Even voorstellen

Servus Stresschick! Welkom op MF.
Ik ben overigens een nederlandse die in Oostenrijk woont. ;) *O*

Ha, kijk nou eens..... het kan ook de andere kant op!!! Ik zag in je profiel dat je in Wenen woont. Al lang? En hoe bevalt het?
Heb in Baden mijn opleiding gedaan (Tandtechnicus) - heel lang geleden - hele leuke tijd!!!! }) O-) . Zijn tijdens het weekend altijd naar Wenen gegaan om te stappen. Weet jammer genoeg niet veel over Wenen behalve een weekje met school om alle bezienswaardigheden te bezoeken.

groetjes uit NL
stresschick
 
Te veel stress om te slapen :P

Je moet je figuurlijk voorstellen hoe schapjes over een hek springen en die vervolgens tellen :Z :z - lijdt af en je hersenen hebben iets anders te doen - maar ja, soms is het te heftig en werkt dat ook niet .... melatonine pillen onder je tong laten smelten helpt ook.... succes!
 
Je moet je figuurlijk voorstellen hoe schapjes over een hek springen en die vervolgens tellen :Z :z - lijdt af en je hersenen hebben iets anders te doen - maar ja, soms is het te heftig en werkt dat ook niet .... melatonine pillen onder je tong laten smelten helpt ook.... succes!
Ik deed stress de groeten; dat werkte ook ;)
 
Ha, kijk nou eens..... het kan ook de andere kant op!!! Ik zag in je profiel dat je in Wenen woont. Al lang? En hoe bevalt het?
Heb in Baden mijn opleiding gedaan (Tandtechnicus) - heel lang geleden - hele leuke tijd!!!! }) O-) . Zijn tijdens het weekend altijd naar Wenen gegaan om te stappen. Weet jammer genoeg niet veel over Wenen behalve een weekje met school om alle bezienswaardigheden te bezoeken.

groetjes uit NL
stresschick

Ben al 9 jaar uit Nederland weg. Wenen bevalt erg goed. Oostenrijk in zijn geheel bevalt heel goed. Is natuurlijk ook een waar motorparadijs hier :P
 
:W stresschick,
full
 
Kan je je nog herinneren (naar al dat bier) waar jullie hebben geslapen? Jullie hebben dan zeker tegen het Pertisau elftal gespeeld!
Veel plezier in Italië en rij a.u.b. voorzichtig want er gebeuren daar op het moment heel veel ongelukken met motorrijders! Uurtje later aankomen is niet erg!
We logeerden op 900 m hoogte in Weerberg en voetbalden tegen de plaatselijke club daar. We verloren wel trouwens (door al dat bier). We waren een dagje met de bus naar de Achensee en we troffen het met het weer, geweldig, sneeuw op de bergtoppen.
Ik zal zeker rustig rijden, we doen er drie dagen over en overnachten ergens in Imst.
 
We logeerden op 900 m hoogte in Weerberg en voetbalden tegen de plaatselijke club daar. We verloren wel trouwens (door al dat bier). We waren een dagje met de bus naar de Achensee en we troffen het met het weer, geweldig, sneeuw op de bergtoppen.
Ik zal zeker rustig rijden, we doen er drie dagen over en overnachten ergens in Imst.

Ha, mijn tante woont in Weerberg... mooi uitzicht over het Inntal...
fijne vakantie! :]
 
Hallo iedereen!

Ha, vandaag was het eindelijk zo ver, mocht mijn gehuurde f 650 gs ophalen. *O*
Was wel super spannend. Je will daar natuurlijk een beetje zelfverzekerd wegrijden wat uiteindelijk ook goed gelukt is.

De hoogte gaat prima en zijn vandaag al in Scheveningen geweest en hebben het vuurwerk gezien. Heb daar trouwens een aantal machines zien staan met zo'n leuke mf stikker. De mijne is ook al onderweg.

OK, wil iedereen die mij welkom heeft geheten van harte bedanken! Vond het zeer leuk en je voelt je echt welkom hier. Ben nu van plan om een f 650gs topic te openen want dat miste ik nog.....

Het ga iedereen goed die dit leest en misschien ziet men zich ergens op de boulevard!

Groetjes
stresschick *O* *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan