5 jaar en ben er echt aan verslaafd. Ik kan gewoon niet meer zonder.
Maar afgelopen September dan eindelijk de knoop doorgehakt ik moest nu toch mijn motorrijbewijs maar eens gaan halen. Mezelf dus aangemeld en binnen 2 weken tijd mijn theorie examen van de eerste keer gehaald. Na 5 lessen wacht ik nu op mijn examen bijzondere verichtingen staat voor 4 nov. op de planning nog ff wachten dus pfffffff
Daarna kan ik hopelijk snel op voor het andere deel, en dan heerlijk :]
Ik ben er nog niet helemaal overuit welke motor het moet gaan worden dus jullie zullen mij nog wel horen in de diverse topic's.
 
:W Peter
full
Gefeliciteerd!
:] Als je een icoon wilt of resizen, even hier vragen 8-)

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan