Even voorstellen, Martin is de naam:]

Mar1tin

Spa is gááááf!
Donateur
19 nov 2001
6.076
242
Weert (Limburg, NL)
Hallo forum, ik ben nieuw hier en heb al un hoop leuke/bijzondere/maffe dingen gezien/gelezen/gehoord! })
Ik rijdt zelf dus op een R1 van 99,mijn 18de motor en mijn 14de Yamaha, zal ook niet de laatste zijn, hoop ik.
Ik hou wel van een beetje sportief rijden, ca.15000km per jaar, hele jaar door alleen met ijs/sneeuw even niet.
Zo dit is wel even genoeg over mij, hoop hier nog vaker te (mogen) komen.
:}





http://www.motor-forum.nl/forum/misc/27867
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik ook al in je andere topics had gezegd, welkom hier!! :)

Als je nog motorrijdende vrienden met internettoegang hebt, stuur ze dan ff deze link, meer gekken zoals ons zijn altijd welkom. :]
 
Nog meer mensen met een R1 :( ??? Sjezus, geven ze die dingen tegenwoordig gratis mee als je twee pakken melk bij de Albert Heijn koopt :?

In tegenstelling tot wat mijn eerste uitspraak doet vermoeden, heet ik je van harte welkom hiero. Ik ben een beetje jaloers, laten we het daar maar op houden. :9 .

(Ik ga toch maar ff gauw kijken wat de bonusaanbiedingen zijn deze week)
 
(Ik ga toch maar ff gauw kijken wat de bonusaanbiedingen zijn deze week)

Als je nou naar een goedkopere supermarkt gaat hou je meer geld over voor een andere motor. })

Oja, Martin welkom hier enzo. rEPLICa heeft wel gelijk, iedereen rijdt op een R1. Ik ben al verschillende keren met een groepje gaan rijden waarin ik de enige zonder R1 was. (uiteraard was ik ook de langzaamste.\ '(
 
Laatst bewerkt:
Nee, mijn vriendin nog \'n kind, papa een R1 ipv.
Thunderace *D
Zij had haar motor al ingeruild bij de eerste voor een kinderkamer en andere kindvriendelijke accesoires.
Martin.
 
Martin, wellicht weet je 't niet omdat je nieuw bent hier, maar we hebben een speciaal topic waar nieuwe gebruikers zich voor kunnen stellen. Nieuwe gebruikers

Wellicht kun je je introductie beter daar plaatsen.

Welkom trouwens. :+
 
Martin, wellicht weet je 't niet omdat je nieuw bent hier, maar we hebben een speciaal topic waar nieuwe gebruikers zich voor kunnen stellen. Nieuwe gebruikers

Wellicht kun je je introductie beter daar plaatsen.

Welkom trouwens. :+

full















;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan