Even voorstellen tour en race

ianmoto

MF'er
11 feb 2020
130
65
Hoi, ben Ian.
Het begon allemaal lang geleden. Auto rijbewijs op mijn 18e en motor rijles. Vriend met een nsr500 oefenen, maar belande in de sloot. Tja, thuis op mijn donder etc. Dan maar geen motor.
30 jaar later, toch draad opgepakt. Direct een z1000sx, te log, wel snel maar in luxemburg reed een gs voor mij de.... in mijn ogen. Dus een 1200gs. Heerlijk. Even op zandvoort een circuitdag. Laagste groep. Het ging formidabel. Nogeens mettet. Nou dit is mijn ding, maar ja die 1200gs is pas 3 jaar oud. Toch zonde als het misgaat. Nog een keer zandvoort en ik zat al op 2.20. Verraste me dat een gs goed doet op het circuit.
Tegelijkertijd begin vorig jaar flink aantal grote tochten met de gs. Maar dat circuit wil ik ook.
Een fireblade 954, maar teveel mankementjes. Dus nu de gsxr-750 van 2011 en 2-delig leer.
Stapel certificaten binnen qua cursussen. Ik vind dit kei leuk. (knmv, 2experience, etc)
Mijn raceoveral komt over 6 weken binnen. Heb al 6 circuit dagen ingepland en doe in april toms cursus.
Nu nog zadel uurtjes en ervaring verder opbouwen.
Ben 51, geen tijd om stil te zitten, maar wil niet overmoedig zijn. Zolang mijn billen op de motor nog ontspannen zijn, denk ik dat ik goed zit.:9
 
:W Ian
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Nou een broer van een zwager. Dat is half familie. Hij bood het zelf aan. Toffe gast, helaas al wat jaartjes geleden overleden.
Alle respect dat ik hem nu nog aanhaal.
Ik post al wat op gsxr, en tjonge, dank alvast voor de fantastische feedback en info.👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan