even voorstellen

waar is dat boerenbinnenweggetje waar jij aan woont ergens dan?! staat ook niet in je profiel :W

Dat is dus bij de rode vlag en de pijltjes:

400398
 
Dat is dus bij de rode vlag en de pijltjes:

(Afbeelding)
oooh daar! daar was ik gister nog :Y ... :+ welk dorp/stad/gemeente/gehucht is het ongeveer? :W

En nog even wat fototjes van mij en mijn collectie Honda's :

(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)

*O* :W
woooooow vette grasmaaier!! :}
ook wel leuke brommer heb je daar :Y maar... :X .. wat een schaamranden :X ..
of heb ik geen enkel "recht" om daar iets over te zeggen als Lesser |(

edit: hoo!.. nog 1 ding vergeten; waar is je MF sticker

ff zonder gein, je collectie ziet er goed uit *O*
groetjes hannusje :W
 
[...]
woooooow vette grasmaaier!! :}
ook wel leuke brommer heb je daar :Y maar... :X .. wat een schaamranden :X ..
of heb ik geen enkel "recht" om daar iets over te zeggen als Lesser |(

Hannus, natuurlijk mag je zeggen wat je wil
8-)
Zie nog wel voor een sticker overigens.........

Kan ik je misschien overhalen ook nog aan VFR400R te denken....
 
Hannus, natuurlijk mag je zeggen wat je wil
8-)
Zie nog wel voor een sticker overigens.........

Kan ik je misschien overhalen ook nog aan VFR400R te denken....
haha sommige mensen vinden van niet :P
VFR is echt coolie.. alleen staan er niet zo veel van te koop voor zover ik heb gezocht.. erg mooie fiets. iig bedankt dat je mee denkt :Y als je nog wat anders weet, weet je me te vinden he :P
hannusje :W
 
Hannus,

Ben nog wezen rijden zo straks, schaamrandje meteen even weggepoetst _O-

full


Hoop dat het nu door de beugel kan...... :}
 
:W
full


Als je ook een icoon wilt hebben of resizen, ff hier vragen. 8-)
Hij is een beetje inelkaar geperst om dat hij 4kant moet zijn :)
 
Hannus,

Ben nog wezen rijden zo straks, schaamrandje meteen even weggepoetst _O-

(Afbeelding)

Hoop dat het nu door de beugel kan...... :}

:} _O-


ik kan het niet heel goed zien op de foto maar volgens mij is het iets beter _O-
alleen nog geen stickertje O-)
ik zag in je profiel dat je boerenbinnenweggetje ergens in friesland verstopt is? dus zowiso tot volgend jaar, tot de (motor)11 stedentocht? :Y neem aan dat je die kent :Y ik hoop dat ik tegen die tijd op de(lees: mijn) motor zit en met mn grooote( _O- ) broer all the way to friesland naast/achter/voor hem mee kan vliegen.. *O*
 
Laatst bewerkt:
:} _O-


ik kan het niet heel goed zien op de foto maar volgens mij is het iets beter _O-
alleen nog geen stickertje O-)
ik zag in je profiel dat je boerenbinnenweggetje ergens in friesland verstopt is? dus zowiso tot volgend jaar, tot de (motor)11 stedentocht? :Y neem aan dat je die kent :Y ik hoop dat ik tegen die tijd op de(lees: mijn) motor zit en met mn grooote( _O- ) broer all the way to friesland naast/achter/voor hem mee kan vliegen.. *O*

Ja, mooi afgewerkt dat bandje....
Gaat niet zo rap met stickertjes, zie wel....
Mijn boerenbinnenweggetje ligt niet aan de 11stedenroute. De route ken ik, hoop voor je dat je volgend jaar kan meevliegen met je big brother, alhoewel je dat vliegen alleen kan doen voor de aanvliegroute en weer terug naar thuis :X
Je kan ook de route vliegen op een willekeurige zondagochtend, lekker rustig hier en alle ruimte :]
 
Ja, mooi afgewerkt dat bandje....
Gaat niet zo rap met stickertjes, zie wel....
Mijn boerenbinnenweggetje ligt niet aan de 11stedenroute. De route ken ik, hoop voor je dat je volgend jaar kan meevliegen met je big brother, alhoewel je dat vliegen alleen kan doen voor de aanvliegroute en weer terug naar thuis :X
Je kan ook de route vliegen op een willekeurige zondagochtend, lekker rustig hier en alle ruimte :]
ik kan niet wachten tot ik mijn bandjes in een goede staat van afslijting kan houden *O*
haha ik zeur altijd om stickertjes, moet je je nix van aan trekken :W
ik hoef ook niet de hele tijd te vliegen hoor :P gaat ook meer om het idee..(na een dag rijden: kramp in je polsen, nek, schouders, pijn aan je reet,
maar wel heerlijk dromen s'nachts :P )*tinuz :W * ziet er wel onwijs leuk uit om te doen en mn broer is er nou 2 keer geweest met veel plezier dus :P rij jij ook mee of ben je niet zo van al die georganiseerde dingen zoals 11 steden tocht, meetings e.d. :]


hannusje was hier :W
 
ik kan niet wachten tot ik mijn bandjes in een goede staat van afslijting kan houden *O*
haha ik zeur altijd om stickertjes, moet je je nix van aan trekken :W
ik hoef ook niet de hele tijd te vliegen hoor :P gaat ook meer om het idee..(na een dag rijden: kramp in je polsen, nek, schouders, pijn aan je reet,
maar wel heerlijk dromen s'nachts :P )*tinuz :W * ziet er wel onwijs leuk uit om te doen en mn broer is er nou 2 keer geweest met veel plezier dus :P rij jij ook mee of ben je niet zo van al die georganiseerde dingen zoals 11 steden tocht, meetings e.d. :]


hannusje was hier :W

Moet zwaar zijn dat wachten, toen ik voor rijbewijs ging in 1989 was dat snel bekeken. Maar nu, pfffffff.
Je zeurt toch niet met die stickertjes, houd je scherp. Vliegen is toch ook een gave term, vroeger had je van die auto's merk Rover met 3 liter motor o.i.d. en dan zei ik: die auto heeft een zwaar probleem, daar hadden ze vleugels op moeten zetten...... kan ie vliegen.....
Georganiseerd zo massaal zoals 11 steden , nou nee. Is altijd wel gezellig hoor en veel te bekijken etc. Toeren doe ik het liefst met kleine groep. Meetings zijn natuurlijk zeer interessant, (en maar hopen dat je dan geen kl... weer hebt), maar nog nooit aan mee gedaan.

Zijn er trouwens nog meer VFR rijders hier die vriendje wheelie willen aanbevelen om VFR400R te gaan rijden, zit me niet lekker dat ie op een Kawa of Yamaha gaat stappen, of mag ik dat niet zeggen hier........
:X
 
Moet zwaar zijn dat wachten, toen ik voor rijbewijs ging in 1989 was dat snel bekeken. Maar nu, pfffffff.
Je zeurt toch niet met die stickertjes, houd je scherp. Vliegen is toch ook een gave term, vroeger had je van die auto's merk Rover met 3 liter motor o.i.d. en dan zei ik: die auto heeft een zwaar probleem, daar hadden ze vleugels op moeten zetten...... kan ie vliegen.....
Georganiseerd zo massaal zoals 11 steden , nou nee. Is altijd wel gezellig hoor en veel te bekijken etc. Toeren doe ik het liefst met kleine groep. Meetings zijn natuurlijk zeer interessant, (en maar hopen dat je dan geen kl... weer hebt), maar nog nooit aan mee gedaan.

Zijn er trouwens nog meer VFR rijders hier die vriendje wheelie willen aanbevelen om VFR400R te gaan rijden, zit me niet lekker dat ie op een Kawa of Yamaha gaat stappen, of mag ik dat niet zeggen hier........
:X
ik wil best wel heel graag VFR rijden hoor :Y maar regel jij dan geld? :P of een VFR :P duurt toch nog wel ff voordat ik na mn rijbewijs genoeg geld heb om een brommer te kopen.. mssn heb ik tegen die tijd wel de lotto gewonnen en kan ik alsnog een VFR halen _O-
vooral in je 1tje of met een kleine groep toeren.. maar af en toe is met zoiets als 11 steden mee rijden of naar een meeting is best leuk denk ik :Y
als ik geen VFR ga rijden en dus wat anders heb, en wat geld over heb om helemaal naar het buitenland friesland te rijden kom ik je boerenbinnenweggetje wel opzoeken zodat jij m kan (af)keuren :P en als ik een VFR heb natuurlijk ook _O-
enneuh auto's en vliegen? :P wat moet je nou met een auto :P een auto is om je in te vervelen als je geen motor kan rijden :z
hannusje was hier :W
 
als ik geen VFR ga rijden en dus wat anders heb, en wat geld over heb om helemaal naar het buitenland friesland te rijden kom ik je boerenbinnenweggetje wel opzoeken zodat jij m kan (af)keuren :P en als ik een VFR heb natuurlijk ook _O-

Goed man, mail me tegen die tijd en kom langs, dan ga ik je bike (af)keuren :Y
Zal ik dan m'n buurman vragen nog even flink te raggen over het boerenbinnenweggetje met z'n trekker zodat je al blubberend bij mij thuis aan komt. :}
En anders bewonderen we je fietsje je wel via fototje alhier.
 
Goed man, mail me tegen die tijd en kom langs, dan ga ik je bike (af)keuren :Y
Zal ik dan m'n buurman vragen nog even flink te raggen over het boerenbinnenweggetje met z'n trekker zodat je al blubberend bij mij thuis aan komt. :}
En anders bewonderen we je fietsje je wel via fototje alhier.
pff zo blijf ik poetsen... maar een foto krijg je zowiso wel hoor :Y ik denk dat ik iedereen de oren van de kop zeur hoe blij ik ben als ik eindelijk met grote jongentjes-speelgoed mag spelen *O* :]
damn.. :Z ik ga morgen wel weer verder tikgeiten... hannusje is brak e.d. -O- morgen weer MF dag zondag :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan