Even voorstellen: nieuwe Kawa rijdster :)

19 mei 2008
150
0
Brunssum
Op 8 januari 2008 mijn motorrijbewijs gehaald, op 17 mei was het dan eindelijk zover; mijn nieuwe Kawasaki Ninja 250R mocht worden opgehaald bij het Motoport.
Na het weekend heerlijk getourd te hebben door het Limburgse Heuvelland zijn we aan elkaar gewend. De Ninja 250R is een superbike!! (voor kleine meisjes :P)
Afbeelding002.jpg
 
Laatst bewerkt:
ook welkom hier mel :}

gefeliciteerd met je nieuwe motor :]

:W
 
Laatst bewerkt:
Op 8 januari 2008 mijn motorrijbewijs gehaald, op 17 mei was het dan eindelijk zover; mijn nieuwe Kawasaki Ninja 250R mocht worden opgehaald bij het Motoport.
Na het weekend heerlijk getourd te hebben door het Limburgse Heuvelland zijn we aan elkaar gewend. De Ninja 250R is een superbike!! (voor kleine meisjes :P)[afbeelding]

mooie eerste motor hoor! En lang leve het limburgse heuvellandschap. Hier zijn zat coole wegen! ;)
 
Welkom op MF,
Tja wat zie ik ?? Ook uit Brunssum!!
Bij wie heb jij gelest??
Naja heb nog heel ff te gaan en hoop dan mijn papiertje op zak te hebben en ook door het limburgse heuvelland te mogen rijden.
 
Welkom op MF,
Tja wat zie ik ?? Ook uit Brunssum!!
Bij wie heb jij gelest??
Naja heb nog heel ff te gaan en hoop dan mijn papiertje op zak te hebben en ook door het limburgse heuvelland te mogen rijden.

Toevallig he!!
Ik heb gelest in Geleen, bij Verkeersschool Limburg.
Laat maar weten wanneer je je papiertje binnen hebt!
 
IK les in Heerlen bij Frans Bisschops.
Deze week heb ik 2 lessen (wo-do) en volgende week ws ook.
En 20 juni is dan de grote dag. hoop dat het een beetje rustig is op de weg, pfff.
Hoe was bij jou het examen gegaan?? Enne waar heb je gereden???
Enne op hoeveel meter afstand moet je een kenteken kunnen lezen??
Ik hoor het wel weer
 
Welkom beloved_kitty!

@lachebekje Kenteken was iets van 30 meter afstand toch?
 
IK les in Heerlen bij Frans Bisschops.
Deze week heb ik 2 lessen (wo-do) en volgende week ws ook.
En 20 juni is dan de grote dag. hoop dat het een beetje rustig is op de weg, pfff.
Hoe was bij jou het examen gegaan?? Enne waar heb je gereden???
Enne op hoeveel meter afstand moet je een kenteken kunnen lezen??
Ik hoor het wel weer

Bijzondere verrichtingen heb je dus al binnen? Die vond ik het moeilijkste!
Het wegexamen ging bij mij super goed, ik moest een route rijden die ik goed kon, van Geleen naar Beek naar de slingerberg in Geulle en over de snelweg weer terug!
Ik weet niet meer precies hoever de afstand was voor het lezen van het kenteken, ongeveer 3 parkeervakken verderop in de lengte geloof ik.
Spannend nu hè? :) Komt wel goed allemaal!
 
Bijzondere verrichtingen heb je dus al binnen? Die vond ik het moeilijkste!
Het wegexamen ging bij mij super goed, ik moest een route rijden die ik goed kon, van Geleen naar Beek naar de slingerberg in Geulle en over de snelweg weer terug!
Ik weet niet meer precies hoever de afstand was voor het lezen van het kenteken, ongeveer 3 parkeervakken verderop in de lengte geloof ik.
Spannend nu hè? :) Komt wel goed allemaal!

'De slingerberg is wel leuk. De hele mergellandroute is super bruut om af te blazen :9~ Wat een genot om hier te wonen, echt veel vette bochten!

Voor de rest... Beek :} Mijn dagelijkse startpunt *D
 
@Hoanne Thanx, ik zal het voor de zekerheid eens vragen aan mijn rij-instructeur. En dan horen jullie het wel, vooral of ik het red van die afstand whaahaa

@beloved_kitty: Ja mijn bijz.verrichtingen zijn binnen. Nu nog ff wat kleine afwerkingen. Had vooral moeite met de rotonde 3/4. Leek wel of ik de bocht niet haalde, maar dat gaat nu wel goed. Ik moet zelf in Heerlen afrijden. Het enige wat ik mis zijn de borden(vooral de snelheidsborden whaahaa). Maar het zal wel goed komen.
Het rijden in het heuvelland lijkt me geweldig, al die bochtjes enzo.
Ben laatst met mijn vriend wezen wandelen op 3 landenpunt. Toen zei ik nog hier wil ik wel een keertje rijden in de toekomst. Dus ook dat zal wel goed komen hoor.
 
Laatst bewerkt:
'De slingerberg is wel leuk. De hele mergellandroute is super bruut om af te blazen :9~ Wat een genot om hier te wonen, echt veel vette bochten!

Voor de rest... Beek :} Mijn dagelijkse startpunt *D

Ha leuk nog meer rijders uit de buurt :)
Was afgelopen weekend naar Eupen in België gereden via Slenaken, echt vet! :]
Ben nu over mijn eerste 800 km ^__^ nu mag ik harder!!
 
@Hoanne Thanx, ik zal het voor de zekerheid eens vragen aan mijn rij-instructeur. En dan horen jullie het wel, vooral of ik het red van die afstand whaahaa

@beloved_kitty: Ja mijn bijz.verrichtingen zijn binnen. Nu nog ff wat kleine afwerkingen. Had vooral moeite met de rotonde 3/4. Leek wel of ik de bocht niet haalde, maar dat gaat nu wel goed. Ik moet zelf in Heerlen afrijden. Het enige wat ik mis zijn de borden(vooral de snelheidsborden whaahaa). Maar het zal wel goed komen.
Het rijden in het heuvelland lijkt me geweldig, al die bochtjes enzo.
Ben laatst met mijn vriend wezen wandelen op 3 landenpunt. Toen zei ik nog hier wil ik wel een keertje rijden in de toekomst. Dus ook dat zal wel goed komen hoor.

We moeten een tour organiseren voor de beginnende brunssumse motorrijdsters ;)
en omgeving...
 
Terug
Bovenaan Onderaan