Even voorstellen

stresschick

MF'er
14 jul 2006
246
23
Europa
Hallo luitjes, :W

Hou het MF forum al een tijdje in de gaten en heb er nu werk van gemaakt en mezelf eindelijk ingeschreven. Moest mijn weg nog even vinden en begin ermee om me even voor te stellen. Is wel zo netjes....

Ben 41 jaar, vrouw, getrouwd en van origine Oostenrijks. Woon nu sinds 11 jaar met veel plezier in NL. Mis Oostenrijk natuurlijk wel - mijn familie en zo - en sinds ik het motorrijbewijs heb (14.07.2006!!!!) ook de bergen met de lekkere bochten. Gelukkig ga ik geregeld terug en in de toekomst wordt het motorrijden + bergen gecombineerd. :]

Binnenkort ga ik mijn droommotor huren - F 650 gs - ben klein (1.62) dus wordt nog een hele uitdaging... maar daar hou ik wel van. })

Gelest heb ik in Rijswijk bij Falke bij the one and only "BOB" - leuke vent met humor. Kan ik iedereen aanbevelen.

OK, vanaf morgen tot dinsdag ben ik in Oostenrijk en misschien heb ik daar een mogelijkheid om jullie de groeten te doen.

Groetjes,
stresschick
 
Welkom Stresschick! :W .

Je bent niet de enige kleinere op een f650, hoor. Er is trouwens ook een f650 topic, voor als je interesse hebt.

groet

B
 
waar ergens uit oostenrijk?
370953
 
F650GS heb je ook wat verlaagd....ik heb namelijk gelest op zo'n ding en nu ben ik niet zo klein maar een andere meid met wie ik een keer les had wèl. Het scheelde toch wat centimetertjes :)
 
Hallo luitjes, :W

Hou het MF forum al een tijdje in de gaten en heb er nu werk van gemaakt en mezelf eindelijk ingeschreven. Moest mijn weg nog even vinden en begin ermee om me even voor te stellen. Is wel zo netjes....

Ben 41 jaar, vrouw, getrouwd en van origine Oostenrijks. Woon nu sinds 11 jaar met veel plezier in NL. Mis Oostenrijk natuurlijk wel - mijn familie en zo - en sinds ik het motorrijbewijs heb (14.07.2006!!!!) ook de bergen met de lekkere bochten. Gelukkig ga ik geregeld terug en in de toekomst wordt het motorrijden + bergen gecombineerd. :]

Binnenkort ga ik mijn droommotor huren - F 650 gs - ben klein (1.62) dus wordt nog een hele uitdaging... maar daar hou ik wel van. })

Gelest heb ik in Rijswijk bij Falke bij the one and only "BOB" - leuke vent met humor. Kan ik iedereen aanbevelen.

OK, vanaf morgen tot dinsdag ben ik in Oostenrijk en misschien heb ik daar een mogelijkheid om jullie de groeten te doen.

Groetjes,
stresschick
Hmmmm....eem miss....in dat geval willen we zeker visuele ondersteuning in de vorm van een piccie!!!

enne...


*O* Herzlich Willkommen *O*



Jodelaaahitiieeeee..... :W
 
Ja welkom hier.
Pertisau ben ik wel eens geweest met een voetbalelftal, hebben we flink wat bier gedronken aan de oever van de Achensee. Mooi daar in oktober. Kom er volgende week dinsdag weer langs opweg naar Italië op de VX.
 
Hmmmm....eem miss....in dat geval willen we zeker visuele ondersteuning in de vorm van een piccie!!!

enne...


*O* Herzlich Willkommen *O*



Jodelaaahitiieeeee..... :W

Jodeliheeeeee - Danke Danke, piccie komt na het weekend ..... :]
 
Ja welkom hier.
Pertisau ben ik wel eens geweest met een voetbalelftal, hebben we flink wat bier gedronken aan de oever van de Achensee. Mooi daar in oktober. Kom er volgende week dinsdag weer langs opweg naar Italië op de VX.

Oef, sinds gisteren weer terug in NL... :? het is daar wel hééél erg mooi en het meer heeft zo'n 22 graden nu.... helemaal helder water - echt helemaal té gek.
In Oktober moet je er geluk hebben met het weer maar als je het treft is de herfst één van mijn favoriete tijden daar. Kan je je nog herinneren (naar al dat bier) waar jullie hebben geslapen? Jullie hebben dan zeker tegen het Pertisau elftal gespeeld!
Veel plezier in Italië en rij a.u.b. voorzichtig want er gebeuren daar op het moment heel veel ongelukken met motorrijders! Uurtje later aankomen is niet erg!

groetjes
stresschick
 
F650GS heb je ook wat verlaagd....ik heb namelijk gelest op zo'n ding en nu ben ik niet zo klein maar een andere meid met wie ik een keer les had wèl. Het scheelde toch wat centimetertjes :)

Ja, moet zeker worden verlaagd bij mij. Zat er al op één met een lage zadel maar denk dat er toch de voorvork ook iets verlaagd moet worden (zei de eigenaar van de zaak). :]
Wat rij jij op?
 
Je kan ook bij een goede schoenmaker je zolen laten verdikken! Gewoon een cm of 3 onder je laars laten maken en je bent weer wat dichter bij de grond ;)

Ik heb dat wel eens eerder gezien, stond niet eens zo gek :P

ps. Welkom op MF ;)
 
Je kan ook bij een goede schoenmaker je zolen laten verdikken! Gewoon een cm of 3 onder je laars laten maken en je bent weer wat dichter bij de grond ;)

Ik heb dat wel eens eerder gezien, stond niet eens zo gek :P

ps. Welkom op MF ;)

Thanks voor het advies maar kan me nou niet voorstellen dat het er leuk uitzag. -O- Vind ik ook wel belangrijk.... maar hou het zeker in mijn achterhoofd.
 
Thanks voor het advies maar kan me nou niet voorstellen dat het er leuk uitzag. -O- Vind ik ook wel belangrijk.... maar hou het zeker in mijn achterhoofd.

Zo raar was het niet, sterker nog, ik heb de hele dag met deze persoon in dezelfde groep gezeten en het viel me pas op toen ze het zelf vertelde en liet zien :)

Alsof ik de hele tijd naar je voeten zou kijken ;)
Bovendien, deze oplossing was voor de dame in kwestie goedkoper dan allerlei verlagingdingen, zelfs goedkoper dan een verlaagd zadel en omdat het niet stom stond, was de keuze snel gemaakt :)
 
Welkom stresschick!

Leuk, weer een vrouw en leeftijdgenoot.

Veel plezier hier. :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan