Even voorstellen... Super Magna 88

SliQz

Rookie
4 mrt 2021
7
3
Instagram
Hallo allemaal,

De naam is Bryan, inmiddels 28 jaar, woonachtig in de mooie Achterhoek. Rijd al een aantal jaar motor; en heb ondertussen 4 motoren versleten;
- YZF R125 (Anniversary yellow, 2008) - Verkocht
- YZF R6 (Rood, 2000) - Blokschade
- Suzuki GSXR 600 SRAD (Allstare, 1999) - Total loss in een ongeluk :(
- Suzuki GSXR 600 (Suzuki-blauw, 2003) - Verkocht
- Honda Super Magna 750 (1988) - Huidig


Zal meteen even een foto dumpen van mijn pareltje, want iedereen komt voor de foto's ;) .

105022250_3356279337716086_2788200987750966397_n.jpg


Een Super Magna 750 uit 1988.
Ondertussen gedaan, naast regulier onderhoud:
- Highway-steps toegevoegd
- Hoofdkoppelingscylinder gereviseerd, want die was lek als n mandje.
- Andere spiegels (motor helaas in de schuur bijna gevallen, waarbij de spiegel achter een fiets bleef hangen en er af gescheurd werd)

Nog te doen:
- Gevlochten leidingen
- Nieuwe vering (voor/achter)
- Sissybar er af halen (de bekabeling van de knipperlichten loopt er door heen, maar die zit vast/geklemd in het subframe)
 
Bijzondere switch, van sport / race modellen naar een Magna :).
Welkom hier en veel plezier :W.
Ja is n mooi verhaal. Een maat van mij is helemaal gek van HD's; Hij heeft - nadat hij eerst een Honda NC750 reed - dus een HD gekocht. In dit geval de Dyna Twin Cam uit 99. Ik ben iemand die eigenlijk van elke motor de mooie kanten wel kan zien en die ook alles wel wil proberen. Dus long story short, ik mocht even op zijn motor rijden. En dat beviel dusdanig goed dat ik dat langere tijd wilde proberen, het rijden op een cruiser. Een huur-motor is dan niet echt een optie, en een HD is een beetje duur om maar "te proberen". Dus op zoek naar een power-cruiser binnen een budget van toendertijd 2k. En toen kwam ik uit bij de Super Magna; op slag verliefd op de vier uitlaten, het gesloten achterwiel en de duckbill, en overgegaan tot aanschaf!
 
Terug
Bovenaan Onderaan